Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Může být nevěra základem šťastného manželství? Šarmantní bonviván Rudolf je o tom přesvědčen: „Ženská má mít pocit, že o chlapa musí bojovat, musí se snažit, aby si ho udržela. A hlavně, ženská se nesmí nudit!” Rudolf s úspěchem uplatňuje svou divokou teorii v každodenní praxi a to s neutuchajícím elánem, který je u čerstvého šedesátníka záviděníhodný. O to víc pak nechápe naivitu svého nesnesitelně korektního zetě Ondřeje, který pro samé svědomité plnění povinností nevnímá, jak nebezpečně se jeho žena Alice začíná nudit. Milující tatínek a kamarádský tchán Rudolf proto nabídne Ondřejovi několik prověřených rad, jak vnést do skomírajícího manželství potřebný vzruch. Koneckonců jde o rodinné štěstí jeho jediné dcery... Z nudného slušňáka Ondřeje se pak díky románku s krásnou Šarlotou skutečně stává sebevědomý pán tvorstva, obletovaný milenkou a obdivovaný vlastní manželkou. Situace je to sice krásná, ale dlouhodobě neudržitelná. Už proto, že skutečnými pány tvorstva jsou pochopitelně ženy. Ondřeje čeká smršť komediálních situací, kterým čelí s odzbrojující kombinací typicky mužských vlastností - hravou vynalézavostí a nezničitelnou nadějí, že všechno dobře dopadne. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 191)

Chlupis 

všechny recenze uživatele

V jádru eticky mnohem horší než Troška s Poledňákovou dohromady, jelikož svou demenci a cílení na hloupé publikum Muži v naději popírají rádoby dramatickými a těžce vyděračskými scénami. Ze všeho nejhorší na tom pak je, že svátečně plné kino se královsky baví. Je mimochodem velká škoda, že se Vejdělek nevěnuje ryzím žánrovkám, protože s určitými klišé prvky pracuje perfektně, což například dokazuje skvělá závěrečná scéna, která ale v kontextu celého filmu působí zcela dementně. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

S těmi vlivy je to ošidné, vážně. Za ta léta metodického sledování filmů už znám svoje oblíbené publicisty, se kterými se většinou shodnu, tak radši před návštěvou kina nic moc nečtu a snažím se udělat si neposkvrněný, pouze svůj názor (i když v dnešní době informací je to v podstatě nemožné.) Takže tohle bude hodnocení mezi Kamilem Filou a Ondřejem Vosmíkem: je sice pravda, že diváci chodí na filmy, kde hrdinové konají věci, se kterými se diváci nemusí ztotožnit, horší je, pokud osobnost samotného režiséra tématem snímku prostupuje víc, než je zdrávo. Pak se dostáváme na tenký led toho, jak takové umělecké dílo působí. Jo, kdyby aspoň drželo pohromadě! Jenže po úvodu do děje a postav následuje SMRT. Už dlouho se v české kinematografii opakuje zápletka, kdy tvůrci nechají někoho umřít, buď proto, že pak by už vyprávění bylo o ničem, anebo proto, že zkrátka onu "člověčinku se srdíčkem" (kdo tuto někdy přisuzoval Hřebejkovi, měl by se nechat vyšetřit) učité okruhy diváků vyžadují bez ohledu na cokoli. Jiří "Nomen Omen" Vejdělek natočil svou erotickou fantazii (telefon v posteli a kalhotky ve vlasech), v níž také muži podvádějí (ne, že by takoví nebyli) a ženám stačí drahé kabelky (ne, že by takové nebyly) a na šedesátníka letí Jitky Čvančarové, protože ho hraje Bolek Polívka. Ani realita, ani romantika, mezi smrtí pár vyvedených vtipných situací, které ale jen dokreslují prázdnotu toho všeho. A proč se vlastně z různých důvodů vůči tvůrcům i jiným divákům nevymezit? Dělá to Tetsuo, dělá to každý, to, že je někdo razantnější a má argumenty, není jeho problém. Takže, abych to uzavřel nějakým osobnějším přístupem k látce, kdybych měl doma Petru Hřebíčkovou, na nějakou Évu Vicu bych se mohl víte co :-D --- 30%. ()

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Šel jsem na to jako muž v naději a odcházel jako muž v rozčarování z toho, že Vejdělek i navzdory svým zkušenostem neví co vlastně chce. Zda komedii, drama, tragikomedii, nadsázku, veselohru, vztahovku, frašku... Co segment to styl à la "každý chvilku tahá pilku". A byť mnohdy daný segment sám o sobě není vůbec špatný (především ty čistě komediální či čistě dramatické), tak ve výsledku to není nic; ani nic špatného, ani nic dobrého. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,TAKOVÁ DOBŘE PROVEDENÁ NEVĚRA DOKÁŽE ZACHRÁNIT (NEJEN) VZTAH“..... /// Muži – otroci naší doby (pravda – najdou se kolaboranti...) aneb cesta do hlubin chlapský duše. Trošku nekorektní, ale jsou tu i ženy servírované bez servítků, ženy komplikující životy. Mužům. A jestli jsme se MY chlapi tlemili ženskejm v pokušení neřkuli ženskejm sobě, tak teď občas budeme mít hořkou pachuť v ústech. Vono se tady totiž dá občas lehce poznat. Úsměvný situace (rozhodně né k posrání), hořkokyselej humor a dobře zamaskovaný vztahy. 4* jsou o trošku víc (než 3a½), ale za ten optimistickej konec, za to, že Vejdělek scénárista ,,rozumně“ a postupně vymazával onu hořkokyselost z duše, za sympatickej casting, za to, že možná ve skutečnosti fakt ani nevíme, po čem ta ženská vedle nás (nemyslím zrovna tuhle v tramvaji...) touží. A jak říká klasik: ,,KDYBY JSME VOBČAS NEUDĚLALI NĚCO CO SE NESMÍ, TAK SI V ŽIVOTĚ NEUŽIJEM ŽÁDNOU SRANDU. Hlavně nezabřednout!!! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Už ani nevím, jak vypadá manželskej sex. 2.) (Přestože jsem už zapomněl....) dokážu si představit divokej sex s Evou Kerekes. 3.) Hledám recept na zlepšení vztahu, podnikání... (a vůbec tak nějak celkově je mi šoufl) . /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ * ()

Foox 

všechny recenze uživatele

Po roce tu opět máme další svěží komedii od režiséra a scénáristy Jiřího Vejdělka, která láká trošku vyzývavějším plakátem než předchozí Ženy v pokušení, ale kupodivu je dospělejší a vážnější letní podívanou. Tentokrát se díváme na mezi-vztahovou problematiku pohledem dvou naprosto rozdílných mužů, tchána a zetě. Dramatické i vtipné scény jsou zvladnuté dobře a fungují, horší už je to s přechodem mezi nimi, tady už to trošku skřípe a ještě na občasné zbrklé stříhání neni filmu moc co vytknout. Hlavni pětice herců je vybrána skvěle a žádný znich nezastiňuje toho druhého. I když má film skoro dvě hodiny, diky slušnému tempu utíká rychle. 70% ()

Galerie (58)

Zajímavosti (20)

  • Simona Stašová obdržela za svůj výkon cenu NASK 2011 pro nejlepší herečku. (Mr.Ocek)
  • Režisér filmu Jiří Vějdělek se objevil v závěru snímku v malé roli čísníka v kavárně MAX. (elisheva)

Reklama

Reklama