Recenze (116)
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Neurazí, nenadchne...
Restart (2005)
Trochu balancuje mezi uměleckým filmem a klasickou produkcí. Možná právě to je na tom to pěkné. A ta reklamní kampaň po městě mě vážne dostala:) I to dělá film. Po druhém shlédnutí 9.12.06 měním ze 4 na 5.
Pád do tmy (2005)
V životě jsem se tak nelekal a nebal jako u tohohle filmu :D. Špičkové zvuky, doporučuji koukat v noci s 5.1 nebo 7.1. Bude dvojka? Podle konce...
Malý výlet do nebe (2005)
Kamera, lokace a herecké výkony naprosto úchvatné, příběh možná lehce plochý, takže celkově za 4 :).
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Milý film:) Ta extáze, která zasáhla ostatní, se ke mně ale nějak nedostavila. Konec filmu se dá celkem snadno odhadnout...
Rafťáci (2006)
Docela to ujde, některé situace jsou dost dobře vymyšlené, zasmál jsem se. Nejleší je O. Navrátil a jeho věta "Ale zápočet uděluju já". Naprosto přesně vystiženo to, čeho se film jinak vůbec nedotýká.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Film jsem viděl asi před měsícem a už vážně nevím o čem byl, jen si vzpomínám, že jsem se asi třikrát zasmál - zoufale málo. Na jedničku si pamatuji dokonale...
Eurotrip (2004)
Bez toho urážení Evropy by to bylo lepší...nehledě na to, že vydávat náměstí Jana Palacha za Francii je smrtelný hřích...
Smrt přichází v bílém (2003)
Luxusní. Bál jsem se, zasmál jsem se, napnutě jsem sledoval co bude dál. Atmosféra Blair witch. A ta pointa na závěr, no prostě super. Za překlad názvu by si lidé od distribuce také zasloužili dead end.
Doblba! (2005)
Za hercké výkony (hlavně P. Čtvrtníček - i když na něj se člověk prostě musí dívat jako na recesistu, takže je to pořádně těžké hodnotit vážnější roli), jinak naprostá slabota opakovaná doblba.