Recenze (308)
Světová válka Z (2013)
Povedené, znepokojivé a napínavé zombie dílko, které mě mile překvapilo...
Město Ember (2008)
Neokoukaná, zajímavě stylizovaná, rodinná fantasy, ve které podává Saoirse Ronan zatím svůj nejlepší herecký výkon... Bill Murray si skvěle vystřihl slizkého starostu chátrajícího podzemního města Ember...
Království lesních strážců (2013)
Nádhera! Pro mě největší animovaný zážitek od chvíle, kdy jsem poprvé viděl nejdokonalejší 3D kreslák všech dob!
Život brouka (1998)
Život brouka asi nepatří k tomu nejlepšímu od Pixarů, ale pěkná a milá pohádka to rozhodně je...
Pařba v Bangkoku (2011)
Stejná šablona podle "jedničky"? No a? Dvojka mi sedla a já se luxusně pobavil...
Neobyčejný Odd Thomas (2013)
Nenápadný, příjemně vyprávěný filmík s duchy a démony, který mě mile překvapil a potěšil... Sympaťák Anton Yelchin a tradičně skvělý Willem Dafoe...
Rivalové (2013)
Ron Howard se může klidně považovat za specialistu na životopisné filmy s vynikajícími scénáři (např. Čistá duše, Těžká váha, Apollo 13). Jeho nejnovější dílo z prostředí F1 je jednoznačný aspirant na některou ze "zlatých sošek", minimálně za brilantně zahraného Nikiho Laudu ztvárněného německým hercem Danielem Brühlem... O skvělý soundtrack se postaral geniální Mistr Hans... RUSH není filmem jen pro ty, kterým místo krve proudí tělem vysokooktanový benzín. Je pro všechny, kteří se rádi podívají na silný příběh plný emocí, akce (v monopostech) či nenuceného humoru... Jeden z nejlepších filmů, které kdy byly natočeny...
Nevědomí (2013)
Po dlouhé době ryzí sci-fi, které mě pohltilo svým vizuálem, příběhem, podmanivou hudbou a slušnými hereckými výkony... Po skvělém Tronovi tímto dílkem Joseph Kosinski potvrzuje vstup mezi režisérskou elitu v daném žánru...
Stoker (2013)
Jedno velké, hnědé, korejské... nic
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Z mého pohledu velmi přeceňovaný, povrchní film...