Nastala chyba při přehrávání videa.
  • LiVentura
    **

    Přes blbý příběh se dostaneme ke skvělé herceké dvojici Clavier-Reno. Současně asi nejlepší herci Francie.. :-)(1.10.2016)

  • SeanLSD
    ***

    Návrat z chodieb času po toľkých rokoch presne tam, kde sme naposledy skončili...ale v spomalenom tempe. Reno úplne odsunutý do pozadia, ale Clavierov prispôsobivý hulvátsky kretén ma ešte stále neprestal baviť, aj keď fyzického humoru výrazne ubudlo. Na rozdiel od iných som si však ako historik náramne užil aj ten verbálny - práve ten kontrast medzi šľachtou 12. a 16. storočia, smradľavými tvrdými chlapákmi a útlocitnými vyvoňanými fičúrikmi mi náramne lahodil. Lenže potom je tam už postáv akosi zbytočne veľa, žvaní sa v jednom kuse aj keď to nemá významu pre dej ani valného zmyslu (a naopak čo by sa riešiť malo, sa neudeje) a hlavní hrdinovia nemohli mať toľko priestoru, aby neprišli o krky, takže tentokrát vlastne ani nič moc nevykonajú. Iba sa kecá, behá hore dole a zasa kecá, a keď má dôjsť k činu (napr. keď chce Godefroy dobyť Bastilu), tak sa na to zabudne v novom verbálnom príleve. Navyše opakovanie schémy s potomkami, ktorí sa stále tak strašne náhodne objavujú v dokonalej podobe a na vplyvných pozíciach blízko historických udalostí, už nie je zábavné... Akoby sa celé dejiny točili vždy len okolo tých istých rodov. Možno to tak napokon bude, veď ostatne dodnes vidíme, že niektoré gény sa nestratia - napríklad také pažravé a sprosté ako má Jacquille... PS - Je trestuhodným opomenutím, že sa nejakým omylom nepremiestnila do vrcholného stredoveku tá zbytočná partička nesympatických sfajnovelých aristokratov, čo tam celý čas zavadzala so zdanlivo touto jedinou úlohou...(11.2.2017)

  • Bernhardiner
    ****

    Když jsem s vyplazeným jazykem dorazil do královehradeckého Cinestaru pět minut před šestou, dozvěděl jsem se, že obsadím poslední volné místo. Řekl jsem si, že když se stal zázrak stal jednou, stane se i podruhé - že třetí díl překoná fantastickou dvojku. Nestalo se tak. Byť film osvěžují historické osobnosti jako Robbespierre či Marat, je až příliš znát, že scénář byl šit horkou jehlou a že se Clavier jako scénárista vyčerpal (znát to bylo už v On ne choisit pas sa famille). Mnoho nových nápadů nepřináší, příkladem budiž mnoho narážek na odporný dech našich hrdinů, kterých v minulých dlech rozhodně tolik nebylo. A - je to možná jen můj problém - nemohl jsem uvěřit, že se to odehrává v Paříži, české prostředí je až příliš znát, zvlášť, když jsem některými pařížskými uličkami osobně procházel v Praze. Pokud se ale Clavier vyčerpal scénáristicky, rozhodně nic neztratil ze svého herectví, stejně jako Reno. A tihle dva dokážou pozvednout film z hlubin (pod)průměru, totéž by se dalo říct i o ostatních hercích, jen kdyby někteří nadarmo nevyplňovali plátno (konkrétně Clavierova nepřirozeně vypadající bývalá manželka Marie-Anne Chazel a jeho kamarádi z Co jsme komu udělali Ary Abittan a Pascal N'Zonzi), protože jejich postavy byly naprosto zbytečné. Víte, asi bych tenhle snímek hodnotil hůř, kdyby měl nějakou slušnou konkurenci - upoutávky před samotnou projekcí mě však utvrdily v tom, že žádná taková konkurence neexistuje, byť někteří v sále i v tomto případě hýkali smíchy. A jelikož francouzská komedie bez nežádoucích doprovodných jevů jako přílišný důraz na romantickou linku či příliš mnoho prostoru pro jakkoliv znevýhodněné postavy. Proto jsem rád za každou exhumaci francouzské komedie, byť nám ukazuje již viděné, protože je to dost možná to jediné, na co se v brzku bude dát dívat, alespoň co se hollywoodských a evropských filmů týče. Ať žije exhumace! A nejlépe se skvělou hudbou Erica Léviho k tomu. 70 %(20.5.2016)

  • claudel
    ***

    Dvojice Reno-Clavier v prvním díle se pro mě stala legendární a nezapomenutelnou, některé scény a hlášky si vybavuji ještě dnes. Druhý díl mám zastřený v mlze, ale vzpomínám si na poměrně velké nadšení. Třetí díl ve větší míře recykluje humor z dílu prvního, nedá se bohužel pořád stavět jen na zápachu z úst a bot, nezřízeném žraní, krkání a nadávkách. Navíc do třetího dílu byla instalována tak pětice naprosto nesympatických a především zbytečných postav, které diváka dokážou tak nanejvýš otrávit. Už je pět minut po dvanácté, proto by tvůrci měli zabrzdit a nevymýšlet další pokračování v různých obdobích francouzské historie.(25.12.2016)

  • LiborGondek
    **

    S každým dalším pokračováním je to horší a horší... Škoda. V nejlepším se mělo přestat. 45%(8.10.2016)

  • - V Česku francouzské filmové hvězdy Jean Reno a Christian Clavier strávili při natáčení filmu celkem měsíc a půl. V dubnu a květnu 2015 točili pokračování oblíbené komedie na Jižní Moravě v Kutné Hoře a okolí a v Praze a na několika zámcích Středních Čech. Konec natáčení probíhal v Belgii, kam se s francouzskými tvůrci přesunul i osvědčený český štáb. (Zdroj: Bontonfilm)

  • - Hudbu do filmu nahrál Český Národní Symfonický orchestr. (Zdroj: Bontonfilm)

  • - První klapka bláznivé francouzské komedie padla 13. dubna 2015 na jihomoravském hradě Pernštejn. Tvůrci zde připravovali scény ze středověkého sídla rytíře Godefroye de Montmirail, z něhož se rytíři a jeho sluha vydali na další šílenou cestu do budoucnosti. (Zdroj: Bontonfilm)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace