Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kalap
    ****

    O Francúzoch je známe, že najlepšie, čo vedia je vzdávať sa a tuto, smradľavý Nemčúrik s mastnými vlasmi a priščami po celom ksichte, zahajloval a celé Francúsko sa zosralo a vrhli sa na Židov ako nenažratí vlci na karkuľku. Ta to nielen vyspevovať žetem, žetem, ale keď treba tresnuť aj po papuli chlapovi a nie vršiť sa na malých deťoch.(27.10.2011)

  • Wladi.mir
    **

    Filmů o židovském utrpení je veliká spousta. Odsun bohužel nepřinesl nic co bych už neviděl u jiných snímků. Existuje velké množství o podobné tématice, které jsou lepší např: Pianista, Schindlerův seznam, Šedá zóna. A pokud jde o Jean Rena, tak se nemusíte moc vzrušovat, nedostal tam moc prostoru.(21.6.2011)

  • khedy
    ****

    Francouzi se v tomhle filmu ukazují v tak dobrém světle, že by tomu člověk chvilkama nevěřil. Najdeme zde klasická "holocaustová" klišé a méně nasilí než je obvyklé. Ničemu to však nevadí. I když film nepřekypuje drsnými a krvavými scénami, tak nenudí a naopak nás donutí více se vžít a vcítit do rolí obětí holacaustu. Pro mě je však jedna z nejzásadnějších věcí, které mi vadily, je závěr filmu. Režisér toho jednoduše mohl ukázat víc. Filmů o holocaustu je hodně, tenhle určitě patří mezi ty lepší.(20.9.2012)

  • Radiq
    **

    No trvalo dlouho, než se tam konečně objevil Reno, na kteryho sem čekal skoro půl filmu. Bez něho to byla nuda. Ale pozor! S ním taky. Ze začátku filmu jsem měl taky hroznej zmatek z těch francouzskejch žen a matek. Všechny vypadaly stejně nebo podobně, kromě té mladé hezké nasrané. Jediny, co mě tam doopravdy pobavilo, bylo když tam řikali cosi o tom, že zdrhnou do Pičipoi, chch. No tam bych asi zrdhl taky... Všude hrozně vyčnívaly ty žlutý hvězdy, ale co už. Spíš jsem si musel tak nějak všímat toho, že scény byly točený furt na stejnejch místech (aby ušetřili), takže třeba u kolotoča nebo v Hitlerově sídle (mimochodem Adolf se v tomhle filmu jevil poměrně jako srandista a veselej člověk)... Bylo tam prostě hrozně moc věcí, který mě, jako diváka, rušily... Samozřejmě, že ten děj byl dojemnej, krutě zacházející a násilím k nevinnejm kypící. No hnus, no, ale politici, potažmo lidi, dycky byli, jsou a budou svině... Mimochodem šéf cajtů v lágru byl ten sedlák z první scény v Tarantinovejch Hanebnejch panchartech (ve kterejch byl ale teda mnohem lepší...)(31.3.2011)

  • Sofia
    ***

    Ostudná kapitola francouzských dějin zpracovaná hodně uhlazeně. Necítila jsem z filmu beznaděj, strach, špínu, bolest a smrad, kterou Židé zavření pět dnů ve velodromu cítili...navíc přehnaně melodramatická hudba tomu také moc nepřidala. Příběh pojednává o hrozivých událostech, ale dalo se to zpracovat o hodně lépe, procítěněji a povedeněji.(14.3.2012)

  • - Francii po válce dlouho trvalo, než roli státu v deportacích francouzských Židů přiznala. Teprve v roce 1995, krátce po svém prvním zvolení, pronesl prezident Jacques Chirac historická slova, na něž po desetiletí židovská komunita čekala. "Zločinnému běsnění okupanta sekundovali Francouzi, francouzský stát," řekl Chirac. "Francie tehdy učinila nenapravitelnou věc. Zpronevěřila se svému slovu a své chráněnce vydala katům," dodal. (Lucas87)

  • - Cyklistická aréna, která je připomenuta ve filmu se nacházela na rohu ulic Boulevard de Grenelle a Rue Nélaton a v roce 1959 byla zbořena. Na její místě vznikla obytná zástavba a pomník, který vytvořil polský sochař Walter Spitzer, který přežil Osvětim. (Lucas87)

  • - Cílem producenta Alaina Goldmana bylo dát francouzské kinematografii její vlastní Schindlerův seznam (1993), neboť cítil, že žádný z dosavadních francouzských snímků se problematice holokaustu dostatečně nevěnoval. (Mr.Hudson)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace