poster

Zejtra napořád

  • anglický

    All My Tomorrows

    (festivalový název)

Komedie / Romantický / Road movie

Česko / Slovensko, 2014, 98 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • PinokKio
    ***

    Zejtra. Zejtra k tomuhle filmu napíšu komentář, nad kterým zůstane rozum stát. Komentář, kde pochválím příjemnej soundtrack, krásné herečky a zajímavou kameru. Neopomenu ani to, že Vica překvapivě neukázala ty svoje vnady a taky že ten příběh, byť od debutanta, je takovej nemastnej neslanej. Ten komentář bude mít nejenom začátek a konec, ale taky něco mezi. Zejtra ho napíšu, slibuju. A nechám ho tu napořád ..(22.11.2014)

  • Fr
    ***

    ,,EXISTUJE JEN VELMI TENKÁ HRANICE, ZA KTEROU KONČÍ VEŠKERÁ SRANDA. A TUHLE HRANICI JSEM PRÁVĚ PŘEKROČIL…" /// Ten Batěk má fakt dobrej hlas. I díky němu se mi zdál trailer zajímavej. Nemůžu nezmínit soundtrack… Vyprávění vo chlápkovi, kterej má výraznej předpoklad, že nenajde svoje štěstí, je celkem fajn. Aspoň do doby, než to začne bejt (trochu) blbý (buď v klidu, taky to poznáš…). Upřít se tomu nedá způsob, kterým si to buduje svůj vlastní Happy end. A vocenit můžu i tu divnou romantiku. Navíc takovýho kámoše… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Dlouho jsem neviděl českej film. 2.) bloguju. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne(20.11.2014)

  • MessiáŠ
    odpad!

    Čiré zoufalství. Havlík očividně nezná (resp. to prostě a jednoduše neumí) jedno ze základních pravidel filmového média, totiž že to, co lze vyjádřit filmovou řečí, nemá být kontaminováno slovním balastem, což by nemusel být nutně problém, kdyby se ono podstatné odehrávalo ve vzájemném působení postav, ale v Zejtra napořád nám absolutně všechno musí verbalizovat voiceover hlavního (anti)hrdiny, který se ironickými, hlubokými pravdami snaží glosovat „zkurvenost života“ – ovšem bez pražádné opory v dění na plátně. Pokud bychom si tedy odmysleli figuru osobního vypravěče, dostali bychom to, čím film ve skutečnosti je – vydestilované nic, které má být rámováno jakousi gansterskou zápletkou, aby se uprostřed řešila partnerská trable. Jakkoliv strašně tento žánrový crossover zní, realita fikčního světa je ještě daleko horší, ba přímo diletantská. Do zejtra (snad ne napořád) nechť si tvůrci tedy nastudují, jak vypadá film (neplést s literaturou), nebo ať si svoje vtipem přetékající nápady píšou do šuplíku.(10.8.2014)

  • dopitak
    **

    Kdyby film neprovázely ty filosofický kecy (a teď nemyslím jenom ve filmu, ale i texty na jeho propagaci v době kino premiéry), jako ulítlá polo road trip komedie to nebylo špatný. Pavel Batěk je výborným prototypem noirového hrdiny, dobře se na jeho hraní kouká (stejně jako na oba Hádky). Čína a HK, big boss Lábus, honička na tankodromu, divočák Bohouš a motorová pila byli trochu navíc.(13.12.2014)

  • O.W.Grant
    ***

    Po technický stránce tomu nic nechybí. Obraz a zvuk jsou velice nadprůměrný, nenapadá mě moc českejch filmů, který by se s tím daly srovnávat. Výběr herců se povedl, Batěk i jeho filozofování fungujou bez problému, stejně tak Blažek, kterej mi jinde často dost vadí. Vica trošku přehrává, ale pořád se na ní dobře kouká a Klára Issová tu nemá chybu. Tak proč je děj roztříštěnej, epizodickej (to je častej problém road movie, ale většina ty epizodky umí mnohem líp poslepovat) a plytkej? Je tu několik zábavnejch scének (naproti tomu týpek s motorovkou mi přišel úplně zbytečej), ale absence silnější dramatický linky filmu dost ubližuje (a románek s Vicou jí nenahradí). Zejtra napořád by si prostě zasloužilo mnohem lepší, propracovanější a drsnější scénář. Trochu ubrat komedie a víc přidat dramatu.(23.10.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace