Recenze (412)
Boj o těžkou vodu (2015) (seriál)
Velice povedený a výpravný seriál.Seveřané umí! :-)
Měsíční hory (1990)
Má to potenciál.Chybí tomu bohužel větší dramatická zápletka.Na svou dobu možná dobrý film.Ted spíš taková oddechovka za 65%.
Teror (2018) (seriál)
Po dlouhé době opět skvělý seriál z horrorovou atmosférou vsazenou někde do mrazivé Arktidy.Každým dílem skvěle roste napětí.
Vlak do Pusanu (2016)
Povedená Korejská Zombie Prda.
Milada (2017)
Tak nechápu kdo jsou lidi tady v komentářích co filmu dávají tak nízká hodnocení,popř.jej rovnou zavrhnou.Nejspíš musí onanovat u mezigalaktických intelektuálních sračkoidních scifi kde se hlavní děj motá okolo slizkého šestirukého monstra s laserovým samopalem viziuálně okoukaným od vodních stříkaček dětí hrajících si spolu na koupalištích..Film je podle mě naprosto skvěle zpracován jak výpravou,tak i dějem.Historická sonda do nedávné temné minulosti našeho národa.Velmi povedené.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Taková jiná detektivka.David Fincher a jeho temnota s hudbou Trenta Reznora je opět zárukou kvality,jejichž rukopis vždy poznáte.Dokonalé.
Dopisy mrtvého (1986)
Hodně depresivní a ponurý film po nukleární válce.Autorům se povedl vykreslit velmi sugestivní pohled na svět po atomové apokalypse a životy zbytku civilizace schovaných v podzemních protiatomových krytech.Atmosféra beznaděje a jednotvárnosti je dokonale zdrcující.
The Divide (2011)
Depresivní klaustrofobické vyšinutí mysli uvnitř atomového krytu.Škoda jen že nebylo více scén mimo atomový kryt.Hodnocení 70%.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Humoristická krimi drama jako lusk.Martin McDonagh si tímto filmem,(doufejme že ne naposledy)sáhl na hvězdný trůn své kariéry.Dlouho jsem se tak nepobavil po všech těch Coenovic bratrech,zde chyběl už dlouhou dobu,originální a silný filmek.5* jako vyšitých!
Pearl Jam Twenty (2011)
Výborný dokument o jedné z nejlepších kapel světa! :-)