Recenze (141)
Zkurvená noc (2003)
Film, který je tak trochu natočený ve stylu Mementa. Musím uznat, že jsem se u něj docela bavil, protože Greg Marcks má očividně smysl pro černočernej humor a soudnost, protože film zbytečně neprotahoval a ponechal ho na dostačujících 82 minutách.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Ano, tak tohle je film podle mého gusta. Je to svěží akční jízda, při které se rozhodně člověk nenudí. Sice tam je pár věcí, které mi moc neseděly jako např. poslední 3 minuty filmu, ale ty dostatečně vyváží scény typu "pes s otiskem" nebo "osmiprocentní šance"... :) Opravdu jsem se u tohoto filmu dobře bavil a mohu ho jen doporučit... Shane Black je zpátky a doufám, že bude pokračovat...
Tip a Tap (1971) (seriál)
"Dobrou noc, děti..." "Dobrou noc, strýčku Fido..."
Kinobox (1993) (pořad)
Jo, jo... Kdeže jsou ty časy kdy kinoboxu vládnul Roman Holý a Miloš Kohout...
Moje krásná čarodějka (2005)
Film má docela slibný začátek, ale jak plyne děj, bylo to pro mě čím dál tim víc ubíjející... Hvězdička navíc za Nicole...
Osud světa (2002)
Už to tady psalo hodně lidí předemnou - tento film je zajímavou směsicí (rozuměj vykrádačkou) Terminátora, ET mimozemšťana, Návratu do budoucnosti, Matrixu, Dnu nezávislosti a já nevím čeho ještě oděného do hávu japonského anime, ale kupodivu se na to dá dívat... :)
50x a stále poprvé (2004)
Tak trochu variace na "na hromnice o den více"... Jak nemám rád Adama Sandlera a Roba Schneidera, tak tady musím říct - ale jo, proč ne...
Rozjeď to! (2002)
Pokud se vám líbila hudba v tomto filmu, doporučuji shlédnout STOMP: Out Loud...
Fenomén 2 (2003) (TV film)
Nechápu vznik tohodle filmu...
My děti ze stanice Zoo (1981)
Hodně silný realistický film o drogách, který stojí za to vidět stejně tak jako si přečíst jeho knižní předlohu. BTW poměrně dost lidí tady píše, že u nás nikdy nešel v televizi - není to pravda, v televizi běžel (mám na pásce důkaz ;)), ale už to je hodně dlouho...