Recenze (489)
Maniak (2012)
Konec mi dost připomněl staré dobré Romerovi zombiárny, ale jinak to bylo celkem originálně zpracované zabijácké voyerství. Nebo spíš, psychopatická stalking podívaná. Inu, rozhodně to mělo husí kůži nahánějící soundtrack a solidní atmosféru. Maxime Alexandre je rozhodně fajn kameraman. Kameraman s očima maniaka, což tady pěkně fungovalo.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Naprosto úchylně úžasné vizuální dílo!!!! Jásám nad kamerou, objektivy, efekty a oběma hlavními herci. Del Toro jako psychopatický cholerik s nožem je neuvěřitelně cool maník a jde z něj opravdový respekt šílence. A Johny, kterému jsem nebyl schopen uvěřit, že je to opravdu on. :D
Lesní duch (2013)
Sakra jo! Ten konec byl peckovej! MOTOROVOU PILOU!!!!
Potomci lidí (2006)
Atmosféra tohoto snímku je absolutně neuvěřitelná a ke konci houstne tak, až ztuhne... a tak si ji zapamatujete.
Sejmi je všechny (2007)
Pecková nadsázka! Clieve umí. Je to jízda! Má to styl! Shoot 'Em Up!
Zastav a nepřežiješ (2006)
Jízda, co nezastaví! B) :D
Poslední Mohykán (1992)
Na tomto filmu obdivuji komparz, kostýmy a světlo. Na mě přeci jenom trochu moc dlouhých pohledů plných sentimentu, nenávisti a dalších krásných emocí. Po technické stránce se ale jedná o perfektní biják co má duši.
Manowar: The Absolute Power (2005) (koncert)
MANOWAR!!!!! True METAL of STEEL!!!!!
Donnie Darko (2001)
Parádní "psycho" podívaná se solidním nápadem a hustou atmosférou.
Mariňák (2005)
Mariňácká "stylovka"! Gyllenhaal jako zelenáč i mazák.