Recenze (4 351)
Into the Badlands (2015) (seriál)
Trochu Hra o trůny, trochu asijská bojová umění, trochu pohádka..., všechno docela dobré, nic dokonalé.
Věčně mladá (2015)
Není to celých 80%, ale 60 % by bylo málo. Známé nicméně zajímavé téma zastavení času, bystré dialogy a skutečně krásná Blake Lively jsou jednoznačné klady. Nicméně Věc Makropulos to zkrátka není.
Cirque du Soleil: La Nouba (2003) (divadelní záznam)
Excelentní představení excelentního ansámblu.
Anděl Páně (2005)
Roztomilá vánoční pohádka přesahující úroveň ostatní tvorby v daném žánru v dané době.
Mamon (2015) (seriál)
Na současné české poměry nadprůměrný, severskou předlohou zavánějící seriálek. Bohužel chvílemi rozvláčný a chvílemi natolik nepřehledný, že člověka přechází chuť jej sledovat dál. Výtečný je zejména Matěj Hádek.
Stalin (2013) (TV film)
Mnohokrát zpracované téma nepřinášející příliš nových informací, ono také lze asi stěží něco převratně nového objevit. Nicméně pěkně zpracovaný dokument sevřeným způsobem mapující celou významnou část Stalinova života v obsahově bohaté zkratce. Bezděčně z něj plyne poznání, že Rusové se svým "tatíčkům: nikdy nevzepřou. I při sebetvrdší krutosti a falši je budou adorovat - protože Rusko musí být veliké.
Addamsova rodina 2 (1993)
O chloupek horší než jednička, o dva chloupky za seriálovými Addamsonovi ze šedesátých let, ale stále moc dobrá zábava.
Addamsova rodina (1991)
Stále velmi dobrá originální komedie, byť o krůček pozadu za seriálovou verzí ze šedesátých let.
Rodina Addamsova (1964) (seriál)
Vůbec první Addamsonovi, nikdy nepřekonaní. Všechny ostatní verze a varianty už vycházely z této a žádná této úrovně nedosáhla.
Cirkus (1928)
Jedna z těch naprosto nejlepších Chaplinových grotesek.