Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Linda a Vanda jsou pohledné třicítky, nerozlučné kamarádky a taky spolumajitelky malého knihkupectví v centru města. Linda je rozvedená, vzdělaná, praktická, má malou dceru a pocit zodpovědnosti. Ten naopak chybí Vandě, svobodné, veselé, nezávislé krásce, která sice muže přitahuje jako magnet, ale její živelnosti žádný nestačí. A tak hledá toho pravého. Aktivně. V obchodě s nimi pracuje Edo, který taky touží po lásce na věky věků, ale jako plachý, citlivý a introvertní gay to má těžké. Životy téhle trojice nakonec stejně zamotá několik mužů. Lindě charismatický developer Jakub, který není tím, kým se zdá být. Vandě bývalý profesor z vysoké školy Aladar, jehož je ochotná si vzít, "protože ji má rád". A Edo se už zase přizpůsobuje dalšímu příteli, Leovi... Nakonec ale všechno dopadne úplně jinak, než všichni čekali... (Bioscop)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (449)

somnar 

všechny recenze uživatele

Film, který napsaly dvě ženy a režírovala ho žena, ale celá girl power spočívá v tom, že se s hlavníma postavama (ženama) manipuluje přesně jako v Teorii tygra nebo v Bezva ženský na krku. Takže těm blběnám může chlap nasrat na hlavu, ale ony stejně pokorně přilezou, a to i po znásilnění, které je ve stylu Padesátky a Strašidel pojato humorně. Sázení na stereotypy je o to zvláštnější, že film chce být jakýmsi českým Sexem ve městě, v němž si ženy užívají, mají nevázaný sex a píšou knihy o sexu. Humorný je ale i relikt devadesátek, tedy vykroucený gay jako zdroj srandy, kterýho ale nehraje Lumír Olšovský, takže vlastne progres. Když se tam dlouho nic neděje, tak Klára Issová upadne na šteklích do rybníka, nebo má Táňa Pauhofová sexuální scénu, v čemž po Lídě Baarový "exceluje". Celý to vypadá jako zfilmovanej katalog Asko nábytek s moneyshotama Prahy a Tater aka měli jsme drona. Na premiéře byl Robert Rosenberg. 3/10 Prázdnin v Provence. ()

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Chyba v názvu, kam by v češtině patřila čárka, kupodivu není jen opomenutím, ale vychází ze slovenštiny, kde stejnojmenný román Evy Urbaníkové (jenž se stal předlohou filmu) vyšel poprvé. Jsem proto mimořádně ochoten česko-slovenskému štábu toto zaváhání odpustit, protože si nedělám iluze, že by ji někdo zaregistroval. Tahle pitominka se nejvíc podobá sérii o Bridget Jonesové. Hrdinky nejsou jako obvykle unylé a nudné, jsou to spíše ženy aktivně se snažící mít osud ve vlastních rukou. I když se jim to dost často nedaří, je vidět snaha daleko více zapojovat humor, přičemž nejvíce "hláškují" právě ony. A rozhodně nejsou bez chyb - je velice sympatické, že v současnosti, kdy si ve filmech nedovolí zapálit cigaretu už skoro nikdo (a když už, tak jen v retro snímcích), se tady připaluje pomalu jedno cigárko od druhého. Jako každý film, který je vyprávěn z ženského pohledu, i Všechno nebo nic sklouzává do schématu "normální ženy (včetně gaye) vs. více či méně divní chlapi". K tomu i režisérkou je žena, příběh napsala také žena - je jasné, že mužské pokolení se tu opravdu nešetří. Kromě druhého Mirka Dušína lékaře jsou všechny mužské figury idioti. Nejvíc to samozřejmě schytá Jakub, chladný suverén a padouch, postava jako vystřižená z jakéhokoli jiného romantického filmu. Film je zkrátka genderově hodně ženský. Z toho vychází i humor, založený jen na tom, že ženy stírají nebo alespoň komentují muže. Na tom by nebylo nic špatného, jen se to ne vždy podaří. Postavy ke všemu často sklouzávají k sebeparodii, ať už to je Edo, jehož špičkování s Leem sklouzne k schematickým stereotypům "gay jako komická figura", nebo Vanda. Ta by měla být krásná, uhrančivá, sexuálně poživačná, hraje ji aleKlára Issová, jež spíše než femme fatale působí jako pubertální diblík. Ještěže je ve filmu Táňa Pauhofová, která prakticky nesleze z placu, což je dobře, protože se na ni kouká opravdu krásně. Průser je scénář. Je na něm až příliš vidět, že ho psala autorka předlohy - chtěla obsáhnout všechny motivy z knihy, jak se spisovatelům občas stává. A přitom škrty by filmu jenom prospěly. V zásadě úplně zbytečná je celá Lindina "spisovatelská" linie odkazující na Urbaníkovou samotnou, nebo fakt, že děj se snaží obsáhnout dva roky v životech hrdinů, takže nutně sklouzává k¨roztříštěnosti: některé postavy vstoupí, představí se a bez vysvětlení zmizí. A mimochodem, opravdu v Česku nemáme jiné hlasy než Michala Dlouhého a Jiřího Dvořáka? Jasně, patří k nejlepším a nejcharismatičtějším, zároveň jsou snadno rozpoznatelné a přiřaditelné skutečným tvářím. U televizního dabingu zahraničního filmu v pohodě, ale v českém snímku to strašně ruší. Navíc Dvořák i Dlouhý ve studiu četli své repliky napsané dokonale spisovnou češtinou, která pocit nerealistické rušivosti zvyšovala... ()

Reklama

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Myslím, že Menšík už pojede na těch saních.." ;) Chtělo by se říct, že spíš nic, než kopírovat skvostnou Bridget Jones, ovšem slušné řemeslo, nikoli však zoufalé Ferencové, a povětšinou neskutečně vtipné dialogy, ovšem absolutně buddy movies a tudíž mimo mísu, kupodivu dělají tuhle naivní vykrádačku překvapivě snesitelnou.. ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Na Všechno nebo nic musí mít divák náladu a nijak přehnané nároky, protože jde o vcelku tuctový snímek se zvláštním (čti: multislovanským), ale veskrze sympatickým hereckým obsazením - snad jen Klára Issová sem tam přehrávala. Onu tuctovou předvídatelnost vynahrazují nádherné scenérie ze zasněžených Tater. Slabší tři hvězdičky! ()

Pethushka 

všechny recenze uživatele

Já vím, já vím, scénář ohraný, některé scény trochu trapné a moc smysluplnosti se v tom taky hledat nedá. Jenže přesně tohle člověk jednou za čas potřebuje. Zasmát se, zasnít se a nebrat všechno moc vážně. Herecky je to u většiny zvládnuté moc dobře. Třeba taková Klárka Issová mě svou rolí překvapila. Ondru Sokola vítám vždycky, všude a v jakékoliv míře. Tady ho mohlo být víc. A pak samozřejmě špičková Táňa. Soundtrack je taky moc hezký. Naopak škoda toho děsně nepřirozeného dabingu. 4* ()

Galerie (99)

Zajímavosti (31)

  • Úvodnú scénu, kde sa Linda (Tatiana Pauhofová) obleje kávou po tom, čo do nej vrazí Jakub (Michal Zebrowski), museli tvorcovia opakovať viackrát. Kabát, ktorý mala Táňa na sebe, totiž nenasával tekutinu a vôbec nebolo vidno, že by bola obliata. Kostyméri to dokázali až špeciálne zafarbenou tekutinou. (monalisa69)
  • Najviac klapiek, teda opakovaní na nakrúcaní, mal obraz, kde Linda (Tatiana Pauhofová) s Vandou (Klára Issová) počas krstu knižky vybiehajú z kníhkupectva a zapaľujú si cigarety. Opakovali to toľkokrát, že si herečky vyžiadali pauzu, že už nevládzu fajčiť. (monalisa69)
  • Pred nakrúcaním milostnej scény v Tatrách, si Tatiana Pauhofová (Linda) s Michalom Zebrowskim (Jakub) dali "panáka" na odvahu, Michal si ich počas nakrúcania tej scény dal trochu viac, takže potom mal celý štáb pauzu, lebo si potreboval na hoteli zdriemnuť, aby mohol pokračovať v práci. (monalisa69)

Reklama

Reklama