poster

Hostitel

  • USA

    The Host

  • Slovensko

    Hostiteľ

  • Velká Británie

    The Host

Sci-Fi / Thriller / Romantický / Akční / Dobrodružný

USA, 2013, 125 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Faustka
    ****

    Stále hledají a jsou věční. Nečekala jsem, že mě Meyerová tak chytne, něco není v pořádku. Snad mě neobsadila Duše?! ... "Zmlkni, tady rozhoduji Já."(4.7.2014)

  • novoten
    ****

    Chtěl bych ze zákonů tohoto světa vědět o hodně víc. Podívat se za hranice vytyčené oblasti místo přebytečných hloubavých chvil v jeskyni. Ale i přes většinou rozvážné tempo mi Niccol kápnul do noty. Tentokrát k tomu ani nepotřeboval svoje obvyklé vizuální i vyprávěcí triky, stačil mu skvělý Pintův soundtrack a fakt, že má před sebou neotřelý námět, který pod jeho rukama ožívá do opatrně hypnotické romantiky. Příběhy podle Stephenie Meyer přece vždycky vybočují mimo své žánrové ukotvení, takže už z přečtení premisy je jasné, že více než na sci-fi notu o invazi se bude hrát na mezilidské vztahy. A nemá cenu zastírat, že právě tam si mě Melanie a spol. získali. Nevšední několikaúhelníky, které jsou vedeny přes překvapení a občasná meyerovsky mile přepálená vyznání, mi do vkusu sedí pravidelně a při takhle sympatickém obsazení (s potenciální hvězdou budoucnosti Maxem Ironsem v čele) tomu ani nemohlo být jinak. Když jsem pak s čím dál větším potěšením sledoval sarkastické dialogy Mel s Wandou, došlo mi, že to u mě Hostitel zkrátka vyhrál. S výhradami, menšími přešlapy? Možná. Ale díky tomu, že má srdce na dlani, tak i vyhrát musel.(16.4.2013)

  • johnn333
    ***

    Furt jsem v tom hledal nějakou mormonskou fantazii nebo alegorii ke konspiračním teoriím o plíživý totalitě ze strany současnýho establishmentu, hledal jsem ale asi zbytečně. Je to hlavně vcelku sympatická schizofrenní lovestory (fakt jsem to napsal?), která vtipně využívá toho, že o tělo hlavní hrdinky se perou dvě osobnosti: ta mimozemská i ta původní. A každá osobnost se samozřejmě zamiluje do jinýho klučiny s vizáží členky kapely One Direction. Sráží to nevýrazná plíživá záporačka Diane Kruger, fakt nelogický tajtrdlíkování mnoha postav, zas to má ale fajn akci na dálnici a je to mnohem míň patetický a do sebe zahleděný než Twilight. Tak já nevim. 50%(25.3.2013)

  • Eawy
    ***

    Naozaj neviem už ako sa mám k tomuto vyjadriť.Aj ja som k tomuto filmu pristupovala s odstupom kvôli nezvládnutým častiam twilightu, a ktoré som hodnotila tak vysoko lebo by som klamala, že sa mi knihy páčili (s časom už ani nie, ale neviem, či je to preto lebo ich všetci odsudzujú, alebo preto že som staršia). Hostiteľ sa dobre pozerá. Je to príjemný príbeh plný lásky k ľudstvu. Niektoré hodnotenia sa mi zdajú nízke iba preto lebo je to podľa knihy od Stephanie Mayer. Keď tomuto filmu dáte odpad!, čo už dáte telenovele? -250%??? Pre mňa to bolo príjemné, malo to pekný soundtrack, dobré herecké obsadenie a celkom fajn nápad. 65%(12.3.2014)

  • kiddo
    odpad!

    Jelikož vím, do jaké řitě nekoukatelnosti sklouzlo Stmívání v okamžiku, kdy se Meyerová začala angažovat v produkci, budu svině a veškeré nedostatky Hostitele svedu na ni. Sežerte si mě. Hostitel je vyvrcholením současného trendu nepochopitelně doslovných adaptací, a proto de facto vše, co jsem napsala o knize, lze v klidu napasovat i na něj. Nové problémy, které film přináší, vycházejí jednak z toho, že zásadní nedostatky předlohy jsou neobměňovaným vizuálním zobrazením ještě umocněny (degradace romantiky a automatické zaláskování vedoucí k neexistující chemii a intenzitě emocí, karikatura lidstva, domácí násilí, osudová volba mezi násilnickým zvířetem a neetickým píčusem, polyamorní fetiš, informované vlastnosti postav, nulové motivace, debilní jednání a logika, absence morálky a reflexe, a především můj milovaný Jake Abel neumí škrtit, ani kdyby se posral), a dále ze skutečnosti, že Meyerová vůbec nechápe základní principy filmu, jako například nutnost mít nějak rozvrženou strukturu, vývojový oblouk, jasně daný začátek, prostředek a konec, sérii událostí vedoucích jedna k druhé a k nějakému závěru a katarzi, nevysvětlovat očividnosti, když je lze ukázat, a hlavně NEDÁVAT NAJEVO SCHIZOFRENII A ROZPOLCENOST ZAJEBANÝM VOICE-OVEREM, OBZVLÁŠŤ POKUD POSTAVA STOJÍ PŘED ZRCADLEM!!! DO HÁJE, STEPHIE, TO NEVÍŠ, JAK SE TO DĚLÁ?!. Ježíšikriste, všechno bych té sračce odpustila (a vzhledem k tomu, že se jedná o obhajobu genocidy, to už něco znamená), ale to, že Meyerová nezná rozdíl mezi vizuálním médiem a literaturou, to fakt nejsem schopná překousnout. Jestli ani tohle nepovede k vykopnutí Meyerové z producentské stoličky, tak už nic.(2.4.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace