Recenze (358)
Čas probuzení (1990)
Další z pěkné řádky nesmrtelných snímků o síle lidského ducha a lidskosti jako takové. Existenční film, který i přes své očekávané rozuzlení dokáže vytvořit pozitivní směs pocitů. (90%)
Bláznivá střela (1988)
Leslie Nielsen ve své životní roli. Vše se točí jen kolem něho a stává se víceméně Nielsen show. Každé jeho představení nežeru, ale tohle je zkrátka skvělé, byť místy až hřeší na kvality hlavní hvězdy. (85%)
Žhavé výstřely (1991)
Neskutečně zábavná a oddechová podívaná, kde Charlie svou "kurevsky cool postavou" dohání (a často i předhání) svého Rickyho "Divocha" Vaughna z První ligy. Díky Charliemu jsou Výstřeli jedním z mých absolutně nejoblíbenějších snímků v daném žánru. Po žádné stránce dokonalé, ale svou občasnou kýčovitostí (jež je navíc podtržena vskusnými a lacinými triky) nesmírně trefné a povedené. (90%)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Pro mě jednoznačnně nejlepší díl celého prologu. Hledat a najít v něm nějakou vadu je skoro hřích, ale přeci jen hnidopišsky - to muselo být dopředu jasné kdo je Sithský Lord i na co nám hlavního hrdinu uloví ? Jinak pro mě dokonalé rozuzlení prologu, které má pořádné koule a v mnohém předhání starou sérii. (90%)
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Kvalitní pokračování prologu, které v mnohém předčí první díl. Vše se odehrává ve větší rychlosti, s větším nábojem. Mě navíc potěšilo kvalitní provedení bitvy v Areně jímž jsem byl nadšen. K dokonalosti starých dílů mi však stále něco schází - ať už pár humornějších momentů či menší předvídavost děje (již od začátku série je vlastně jasné, kdo je Sithský Lord). (85%)
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Určité pasáže prologu k celé sérii se my zdály zbytečně zdlouhavé, v jiných však tvůrci zcela naplnily potenciál a očekávání. Tak jako tak, slabší než stará série. (80%)
Kmotr (1972)
Nevím proč, ale zkrátka mě to nezaujalo do tak velké míry jako Mafiáni. Kdybych do Godfathera nešel s takovým očekáváním možná bych i dal těch 5, ale bohužel. Kmotr ve mě zanechal dobré dojmy a po dobu sledování jsem byl pohlcen skvělým příběhem případně i akcí, avšak kromě toho jsem si nic neodnesl, dokonce ani chuť shlédnout celý snímek podruhé. Bezpochyby kvalitní film, který i přes svou makroskopickou stopáž nestíhá nudit a stále jede dál. Tak jako tak - skvělá gangsterská podívaná, jejíž domnělá dokonalost mě nezasáhla natolik, jak jsem doufal a čekal. A samozřejmě Marlon Brando i Al Pacino předvedli jen to nejlepší. (85%)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Nechal jsem to doznít, vzpomínám na to a furt je to dobré. Neuvěřitelně silný příběh, který nenuceně dokáže zapůsobit na city a svým způsobem i zahřát u srdce. DiCaprio i Depp hrají jedny ze svých nejlepších rolí. (90%)
Kill Bill (2003)
Nevím proč, ale tohle mě ze všech Tarantinových filmů zaujalo zdaleka nejméně. Skoro mi připadá, že se tam ztrácí ta ukrutná ironie a humor známý z jiných jeho filmů a vše se hrozivě přibližuje ke klasickému akčnímu béčku s pár dobrými nápady, hláškami a scénami. (70%)
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Je to dobré, ale pořád jen to samé. V Českém televizním světě to podezřele vyčnívá a něco neblahého to vypovídá o kvalitě našich TV. (60%)