Recenze (129)
Bez kalhot (2012)
Tři hvězdičky za film (kterému uškodil nijaký konec a občas pokulhávající děj), jedna za to, že se i tak bylo pořád na co dívat.
Na ostří nože (1997)
Neviděla jsem celé, takže nemůžu hodnotit, ale copak jsem jediná, které zápletka o "supermedvědovi", který (cituji) "předvídá všechny jejich kroky a je vždycky o krok napřed", na které je postavený celý film, přijde tak absurdní?
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Téměř dokonalá adaptace knížky. Hlavně z první poloviny filmu jsem byla absolutně nadšená.
Kdo přežije - Perlové ostrovy (2003) (série)
Jedna z mála sérií, kde se neutvořila žádná pořádná silná aliance, následkem čehož bylo, že výsledek téměř každého z posledních dílů byl překvapením (a občas to byl s těmi dočasnými aliancemi i pořádný zmatek). To se mi na téhle sérii moc líbilo.
Batman se vrací (1992)
Na tomhle se Burton vyřádil.
Batman navždy (1995)
Všichni pořád strašlivě nadávají na Batman a Robin, pro mě osobně je však asi o sto procent větší utrpení sledovat tenhle výtvor. Val Kilmer udělal z Batmana nesympatického čtyřprocentního weirda, jehož rádoby sexy scény s Nicole Kidman skoro fyzicky bolí sledovat. Všechny jejich společné scény jsou tak neuvěřitelně křečovité, že by to nespravily ani sebelepší vedlejší postavy. A nejhorší na tom je, že ani na ty se většinu času nedá dívat. Při každé vzpomínce na sledování tohohle filmu se musím v duchu poklonit před Nolanem, že Batmanovi i po tomhle dokázal vrátit zpátky čest.
Hostitel (2013)
Hodně jsem se toho bála, protože knížku naprosto miluju, ale nakonec to nebylo vůbec špatné. Jen se pořád nemůžu zbavit podoby některých postav, jak jsem si je představovala při čtení (Melanie, Wanda (Emily Browning? WTF?!) a hlavně Ian), takže mi tam vzhledově někteří moc neseděli, ale to už bych asi chtěla moc.
Pomáda (1978)
Po Moulin Rouge můj nejoblíbenější muzikál.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Jako dvanáctiletou mě to úplně okouzlilo. Snad proto se na tenhle první díl vždycky ráda znovu podívám.
Kdo přežije - Návrat hvězd (2004) (série)
All Stars a paradoxně banda tupců. Člověk by řekl, že když jsou tam podruhé, tak aspoň nebudou dělat starý chyby... ale samozřejmě se našly výjimky.