Recenze (358)
Něco na té Mary je (1998)
Brilatní romantická hovadina. Tenhle film jsem shlédnul již vícekrát a nikdy nezklame - Stillerovi "švestičky" a "banány" jsou zkrátka nezapomenutelné. (75%)
Stezky slávy (1957)
Na tento film jsem náhodou narazil na MGM a byl jsem velmi mile překvapen. Asi bych se měl stydět, že jsem tuto klasiku neviděl dřív a ani jsem o ní nevěděl, každopádně se jedná o velmi povedený, poutavý a zajímavý film, který ani 52 let po natočení neztrácí svou kvalitu. Koukám, že Kubrick je i pro mne nesmírně zajímavý a mám co dohánět. (85%)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Vykradený Čapek, tuctový americký patos aneb film, který ničím, kromě hvězdného obsazení, nevybočuje z normálu válečných megafilmů... Jaký je rozdíl mezi Tenkou červenou linií a vojínem Rayenem ? Možná sošky ? Nevím, každopádně pro mě příjemná a kvalitní podívaná na TV NOVA. Snímek, na který se ale opravdu podívám jen v televizi a to jen v případě, že nemám něco lepšího na DVD. Slušné až nadprůměrné, ale pro mě nepatří do extrašpičky v žánru natož pak celkově. (70%)
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Nejrůznějších kriminálek jsem už z našich obrazovek vážně přecpán (i přesto, že většinu z nich sleduji pouze nedobrovolně od monitoru počítače), ale tento seriál mě nenudí. Vata, která v každém dílu zabere asi 15 minut není zrovna žádoucí, ale zbytek je dobře natočen i zahrán. (70%)
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Když se podívám sem tam na nějaký díl tak se zasměju, ale i přesto jsem rád, že jsem u tohoto "seriálu" nikdy nestrávil příliš času v kuse. (65%)
Malá Velká Británie v USA (2008) (seriál)
Jedním slovem - DOKONALÉ. Nevěřim jsem tomu, že může vzniknout seriál absolutně bez souvislého děje, který bude mít pouze nespočet hlavních postav, které hrají dva herci. Každý díl má na svědomí neuvěřitelné množství gegů a vtípků, které si budete neustále opakovat. Pravdou je, že v normálním životě by jste se nechtěli stát obětí tohoto "drsného humoru", ale od gauče se budete smát. Tedy pouze pokud jste otevření a nevadí vám otrlí humor, který nešetří nikoho. (90%)
Komparz (2005) (seriál)
Viděl jsem pouze dva díly, takže jsem seriál nepodrobil nějaké hlubší analýze. Během těchto dvou dílů jsem se ale náramně bavil a smál, takže jsem od obrazovky odcházel spokojen. (80%)
Californication (2007) (seriál)
Kvalitní doplněk k internetově populárním sitcomům typu Big Bang Theory nebo HIMYM. David Duchovny hraje svou postavu "vyhořívajícího spisovatele a playboye" vskutku přesvědčivě a vždy se těším na další díl. Pravda, erotický nádech tomuto seriálu nikdo neodpáře, takže to asi není pro každého. (95%)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Jeden z mála kvalitních akčních seriálů poslední doby. Vzhledem k tomu, že jsem původní dějovou linku viděl jen zletma, nemohu první sérii hodnotit, takže nevím zda jde seriál dolů. Viděl jsem to od druhé až do konce a dobře jsem se bavil. Chování postav se snažilo být co nejreálnější a to je pro mě priorita. Nejvíc mě asi zaujmuly skvěle napsané postavy a motiv "pravého přátelství nad vším ostatním". Tvůrci naštěstí seriál utly po 4. sérii takže zabránily nějaké degradaci. (85%)
Příběh žraloka (2004)
Bavil jsem se a zasmál jsem se, to je vše co od rodinného animáku očekávám. Dějová linka navíc byla vcelku promyšlená a mořský svět vtipné pojat. U mě určitě animovaný nadprůměr. (80%)