Recenze (596)
Rozsudek smrti (2007)
Bacon je frajer a s brokovnicí mu to sekne, Wan se opět vyžívá v tmavých kamerových filtrech a celé je to sympaticky jednoduché a zbavené všech zbytečných keců o morálce. Jednoduchý ale výborně fungující film, který nabízí přesně to, co se od něj čeká.
Skóruj! (2007)
Žádný zázrak. Walken je sice borec a půlka fórů je fakt dobrá, ale Fogler je otravný od začátku do konce a ta druhá půlka fórů nestojí za nic. Mohlo to být podstatně lepší, ale na tu hodinu a půl nenáročné zábavy to celkem jde.
Poslední legie (2007)
Zlo. Nízký rozpočet je vidět víc, než by bylo dobré a herci se všichni tváří, jako kdyby tu byli omylem. Režisér neumí komponovat akční scény, scénáristé neumí napsat normální dialog a celé je to až příliš levné a blbé na to, aby se to vůbec dalo brát vážně. To ale tvůrcům Poslední legie evidentně nedošlo.
Sicko (2007)
Trochu slabší tři hvězdy. Moore si tentokrát vybral téma, které průměrného středoevropana zajímá bezpochyby podstatně méně než George Bush. Navíc to není zdaleka tak vtipné jako jeho předchozí filmy, ale zároveň je to stále stejně "dokumentární."
Superbad (2007)
Nikovli samoúčelně vulgární, ale pekleně vtipné a v závěru sympaticky citlivé. Výborný scénář, který se nebojí jít občas do absurdity, ale většinou se drží v dost reálné a uvěřitelné rovině. Skvěle napsané a zahrané postavy a vůbec je to strašná pohoda sledovat. Už se těším, až si tohle dám podruhé. Pro mě osobně mnohem zábavnější než Zbouchnutá.
Volání o pomoc (2007)
Spíš 3 a 1/2. Binder první hodinu trochu přešlapuje na místě a nutí člověka mít rád postavy, o kterých vlastně nic neřekne. Ke konci se naštěstí všechno malinko zvrtne a emoce pořádně vyplují na povrch. Cheadle se Sandlerem hrají bezchybně, ale kdyby měl film malinko rychlejší tempo a tlačilo se víc na emoce, určitě by mu to prospělo.
28 týdnů poté (2007)
Opravdu nesmírně dementní scénář, ve kterém se všichni členové armády chovají jako idioti. Naštěstí režisér zachraňuje, co může. Ale mohlo to být MNOHEM lepší.
Ten večer (2007)
Na filmy o umírajícíh starých lidech jsem asi ještě moc mladý. HROZNĚ dlouhé, předvídatelné a nudné. Slušně natočené a celkem dobře zahrané, ale podruhé to nechci už nikdy vidět.
Království (2007)
Naprostá spokojenost. Berg servíruje zajímavý příběh, který se na problematiku západního a arabského světa kouká docela chytře. Vizuálně je film špičkový od první do poslední vteřiny, Foxx je božan a závěrečná akce je něco, co člověka donutí krýt se před kulkami. Nemůžu se dočkat, až to uvidím znova.
Koření života (2007)
Nuda. Totální. Originál jsem neviděl, takže porovnávat nemůžu, ale někdo by měl tvůrcům říct, že hlavní postava romantické komedie nesmí být nesympatická a otravná ženská a že romantická linie musí začít dřív, než po hodině děje. Sympaťák Eckhart zachraňuje, co může, ale bohužel to nestačí.