Recenze (412)
Toman (2018)
Doposud jsem o Tomanovi nevěděl ani prd.Věděl jsem ale že se u nás u i podaří natočit dobrý film.Což TOMAN rozhodně je.Zajímavý pohled do doby poválečného Československa a jeho politického zákulisí.Povedený a napínavý historický thriller.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Mexická narkotelenovela směle vykračuje ve stopách bílého prášku původních sérií NARCOS.1 serie -super,uvidíme jak si tvůrci poradí z jejím otevřeným koncem.Jsem zvědavý na zbývající Felixova dobrodružství. :-)
Narcos - Season 3 (2017) (série)
Gentlemani z Cali holt. :-)
Narcos - Season 2 (2016) (série)
El Patrone je King! :-)
Narcos (2015) (seriál)
Don Pablo je Král! :-)
Černobyl (2019) (seriál)
Danteho peklo v jaderném provedení!Seriál kterému napsal dokonalý a strašlivý scénář sám život.Děsivé a hrůzné.
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
Konečně pořádný pirátský seriál,který má šmrnc.100%!
Zlo s lidskou tváří (2019)
Nebylo to špatné,ovšem kdyby tvůrci příběh více rozvinuli do detailů a nebáli se trochy krve bylo by to lepší.Tak s toho vzniklo mírně nadprůměrné soudní drama o procesu Teda Bundyho.Budiž z odřenýma ušima 75%.
MOST! (2019) (seriál)
Seriál MOST! mě v TV premiéře minul,takže jsem byl v podstatě ve výhodě že jsem zkouknul později všechny díly.Musím uznat že takovou nekonvenční divočinu jsem v našich filmových luzích a hájích neviděl.Pokud se tvůrcové nerozhodnou k pokračování,tak se ze seriálu stane legenda.DYCKY MOST!100%
Psychiatr (2018) (seriál)
Velice povedený dobový krimi seriál.4 velké hvězdičky dávám,ale za ten vlažný konec,si tak slušně dějově rozjetý seriál pátou bohužel nezaslouží.