Nastala chyba při přehrávání videa.
  • AngelAngie
    *****

    Není co dodat, opravdu není... // Viděno 4x...(14.2.2007)

  • Fr
    ****

    Iňáritu je vyjímečný tím, že dokáže nechat dokonale vyznít dramatičnost situací. Onu dramatičnost, která spočívá v reálnosti. Dostává lidi do krajních mezí, do situací, ze kterých není jednoduchá cesta úniku. Je obtížné a nelehké tyto osudy sledovat a nikdy bych nechtěl v podobných ,,krajních mezích" figurovat. Děti, radosti a starosti. To je to oč tu kráčí. Hlavně ,,Marocký " příběh ve mne vyvolává otázky,,kde je vina, kdo je odpovědný za skutky druhého ?" Je to jiný film než 21 gramů. Takový...jednodušší na koukání. Ovšem uvnitř je stále ten pocit tísně.(19.10.2007)

  • tron
    ****

    „Teraz im ukážem, čo je to chlpatá príšera.“ Iñarritu (AMORES PERROS: LÁSKA JE KURVA, 21 GRAMOV) nie je mojim najobľúbenejším režisérom, ale objektívne sú jeho drámy silné. Film BABEL (ďalšia spolupráca so scenáristom Arriagom - TRI POHREBY) znova siaha po jedinečných hereckých výkonoch (tentoraz je prekvapivo zaujímavejší neherec Brad Pitt, než všeobecne uznávaná herečka Blanchettová... spravidla ale snímke dominujú predovšetkým úplne neznáme tváre), emotívne strhujúcich scénach a nechronologicky rozprávanom príbehu. Tentokrát sa však tvorcovia obklopili nielen štipkou zdravého nadhľadu, ale až teraz dokázali - na rozdiel od svojich predchádzajúcich filmov - zručne ukočírovať "efekt motýlich krídel", kde všetko so všetkým súvisí. Pre mňa zatiaľ najlepší Iñarritu.(14.6.2008)

  • Isherwood
    ****

    Na Iňárrituovi oceňuji, jak dokáže citlivě vyprávět těžkosti obyčejného člověka. Jenže už potřetí kočíruje úplně stejný dějový koncept, což zamrzí, protože zhruba v půlce se film přenese do roviny očekávanosti a s ní neodvratně přistoupivší nudy. Umocňuje to i relativně bezkrevný a odtažitý segment s Richardem a Susan a zvláště pak ten Tokijský, který je kontextově absolutně mimo. Naštěstí jsou oba bohatě vynahrazeny příběhem malých marockých střelců (pro mě nejlepší).(4.11.2007)

  • kleopatra
    ****

    Nejsem první a určitě ani poslední, kdo uvidí ve vzdálenosti japonského příběhu jakousi čtvrtou stranu trojúhelníku. Je dál, o co si je vše ostatní blíž: chlapci, kteří nechtěně způsobí zranění turistky v jedoucím autobuse, milující chůva, která nezvládne situaci - ty příběhy jsou úzce provázané, intenzivní a bolestné. Japonský, i když souvislost s Marokem je zde nastrčená v podobě osudné zbraně, si žije vlastním životem a přes svou neotřelost, mi rušil prožitek z dění kolem "Pittovy" rodiny a to je škoda, protože sám by vydal na film. A když jsme u Pitta, ten chlap dávno není ve filmech pro okrasu, tady doslova překvapil, jak sešel a jak je to dojemné. Stejně jako film o zoufalství, které se nevyhýbá lidem ani místům, film křehký a silný in 1.(12.2.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace