Recenze (458)
Výměna manželek (2005) (pořad)
Nejlhlubší dno. Režie záměrně (zřejmě pro větší zajímavost) vybírá ty největší gumy (ať už muže či ženy) a dává je do kombinací s normálními lidmi, a když se nic neděje, tak se do toho opět vloží a poňouká aktéry k větší agresivitě, ať všechno řeší a čím víc se nesnáší a lezou si na nervy, tím víc je režie spokojená. Kdyby se těch deset dní snesli v pohodě (což by jistě většině nedělalo žádný problém), tak to není zajímavé že? Tohle má být jako zábava? Otázka zní, kdo je na vině, zda-li režie, která produkuje takový hnůj, nebo pouze vyrábí produkt "na přání" tupého spotřebitele. Je mi z toho poněkud smutno a trochu mě to uráží.
Druhá šance (2012)
Přes vděčný námět, hvězdné obsazení a několik vtipných momentů nekonečně nudné.
John Wick (2014)
Dojemný příběh o lásce muže k psovi a o tom, jak zle může dopadnout člověk (a mnoho jeho známých), který nemá rád štěňátka. P.S. : Keanu se ty zlozvyky z metrixu prostě neodnaučí..
Mrtví a neklidní (2013)
Patetické, promyšlené, spádné, ale hlavně nečekaně dobré! Čekal jsem něco zcela jiného, i možná proto mě to velice bavilo. I když některé herecké výkony trochu pokulhávaly, v kontextu zapadly. Romantická černá akční podívaná, asi tak by se to dalo shrnout. Až se velmi divím, že hodnocení tady je tak slabé. U mě plně zasloužené 4*.
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Trochu přeplácané, přesto pořád ještě dost zábavné. Kdo už nic od pingvinů nečeká, nebude zklamán.
Ping Pong Summer (2014)
About shit summer
Soudce (2014)
Bez ocelovýho kvádra už nejsi takovej frajer, co? :-)
Zmizelá (2014)
Můj vkus, co se filmů týče, by se dal označit za průměrný, až tuctový, ale tohle?? Nechápu, jak se tahle učebnicová ukázka výrazu "když se moc tlačí na pilu" mohla stát tak úspěšnou, to jsme národ a svět plný magorů? Vím, že jsme, přesto se dívím, co se lidem může líbit. Zhruba od poloviny jsem se musel nutit to dokoukat, a to mám tenhle žánr jinak docela rád. Tohle byl naopak jeden z největších průserů za rok 2014. Já vím, jdu proti davu, jsem heretik a je třeba mě upálit.
Želvy Ninja (2014)
Správně přehnané, sama ze sebe si srandu dělající, akurátně komiksově přeplácané, jsem nadmíru spokojen a pobaven. :-)
Objekt mé touhy (1998)
Tak nudné, že to ani nelze slovy vyjádřit, přesto to zkusím. Emocemi zmítaná a nerozhodná Aniston nemůže pochopit, že s jedním chlapem jí to klapat nemůže, druhého nechce, je těhotná a jinými slovy hraje postavu ještě tupější než v přátelích. Rudd zase chce být evidentně otec, ale nechce být manžel, celkové vzato dost slabá zápletka na celovečerní film. Ze začátku jsem ještě čekal nějakou gradaci, či aspoň nějakou tu zábavu, ale nepřišlo nic z toho.