Recenze (415)
Ptačí klec (1996)
no good?
(J)elita ze střídačky (2006)
přišlo mi to spíš trapné než zábavné
Ajťáci (2006) (seriál)
Dost dobře si nepamatuji kdy sem naposled dostával u seriálu takovéto záchvaty smíchu. První série dokonalost a potom mi přijde každá série o něco horší až na čtvrtou, ta mě přišla o dost horší.
Angel Heart (1987)
Mickey Rourke se zasloužil o to, abych dal 5*...
Skandál v katolické škole (2002)
v roce 2002 si Kieran Culkin zahrál dva hajzlíky a oba mu vyšli na jedničku
Forrest Gump (1994)
Nojo Forrest Gump. Taková sladká blbost. Automaticky za pět.
Americký gangster (2007)
Silné postavy. Po čase přidávám i tu poslední hvězdu. Čas neoblbneš.
Mrtví jako já (2003) (seriál)
síla originality + spousta černého humoru + na výsost povedená skvadra = Dead Like Me
Hříšné noci (1997)
slabší 4... výtečné obsazení a jednotlivé individuální výkony, bohužel chybí gradace a snímek se vyvýjí tak jak každý čeká...
Dr. House (2004) (seriál)
jen lituju, že sem začal koukat relativně pozdě... je to frajer:D