Recenze (435)
Team America: Světovej policajt (2004)
Bavil jsem se celou dobu, loutky dostaly nový rozměr, není-liž pravda ? Ač mě nijak nenadchla sexuální scéna (na barbíny jsem stejně nikdy nebyl), tak byla provedena se zručností a dokonalou ironií mnoha podobných scén z hraných filmů. A zvracecí scéna, teorie o třech typech lidí, to bylo skvělé.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Dobrý seriál. Sprosté/Hnusné/Nechutné/Obscéní/Rasistické/Nenávistné ? I to je svým způsobem originální. Ona inovace a touha být jiný je dobrá. Musí se na to pak dobře dívat. Na tohle se mi dobře dívá, i když občas se cítím trapně při sledování typicky "amerických" záležitostí, které se zde také vyskytují.
Po přečtení spalte (2008)
A opravdu, titulek z Reflexu nelhal, Brad Pitt zde hraje namakaného blbečka z posilovny. Jeho herecký výkon je tak dobrý, že mu toho blbečka uvěřím. Šílenství (12 opic), opak blbosti (Po přečtení). Zvládá oboje. George Clooney je patřičně ďábelský. Celé je to protkáno vtipnými kousky, kterých jsem si trochu všiml i v Nesnesitelné krutosti. Je opravdu vidět, že čeho se dotkna ruka Coenova, to má hned o 20-30% víc.
Batman a Robin (1997)
Je to strašné. Ne, je to velmi strašné.
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Netuším proč, ale tenhle film se mi líbil. Dřív, když jsem ho viděl poprvé v televizi před pár lety. Nebyl zájem se koukat znova, či si ho koupit, ale dobrý pocit přetrvává. Sice myslím, že kdybych se podíval znovu, výsledné hodnocení by šlo o dvě hvězdy dolů, ale nechme to takto být. Film pro děti, nebo pro ty, kdo se chtějí (na chvíli) do dětského prostředí ponořit. Jako drogy - na chvíli zapomenout
Všichni starostovi muži (1996) (seriál)
Mám velmi rád M.J.Foxe, téma kanceláře jsem měl rád vždy a vtipy mi přijdou vtipné. Rád se na to někdy podívám znova.
Plastická chirurgie s. r. o. (2003) (seriál)
Nemocniční prostředí mi nesedlo ani v Chirurzích, Pohotovosti, Stefanii + pokračováních, Plastické chirurgii, Ordinaci, ani Chicago Hope. Jen v Dr. Houseovi. Zde navíc téma z nemocnic pro mě vyloženě hnusné, plastické úpravy těla. Nevím, zvedá se mi při tom žaludek. Operace mi nevadí, krev mi nevadí, tohle ano. A příběhy jednotlivých dílů jsou žalostné.
Nemocnice Chicago Hope (1994) (seriál)
Nemocniční prostředí mi nesedlo ani v Chirurzích, Pohotovosti, Stefanii + pokračováních, Plastické chirurgii, Ordinaci, ani Chicago Hope. Jen v Dr. Houseovi. Na nemocničním prostředí prostě nevidím nic zajímavého. Nemá šanci mě zaujmout. Lehké vtipy, které nejsou nic moc, protože o ty tu nejde, takže tedy asi dramatické napětí a vztahy mezi jednotlivými herci. A k čemu to ? To přeci je o ničem, ne tímhle způsobem.
Pohotovost (1994) (seriál)
Nemocniční prostředí mi nesedlo ani v Chirurzích, Pohotovosti, Stefanii + pokračováních, Plastické chirurgii, Ordinaci, ani Chicago Hope. Jen v Dr. Houseovi. V Pohotovosti vidím jen hloupý seriál, který neuspěl ve svém poslání zaujmout mě. Ostatní zřejmě ano, jsem tedy vyjímka. Nu což.
Útěk z Planety opic (1971)
Jako jednička