Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Závěrečný díl duchařského triptychu zavede Martu, Magdalenu i Janka do světa televize. Slaví se 700.jubileum města Milotína, na náměstí je pouť, improvizované jeviště, připravené pro jubilejní estrádu, kterou bude přenášet televize. Paní režisérka z toho padá do mdlob a tak má duch Marty tělo. Přijíždí konferenciérka, jejího těla se v pravou chvíli zmocní duch Magdaleny. Chvíli trvá než se "ohnivé ženy" vpraví do nových rolí. Pomáhá jim celý televizní štáb. Hlavní měrou přispěje k úspěchu knihovník Holoubek, který bude vystupovat jako odborník, znalý starodávných kronik a historie dvou upálených čarodějnic - Marty a Magdaleny. Jeho vystoupení zvedne v městečku vlnu nenávisti a pomluv. Až letitá moudrost a zkušenost Marty s udavači přinese do konfliktu rozvahu a řešení. Porozumění a zalíbení v Holoubkovi přivede Martu k rozhodnutí ponechat si tentokrát tělo a zůstat na světě. Připojí se i Magdalena s Jankem, kteří se konečně při estrádě definitivně našli. (Česká televize)

(více)

Recenze (31)

HonzaBez 

všechny recenze uživatele

"To by člověk vyskočil z kůže..." Musím říct, že občas bych též raději vyskočil z kůže, než abych se musel dívat na tuhle místy dosti lacinou zábavu. V porovnání z předchozími díly o dost slabší. To už autorům fakt tolik chyběla invence, že si museli pomoci hudebním výstupem samotného režiséra Podskalského hrajícího na šišku? Můj dojem vylepšují některá pěkná pěvecká čísla (Jirásková, Havelka). ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

Ohnivé ženy vol.3 žhnou ze všech zapálených žen nejvlažněji. Příběh, byl-li v jedničce nevyrovnaný a ve dvojce nastavovaný, zde prostě naprosto schází. Po všech stránkách děravý scénář Hermíny Frankové, spoléhající na ne vždy plodnou improvizaci, ředí 50:50 estrádní čísla ne vždy cvalné kvality, z nichž některá dosahují genialitu srovnatelnou s tím lepším z monthy-pythonovského repertoáru (sólo na elektromontážní hadici resp. impregnovanou borovou šišku), některá ne (Devils Of Milotín), a některá stojí za-vyliž-prdel (Jiřina Jirásková coby Diva). Vše jakž-takž zachraňují řídce se vyskytující, ale skvělé hlášky, pronášené trestuhodně nevyužitými herci (Vetchý, Nárožný, ale i ty dvě čarodějnice Veškrnová a Hlaváčová) - „Na paní se střílet nesmí. / Já myslela, že uhne...”, „Všechno bude zalito sluncem.”, „Hotentoti, tupci, blbče! / Já chápu, že se paní zlobí, ale 'blbče' ...to zrovna nemusela.”, „...jinak byste uměl dánsky jako když mrská, ovšem bičem!”. A taky zjevná skutečnost, že se během natáčení všichni zjevně bavili. ()

Reklama

topi 

všechny recenze uživatele

Poslední část čarodějnické trilogie mě baví nejvíc a je nejvtipnější. Hudební kapela "Milotínští ďáblové" složená z kaskadérů pod vedením Jaroslava Tomsy a s kapelníkem Janem Přeučilem byla na tehdejší dobu pořádnej rambajs a celé jejich číslo je opravdu nezapomenutelná šílenost :D. Tenhle díl je asi nejlépe obsazen a role Petra Nárožného jako knihovníka Holoubka nebo Ondřeje Vetchého coby asistenta režie jsou nejhumornější. Vše se točí kolem natáčení zábavného televizního pořadu k sedmsetletému výročí obce Milotín a "ohnivé ženy" si najdou nová těla v režisérce a konferenciérce. Typický humor Zdeňka Podskalského. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Začínají docházet nápady. Herečky v hlavních rolích jsou stále dobré, ale režijně už to má náběh k rutině. Přestal jsem se postupně bavit a je dobře, že tvůrci to nenatahovali a zůstalo jen u trilogie. Velmi rutinně natočené, stále schopně zahrané, ale nápady se neměly kde brát. Dějově to za moc nestálo. Ze všech tří dílů nejslabší. 50% ()

zdeny99 

všechny recenze uživatele

Nejslabší díl Ohnivých žen. To Milotínské jeviště bylo fakt příšerný. Vypadalo jak nějaký jeviště v sokolovně, kde vystupuje místní dechovka. Ovšem nejhorší byla ta kapela v čele s příšerným Janem Přeučilem. Ten vypadal jako holohlavej orangutan v modrém saku, jak tam skákal po jevišti. [1331. hodnocení, 24. komentář, 54%] ()

Galerie (9)

Zajímavosti (2)

  • Pouťové scény se natáčely v Kolíně na Karlově náměstí. (SONY_)

Reklama

Reklama