Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Cyril, Bruno a Aneta jsou sourozenci ve středním věku. Když byli Aneta s Brunem ještě malé děti, jejich rodiče se zabili při autonehodě a nejstarší Cyril se o ně postaral. Tato skutečnost vytvořila mezi nimi silné pouto. Cyril je soudce, který v tom takzvaně umí chodit. Má přátele mezi politiky, je bohatý a korupce je jen slovo. Aneta je svobodná televizní reportérka, která je právě zamilovaná do svého nového přítele Alana, a protože má skoro naivní představu o tom, jak by svět měl fungovat, nelíbí se jí jak Cyril zneužívá svého postavení. Bruno, naopak, je poněkud zakřiknutý. Jako jediný z nich žije v manželství a vychovává pubertální dceru. Ve volných chvílích sleduje na internetu striptýzovou tanečnici Tali. Sourozenci každoročně společně jezdí na hory. Ani letos tomu nebude jinak, ale přeci jen něco jinak je. Bruno se nedávno dozvěděl, že trpí nevyléčitelnou chorobou a moc života už mu nezbývá. Cyril se tedy rozhodne jejich každoroční výlet pojmout trochu jinak. Má to být něco jako dárek na rozloučenou pro umírajícího Bruna. Cyril se rozhodne, že pojedou do nejluxusnějšího hotelu v Tatrách a jako bonus pro Bruna zaplatí i striptérku Tali a doufá, že si to s ní bratr užije. Nesmělý Bruno z toho evidentně není ve své kůži, ale Cyrilovi se neodporuje. To vědí všichni tři. I když to Cyril asi myslí dobře, jeho povýšené chování sourozenci těžko snáší. Bruno se nedokáže chovat podle Cyrilových představ, a tak se Cyril jednoduše rozhodne, že si Tali nechá pro sebe. Nakonec si ji vlastně zaplatil, takže co by řešil. Tali to není proti mysli. Je jí vlastně jedno, kdo jí dopomůže k životu, jaký si představovala. Po telefonu se rozchází se svým přítelem Reném, který s Cyrilem tento obchod uzavřel. René si to však nechce nechat líbit a rozhodne se, že dá Cyrilovi za vyučenou. Dokonce ho chce zastřelit... (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (773)

swamp 

všechny recenze uživatele

Další průměrný český film. Od Tomáše Bařiny, režiséra prvních Bobulí, které se mi opravdu líbily, jsem čekal více. Z hlubiny jej vytahují především Čapka s Budařem v epizodních rolích, nemluvný Vladyka a sexy Pauhofová (ovšem zasloužila by si full-frontal.. jak kvůli typu své role, tak proto, že s tím prostě nemá problém). Hybnerová taky nehraje nejhůř, ale celé to shazuje Miroslav Donutil a scénář. Ve filmu je vtipů pomálu, a když ano, jsou neskutečně nucené. Místy mi to připomínalo (nadsazeně) výběr z vtipů ala Troška. Snad se režisérovi příště podaří sehnat kvalitnější scénář, protože na tohle mě už fakt nebaví se dívat. ()

Marigold odpad!

všechny recenze uživatele

Nesmyslná kolekce přetažených záběrů, výtahové hudby a laciné šmíry pro ty, kteří se za břicho popadají, když Donutil řekne "čurák" a boulí se jim kalhoty při představě, že by "Tánička mohla ukázat kozičku". Vieweghova knižní verze měla aspoň jistý dráždivý nadhled autora nad čtenářem-subjektem, Bařinův film padá na všechny čtyři a špulí zadeček v těch nejlacinějších kraječkách. Sprostá a ubohá ufuněnost, která klidně může soupeřit i s Případem nevěrné Krávy – ta aspoň bavila svou soft-pornografičností, Román pro muže se mezi všudypřítomnou košilatostí televizních estrád zmůže jen na ušmudlaný striptýzek. ()

Reklama

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Že já se na ty české filmy nového tisíciletí ještě koukám. Ne že bych se u toho nezasmál (Donutila mám strašně rád a tady ne teda že by perlil, ale je pořád dobrý), jinak mi ale obsahově ten film připadl naprosto o ničem. Stejně tak herecky (což je zřejmě ale chyba scénáře) - ten sparťan je na pěst, z Budaře se pomalu stává nejtrapnější český herec, co znám, jak jsem ho měl rád, tak mi teď začíná ve filmech doslova vadit. Já nevím, možná to není těmi filmy, možná jsou všechny s dvojkou v letopočtu na začátku dobré, jen já už jsem na ně možná starej, nebo jsem možná již předem zaujatej. Fakt nevím, ale kdybych měl napsat český film natočený po roce 2000 který mě fakt bavil, tak to budou pouze Divoké včely a Poslední plavky. ()

freddy 

všechny recenze uživatele

Nepatřím k lidem, kteří by vyhledávali filmy podle románů pana Viewegha. Vlastně nepatřím ani k lidem, kteří by vyhledávali novější české filmy. A o to více příjemně překvapený jsem byl při sledování tohoto filmu, který mi nabídl vše, co jsem očekával, který mě dokázal na celou dobu zaujmout a přitom (skoro) nenudil, a který byl tak nějak jiný, než na co jsem v televizi zvyklý. Ano, bylo nezvyklé vidět Miroslava Donutila v roli nadutého arogantního pitomce, který neřeší, co si o něm bude okolí myslet, ale tuto svou roli s přehledem zvládl, takže jsem ho skutečně začal nenávidět. Naopak úžasní zde byli pánové Budař a Čapka a jejich "geniální" plán na vypořádání se s arogantním soudcem. Co se týče dějové stránky, tak tam je pravda, že to chvílemi vázlo a že jsem sám občas nevěděl, co tím chce vlastně autor říci, zkrátka místy pomalejší tempo vyprávění příběhu mi výrazně nesedlo a je to vlastně největší nedostatek, který na tomto jinak zajímavém filmu shledávám. Celkově film hodnotím jako mírně nadprůměrný, což znamená rozhraní mezi třema a čtyřma hvězdama a nakonec volím lepší tři hvězdy. ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Líbilo se mi to, hlavně postavy Cyrila a Anety byly perfektní, vyloženě jsem se nenudila, ale přesto tomu něco chybělo a proto jen dvě hvězdy, ačkoli je film ničím neurážející průměr. Naopak zjišťuju, že čím dál hůř snáším mnou kdysi oblíbeného Budaře a jeho dějová linka tu byla vyloženě rušivá a připitomělá. Román pro ženy byl lepší, zábavnější i povedenější, ale ani tento film není tak zlý, jak tu mnozí hlásají. ()

Galerie (36)

Zajímavosti (14)

  • I během natáčení na Slovensku občas herce odvelili povinnosti. Donutil musel stihnout představení "Sluha dvou pánů" v Národním divadle, Vladyka zase "Musíme si pomáhat" na pražské Jezerce a Slovenku Táňu Pauhofovou přivezli filmaři vrtulníkem, protože hrála v Bratislavě. [Zdroj: MF DNES] (zdeny99)
  • Ve filmu je mnohem míň vulgárních slov než v knize. (zdeny99)
  • Ve scéně, kdy se René (Jan Budař) snaží trefit meloun v lese a po několika nezdarech se rozčílí, "střílí" dál i naprázdno, ale v ruce drží pistoli, která další zmáčknutí kohoutku po dostřílení zásobníku neumožňuje. (Kartmen)

Reklama

Reklama