Recenze (630)
Ve jménu krve (2016)
Dost zapomenutelnej film. 60%
Čas dluhů (1998)
Film s totálně tupým scénàřem, kde z dobrých herců udělala režisérka trapný šašky.
Krysař (2003)
To se jednou takhle sešla partička umělců, ožrala se, zhulila se a řekla si: "Natočíme film za den". A podle toho to taky dopadlo. Jediný, co tu stojí za řeč je hudba, ta je úžasná. 20%
Rudá planeta (2000)
Už jen kvůli výbornýmu obsazení a slušnýmu sountracku mám tenhle film rád. A v ostatním taky žádný velký mínusy nevidím. 75%.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Film nenabízí vůbec nic z původní série. Není tu nic vyjímečnýho, CGI v každý druhý scéně a to i při honičkách v autech. Navíc bohužel ne na moc dobrý úrovni. Nejsou tu už žádný sofistikovaný pasti pro Indianu tak nezbytný, jen přehnaný honičky a neustálý míření na sebe zbraněma. A hlavní myšlenka? No to si snad dělaj prdel?! I tolik haněná Křišťálová lebka (mě se líbí) má 10x větší charisma než tahle fádní břečka. Jen kvůli relativní koukatelnosti nejdu s hodnocením ješte níž. 50%.
Vánoční příběh (2022)
Takový obsazení, tolik naděje... a...taková blamáž. 30%.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Líbilo se mi to. Jen škoda toho předabování, rád bych to viděl v originàlu. 70%
Hodná holka (2002)
Film mírnější podprůměr, ale tu holku prostě miluju 55%
Vyproštění 2 (2023)
Nestává se často, že pokračování předčí už tak dobrou jedničku, tady se to povedlo. Opět nářez s výbornýma akcema, obzvlášť těma točenýma jedním záběrem, jako je útěk z vězení (hlavně ta část v lese), nebo ta na prosklený střeše baráku. Šlape to parádně až do finále, čemuž nemalou měrou napomáhá i výborná hudba a solidní padouch. Po dlouhej době zas akčňák, co mě chytil za koule. 85%.
Vyproštění (2020)
Dost slušná bojovka se stálým tempem a hlavně výborným Hemsworthem. Přesně takovýhle rode mu sedí. 78%.