poster

Hostitel

  • USA

    The Host

  • Slovensko

    Hostiteľ

Sci-Fi / Thriller / Romantický / Akční / Dobrodružný

USA, 2013, 125 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • POMO
    **

    Myslíš, teda trp! Chcem vidieť Andrewa Niccola, ako sa tváril pri prvom čítaní Meyerovej veldiela, a aké prášky bral pri jeho prepisovaní do scénáru :-D Hostiteľ je obsahovo plochý a produkčne vypadá ako pilotný diel priemerného seriálu (papundeklové jaskyňné interiéry, do strieborna odfarbené „futuristické“ autá). Z akéhokoľvek logického i myšlienkového hladiska totálne sprasená a znásilnená sci-fi téma „lupičov tiel“, ešte zbytočne rezaná twilightovským motívom rozhodovania sa medzi dvomi chalanmi... Publikum sa bavilo na miestach, ktoré boli myslené vážne, až duchaplno (záver). William Hurt sa za evidentne vysoký honorár vracia k mentorskej, otcovskej roli z Vesnice. Diane Kruger to v bielom sluší a ako jediný prvok vo filme ma ako-tak tešila (výzorom). Asi len za ňu druhá hviezda. Úspech Twilightu chápem, prvý sa mi dokonca páčil, ale toto je fakt mimo. Pustite si radšej Bayov Ostrov - má myšlienku, sympatických a dobre hrajúcich hercov, je rýchly, dizajnérsky vypiplaný a má perfektnú over-the-top akciu. Hostiteľ nemá NIČ.(26.3.2013)

  • klerik
    *

    Niccol je totálne neschopný režisér a scenárista. Jeho predošlé filmy boli len sakramentskou náhodou... Toto je des! Ak som TWILIGHTU vyčítal slabú zápletku, tak Host je úplne bez dramatických momentov. Lineárna nuda, kde sa rieší jeden blbý problém - keď mám v sebe dve osobnosti, môžu každá milovať niekoho iného? A romantika je absolútne neuveriteľná a dialógy smiešne. Občas sa film chce hrať na OSTROV ale pár nablýskaných motoriek to nespraví - režisér sa len hrá na výpravnosť a štýlovosť. Motivácie postáv nevysvetlené, každý náznak niečoho netradičného je okamžite zadupaný do zeme (Diane Kruger). Ak som dal Súmraku, SÚMRAKU: SÁGA VYVOLENÝCH (:-D) a PUSH-u dve hviezdy, tu musím ísť na jednu... Aj ženskému publiku odporúčam radšej "chlapčenské" filmy z tejto kategórie: JUMPER, SOM ČÍSLO ŠTYRI... A ak je nevyhnutná romantika, tak HRY O ŽIVOT...(18.5.2013)

  • J*A*S*M
    *

    Hvězdičku za Radioactive v závěrečných titulcích. Jinak bych si dovolil požádat tu pindu, která to napsala, aby propříště znásilňovala jiné žánry než ty, které mám zrovna já rád. Dělat sci-fi pro lidi, kteří nemají rádi sci-fi, nedává smysl. Nechť si intelektuálně pubertální diváctvo a čtenářstvo klidně dál rochní v pubertálních romantikách - pokud zůstanou na poli romantického žánru. Sledovat v hororových, případně ve vědeckofantastických kulisách příběh, jehož nejsilnějším motorem je hrdinčino rozhodování mezi dvěma hošany, mi pije krev. Nejsmutnější navíc je, že sem tam probleskne i základ nějakého sci-fi motivu, který by se slušel patřičně rozvést. Na to ale bohužel mysl Stephenie Meyerové nestačí. A Andrewa Niccola přestávám považovat za filmaře, kterého chci sledovat. Propůjčit se k takové břečce, fuj.(29.4.2013)

  • kiddo
    odpad!

    Jelikož vím, do jaké řitě nekoukatelnosti sklouzlo Stmívání v okamžiku, kdy se Meyerová začala angažovat v produkci, budu svině a veškeré nedostatky Hostitele svedu na ni. Sežerte si mě. Hostitel je vyvrcholením současného trendu nepochopitelně doslovných adaptací, a proto de facto vše, co jsem napsala o knize, lze v klidu napasovat i na něj. Nové problémy, které film přináší, vycházejí jednak z toho, že zásadní nedostatky předlohy jsou neobměňovaným vizuálním zobrazením ještě umocněny (degradace romantiky a automatické zaláskování vedoucí k neexistující chemii a intenzitě emocí, karikatura lidstva, domácí násilí, osudová volba mezi násilnickým zvířetem a neetickým píčusem, polyamorní fetiš, informované vlastnosti postav, nulové motivace, debilní jednání a logika, absence morálky a reflexe, a především můj milovaný Jake Abel neumí škrtit, ani kdyby se posral), a dále ze skutečnosti, že Meyerová vůbec nechápe základní principy filmu, jako například nutnost mít nějak rozvrženou strukturu, vývojový oblouk, jasně daný začátek, prostředek a konec, sérii událostí vedoucích jedna k druhé a k nějakému závěru a katarzi, nevysvětlovat očividnosti, když je lze ukázat, a hlavně NEDÁVAT NAJEVO SCHIZOFRENII A ROZPOLCENOST ZAJEBANÝM VOICE-OVEREM, OBZVLÁŠŤ POKUD POSTAVA STOJÍ PŘED ZRCADLEM!!! DO HÁJE, STEPHIE, TO NEVÍŠ, JAK SE TO DĚLÁ?!. Ježíšikriste, všechno bych té sračce odpustila (a vzhledem k tomu, že se jedná o obhajobu genocidy, to už něco znamená), ale to, že Meyerová nezná rozdíl mezi vizuálním médiem a literaturou, to fakt nejsem schopná překousnout. Jestli ani tohle nepovede k vykopnutí Meyerové z producentské stoličky, tak už nic.(2.4.2013)

  • sniper18
    ****

    Je to vydarená romantická sci-fi dráma. Má dosť dobrý príbeh odohrávajúci sa v čase, keď ľudstvo napadla nehmotná mimozemská rasa, ktorá si z ľudí urobila svojich hostiteľov, nad ich telami prevzali plnú moc a vytvorili si vlastný typ civilizácie. Mladé dievča, jedna z posledných nenapadnutých je ale tiež chytená a stane sa z nej hostiteľ, lenže jej plné vedomie zostane uväznené vo vlastnom tele a dokáže so svojou mimozemšťankou komunikovať. Spolu uniknú do púšte k zvyšným preživším, kde si postupne všetci k sebe nachádzajú cestu a učia spolu vychádzať, lenže obe duše v jednom tele túžia po inej láske a navyše zvyšní mimozemšťania po nich stále idú. Spracovanie sa mi veľmi páči, ale stále to ešte nie je úplný ideál. Už prvý dojem sa skutočne vydaril a tak som mal z toho veľmi dobrý pocit, ale už čoskoro sa objavuje prvý veľký problém a tým je láska a partnerstvo. Romantická línia je tu už sama o sebe dosť otravná a tá láska k dvom odlišným mladíkom to ešte zvýrazní, ale našťastie nemá zase až tak moc priestoru, aby dokázala pokaziť celý film a veľmi ma potešilo, že je to zároveň aj jediný väčší problém. Inak je to skutočne vydarený film, dej ma aj napriek svojej jednoduchosti bavil po celý čas, je tu viacero perfektných situácií, ktoré si ma úplne získali a nesie sa to v takej veľmi príjemnej, až rozprávkovej atmosfére. A chválim aj ten protiklad oproti takmer všetkým podobným filmom, pretože tu nejde ani tak o ničenie jednej rasy druhou, ako to na prvý pohľad vyzerá, ale skôr o naučenie sa spolužitiu, čo mi určite vôbec neprekáža, keďže mimozemská rasa a ich spôsob života tu pôsobí veľmi milo a mierumilovne. A síce toto je pomerne naivné, ale tým príjemným spôsobom, takže sa nad to dokážem povzniesť. A tak o akciu tu prakticky vôbec nejde, nájde sa tu len jedna aspoň trochu výraznejšia akčná sekvencia, ktorá ale tiež nie je ničím výnimočná, no s tým nemám ani najmenší problém, tento film si vystačí aj bez akcie. Herecké obsadenie je skvelé, perfektná Saoirse Ronan v hlavnej úlohe, ktorá sa tu hodí vynikajúco, o moc nezaostáva ani Diane Kruger, bavil ma aj William Hurt, ktorý poteší aj pár dobrými hláškami a poteší aj Emily Browning v menšej úlohe. No až na tých mladíkov ma bavili všetci. Réžia a technická stránka je perfektná, Andrew Niccol to zvládol skutočne prvotriedne, skvelá vizuálna stránka, príjemná atmosféra a dokonca fungujú aj emócie, tu si nemôžem na nič sťažovať. A k tomu ešte tá nádherná hudba, ktorá aj z takých nepodstatných scén, ako zbieranie úrody dokáže vytvoriť skvelý zážitok. Takže skutočne škoda tej romantiky, bez nej by to bol veľmi dobrý film, ale aj takto som dosť spokojný a ešte si to s radosťou pozriem. A omnoho radšej si pozriem takéto sci-fi, ako väčšinu tých dnešných komerčných, v ktorých ide len o deštrukciu a nudí to takmer celý čas. 78%(28.8.2013)

  • Jake Abel

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace