Recenze (1 723)
Příběh kmotra (2013)
Jako na horské dráze, dobré scény střídají ty ultratrapné s dechberoucí pravidelností. Ale s přimhouřenýma očima palec nahoru.
Zmizelá (2014)
Solidní thriller se slušnou zápletkou, výbornými zvraty a obyčejným zpracováním, Finchera bych v tom vůbec nehledal (teda kromě Barneyho postelové scény) .
Vize války (2002) (seriál)
Jako cyklus docela nesourodý výběr témat, ale o to lépe zpracované. Škoda, že není víc dílů.
Sarajevo: Atentát (2014) (TV film)
Výborný dokument o Ferdinandovi a jeho smrti, jen škoda, že se tvůrci snaží diváka za každou cenu dojmout tím, že ho neustále masírují historkami jak byl FF pokrokový lidumil, milující taťka, oddaný manžel, kterej se z lásky vzepřel tradicím a apod.
Jak ulovit Dr. Lewise (2013)
Klasická zapadákovská cesta z města příjemná pohodová oddychovka. Film, kterej nikoho nemůže urazit.
II. světová válka: Za zavřenými dveřmi (2008) (seriál)
Na dokument docela výpravné a dobrými herci obsazené rekonstrukce. Zaměření na intrikaření, lhaní a vochcávky mezi spojenci jsem uvítal. Kromě nevyvážené glorifikace hrdého, ale všemi zrazovaného Polska, polského odboje, polských vojáků ve službách spojenců, víceméně nestranné a snad i objektivní. Hold polský dokument.
Arthur Newman (2012)
Nudnej příběh, nudný dialogy, nudnej Firth a celkově hodně nudnej film. Kdyby Emily nebyla tak pěkná, nedalo by se to vydržet.
Jevgenij Chaldej (1997)
Neuvěřitelný život Jevgenije Chaldeje. Díky titulní postavě dokumentární skvost.
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Film, který (alespoň pro mě) definoval žánr postapocalyptické survival akce. A především snímek, jemuž vděčíme za nejlepší počítačovou hru všech dob - Fallout.
Ray Donovan (2013) (seriál)
Tak nějak docela divnej seriál - někdy jsou příhody hrdinů a vůbec jejich (ne)návaznost na sebe přinejmenším mimózní. A manželku s děckama hlavního hrdiny bych prosil do příští řady vyškrtnout, tak otravnou a nesympatickou rodinu by jeden pohledal. Naopak Jon Voight jako Donovan senior si s neuvěřitelnou grácií střihl jednu z nejlepších a nejvděčnějších rolí svojí kariéry......Druhá série jasně lepší, seriál už se nehledá, našel se.