Recenze (2 012)
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Vyborny serial, konecne se muzeme neco naucit o tech sexech. 8/10
Parazit (2019)
Kvalitni Korejske zradlo. Rozjezd slape jako hodinky, od sklepa to zacne byt uz trosku pritazene za vlasy, ale stale kvalitni, Blade Runnerovske nocni zabery, vubec skvele prostredi a to, ze to vymetlo Oscary je vec vskutku zajmava. 8/10
TY - Série 2 (2019) (série)
Je to jeste vic ujete, strasne napsane charaktery a dialogy, ale kupodivu me to bavilo o chlup vic, nez prvni serie. 6/10
Heavy Metal Britannia (2010)
\m/ 7/10
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Je to v poradku, zas takove modre bahno jak napovida hodnoceni to neni. Sice o uroven horsi, nez predchozi famozni dil a mozna je to trochu scenaristicky naivni a primocare, ale to byva vetsina Star Wars kousku a aspon to jde svoji cestou narozdil od epizody 7. Ultimatni zavrseni sagy to neni, ale slapalo to solidne. "I am all the Jedi!" 7/10
Zaklínač (2019) (seriál)
Famozni! Zejmena pro lidi co cetli knizky a muzou ocenit jak skutecne poctiva adaptace tvorena s laskou k materialu to je. Prvni serii jsem zhltnul jak malinu a chci dalsi, je uplne jedno, ze vim co se bude dit, chci travit cas v tom svete. To, ze z nekterych charakteru udelali negry holt k USA kulture patri, jak by to jinak mohlo mit uspech u tamnejsi hiphop generace? Henry Cavill si to dava s velkou chuti a bardi pisnicky jsou uplne nejlepsi. Toss a coin to your Witcher, o Valley of plenty, o Valley of plenty oooohooooh. 9/10
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Je to skvela doba, kdyz muzeme jit do kina na pokracovani 40let stare legendy od Kubricka a prohlasit o tom, ze jde o dustojny sequel. Celou dobu velmi prijemny koncept, ktery jde svym vlastnim smerem a lehke propojeni s The Shining, ale az ten prilet na Overlook hotel se stejnymi zabery a puvodni hudbou tomu dodal ty definitivni grady. Redrum is back! 9/10
Le Mans '66 (2019)
Hype is real. Urcite jeden z filmu roku a to nejsem fanda do aut. Christian Bale v jedne z tech roli, do ktere se vylozene transformuje a navic pro me idealni prilezitost si zkusit 4DX, kde jsou ty vibrace motoru a jizda v aute pro tenhle film jako stvorene. 9/10
Narcos - Season 2 (2016) (série)
Prave Kolumbijske drogy! Pablo Escobar postavil ty stadiony pro deti, byl to dobry clovek. Vyuka spanelstiny serie 2 byla stale velmi dobra. Puta, puta. 8/10
Terminátor: Temný osud (2019)
Proc vsechny legendy posledni dobou jezdi do Mexika? Nejdriv Rambo a ted i novej Termous. Arnie a Linda tomu dodavaji spravny veteransky smrnc, ale jinak je to prilis non-stop niceni noveho neznicitelneho terminatora. Chybi mi tam ten klidnejsi, temnejsi USA Groove prvnich dvou terminatoru. 6/10