Recenze (570)
Účastníci zájezdu (2006)
Moji rodice sou kreteni a ja sem teplej!!!
The Omega Man (1971)
Tak jako spatny film by to nebyl - klasicky becko, s hloupymi maskami, drsnou zenskou hrdinkou, pseudo-sarmantnim Hestonem a drobnymi nelogicnostmi ve scenari. Tohle vsechno muze dat dohromady okouzlujici klasiku, tady se to ale nepovedlo. Prvni pulhodina je skvela: Robert Neville si tu jezdi v kabrioletu po liduprazdnem meste, osahava zenskou figurinu na spodni pradlo... Jenze pak se film zacne placat v cemsi slizkem (ze by ta recena "fotofobicka monstra"?), ubere na akci a vas uz prestane bavit poslouchat ty trapne dialogy. Skoda.
Mnichov (2005)
Intelektualita tohohle filmu me natolik udolala, ze jsem nekde v polovine usnula. Ne, nebude to muj "salek caje".
Legenda o Zorrovi (2005)
Aneb o tom, jak malej kluk zachranil cely svet, dama na podpatcich utekla besnicim psum a americkou obcanskou valku odvratil maskovany mstitel. Jo, je to docela blbost.
Podvod (2008)
Min Ewana, vic Hugha, vymenit Michelle, vynechat uchylny uces a la panic, zkratit stopaz, doplnit scenou s Jackmanem do pul tela. No ne, ja jsem uplna reziserka! :)
Sladkých sedmnáct (2002)
Celkem prijemny film s Elijahem, kteremu to panictvi vazne verite (zajda uz podle oci :) ), Frankou a jejim zasnenym vyrazem a Mandy, ktera je tak nejak prumerne roztomila. Krom techto jmen se ale ve snimku neobjevi nic, cim by Sedmnactka nejak vycnivala. Sonda do romanticke klucici duse se spoustou nelogicnosti (co ta motorka na konci??), prehnanych vyumelkovanosti ("posloucham jenom ska!!!"), ale take hezkych napadu (tri vymyslene slecny, ktere se v Elijahove byte vystridaji). Secteno, podtrzeno, zlogaritmovano, lehounkej nadprumer :)
Moje žena a jiné katastrofy (2007)
Ptate se jake? Jednu mate primo pred ocima.
Crash (2004)
Staci se projit po Los Angeles a cestou potkate takovou spoustu narodnosti, az se vam zatoci hlava. Urcite to nebyl ucel, ale ve mne to diky tomu zanechalo lehce vyumelkovany dojem. Pokud se na Crash podivam jako na smesici lidskych pribehu, jsem trochu zmatena. Bije se tu nezajimavy pribeh cernosskeho policisty s uchvatnym "neviditelnym plastem" mexikanskeho zamecnika. Nekteri herci vas behem par minut chyti za srdce, jini jsou celkem nezajimavi. Ovsem kdyz to vezmu "komplexne", Crash na me vyplivne krasnou myslenku - nikdo neni sam. Vzdycky nas potka nekdo, kdo nam muze svym zpusobem pomoci. Ze vseho se muzeme dostat, ne vzdycky sami.
Bathory (2008)
Nabizi se mi tu srovnani s priblizne stejne starym Majem - tohle je pompeznejsi, svetovejsi, s plynulejsim tempem. Ovsem taky unavne delsi, se zbytecnymi postavami (nic proti Polivkovi a Madlovi, ale...vy vite jak), s nevyraznou hudbou. Drsny Roden vs charismaticky Triska. Jediny poradny cesky romanticky dilo a krvava legenda. No, pro me je to zcela vyrovnany :)
Spalovač mrtvol (1968)
Je libo venecek, a nebo rakvicku?