poster

Dívka, která si hrála s ohněm

  • Švédsko

    Flickan som lekte med elden

  • Dánsko

    Pigen der legede med ilden

  • Německo

    Verdammnis

  • Slovensko

    Dievča, ktoré sa hralo s ohňom

  • Velká Británie

    The Girl Who Played with Fire

Mysteriózní / Thriller / Krimi / Drama

Švédsko / Dánsko / Německo, 2009, 129 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • k212
    **

    Bohužel film tápe v nerozhodnosti, který ucelenější pohled na události si vybrat (psychologický, policejní, špiónský, žurnalistický) - obsáhnout všechny tyto úhly pohledu z knižní předlohy se jistě nedá, stačilo vybrat si jen jeden a bylo by to o mnoho lepší, než fragmentovat v neutrálním, vágním a koneckonců i nudném duchu. 40%.(2.10.2011)

  • akisha
    ****

    Fakt jsem se bála, že mě s druhým dílem čeká po výborné jedničce zmatená nuda. No zmatené to celkem bylo, ale nuda mě nezachvátila ani jednou. Největší problém je odklon od docela "malého" zločinu, co se řešil v jedničce. Tam šlo prakticky jen o zmizení dívky, které postupně košatilo, ale dělo se to tak, že divák stíhal všechno pobírat. Tady se najednou řeší něco mnohem komplikovanějšího, většího a osobního vůči hlavní hrdince. Vyšetřování se přehouplo v naháněčky mezi záporáky a hrdiny, neustálé stěhování, útěky, stopování, mlácení a vyslýchání s pomocí škrcení a paralyzéru. Přiznávám, že párkrát jsem nechápala, proč osoba A jede do místa B a nalezne tam osobu C, ale takovou tu základní kostru jsem v hlavně přece jen měla. Herci jsou opět prvotřídní, Noomi Rapace tradičně perfektní, Nyqvist taky a většina ostatních jsou odporný znásilňovači, pasáci nebo nepříjemný policajti. Byla bych radši, kdyby i druhý díl byl trochu komornější, protože by podle mě víc zaujal, ale dopadlo to i tak moc dobře. Nemůžu se dočkat posledního dílu!(14.4.2011)

  • Skejpr
    **

    Muži, kteří nenávidí ženy fungovali jako samostatné filmové dílo (knihy jsem nečetl, pravda). Měli uzavřený příběh a neměli náběh a pokračování. Zásadním problémem dvojky (a trojky) je tak znovnakopnutí děje skrze postavu Lisbeth Salander. S tím souvisí vymyšlení nových zápletek, spikleneckých pozadí apod. A tato dodatečně vymyšlená mytologie a pozadí nefungují. Působí nepravděpodobně, až do extrému vyhnaná nepravděpodobnost konspirací tluče do očí... Na vině je pak i režisér Aflredson, který, na rozdíl od Opleva, nedokáže filmu dát něco ze sebe. Jen rutinně odškrtává scény ze scénáře a sune příběh konstantním tempem, bez zájmu... Finále pak sice potěší svojí brutalitou, tempo v něm ale definitivně chcípne. A otevřený konec už působí jako výsměch... Hudba je super, ovšem...(17.1.2011)

  • genetique
    ****

    Teším sa na zavŕšenie trilógie, neteším sa na ich remaky. Fincher-neFincher. 85%.(17.8.2010)

  • B!shop
    ****

    Da se rict, ze druhej dil navazuje na prvni, ale ne v momente, kdy prvni skoncil a je tu samostatnej pribeh, jen s nekolika odkazama na udalosti prvniho dilu, takze je dobry videt nejdriv dil prvni, ale ne nezbytny. Problem druhyho dilu neni ani tak zmena rezisera, jako pribeh. Pres pul hodiny neni vlastne vubec jasny, o co tu pujde, neustale se predstavujou novy a novy postavy, az v nich ma clovek po chvily zmatek, obzvlast, kdyz vetsina jsou dedci. Od nejakyho detektivniho patrani se to zacina presouvat k ruznejm tajnejm vladnim organizacim a je to proste neprehledny a zmateny. Nicmene docela dost se tu zabiji, s pribejvajicim casem to zacne bejt i vcelku atmosfericky a konec je libovej, herci tradicne obstojny, takze nakonec docela spokojenost a i kdyz to na prvni dil zdaleka nema, takle mizerny hodnoceni moc nechapu.(20.6.2011)

  • - Blomkvist (Michael Nyqvist) jezdí v autě Toyota Prius. Když startuje auto, je slyšet obvyklý hlasitý zvuk motoru, ve skutečnosti však Toyota Prius startuje potichu. (Cheeker)

  • - V momentě, kdy se koná meeting vydavatelů v kanceláři Milénia, je možné zahlédnout stoh časopisů, kde je velice nápadně zachycena kopie EXPA, anti-fašistického magazínu, který v roce 1995 pomáhal zakládat Stieg Larsson, autor knih. (žvanimírek)

  • - V knize, která je předlohou filmu, se vyskytuje jedna skutečná postava, a to Paolo Roberto, ve Švédsku známý bývalý profesionální boxer. Přestože nebylo nezbytně nutné, aby boxera hrál skutečný Paolo Roberto, s účastí na natáčení ochotně souhlasil. Byla to jeho již čtvrtá filmová role. (lehkoživka)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace