Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Je krátce po sametové revoluci a Iveta míří na vrchol. Opakovaně vítězí v anketě Zlatý Slavík, prodává alba po tisících a má vztah s mužem, kterého všichni obdivují. Ladislav s ní však nežije, Iveta tak často zůstává sama. A když se dozví, že její osudová láska Petr Sépeši během jejich vztahu počal dítě s jinou, je toho na ni příliš... (Voyo)

(více)

Recenze (27)

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mělo to potenciál představit nám spoustu témat a událostí, které se v mezi čase staly, ale bohužel jsme se nedočkali ani té revoluce nebo zmínce o ní. Je to podobně otřesně nudný a zdlouhavý začátek jako u 1. série. Vše se táhne, dialogy nedávají smysl a jen hra se světlem a barvičkama se může zdát jako přidaná hodnota první epizody 2. série. Avšak zbylé 2 epizody naštěstí dojem ze 2. série vylepšují. ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Technicky je to udělané dobře, zvuk, kamera, střih, obrazy. Ale co je to platný, když se herci nepodobají původním osobám (Bartošová) nebo působí jako nějaká jejich legrační imitace (Gott). Hudebně je to, stejně jako první série, otřesná sračka, ale to člověk ví a za to seriál nemůže. Trochu mi to přišlo jako nuda. Na to, kolik kontroverzí a události tam mohlo být (Štaidlův ne-rozvod a další milenky, revoluce v roce 89). Celkově jsem zklamanej. Snad to další díly, kde se zapojí Jirka Pompeje, trochu rozhýbou. ()

Reklama

JosefTomas 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Houpačka mezi Samirem a divákem, kterou režisér houpe neuváženě a tempo si určuje sám. Iveta dokáže mnohdy překvapit, některé postavy si dialogově a herectvím sednou (Brzobohatý jako Štaidl), některé jsou naopak ale úplně mimo (vizuálně nepodobný Ondřej Ruml, s polohou hlasu bas-barytona, se tu objevuje jako tenor Gott) a hlavně je tu spousta věcí zas úplně zbytečně (za necelou hodinu se stane dost a nic vlastně pořádně). Samir si však je evidentně vědom toho co dělá a já jeho vizi a způsob prezentování respektuju. Jestli jej ale shledávám v tomto případě za ideální, je věc druhá. ()

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tvůrcům asi došlo, že už jen pohádkou to neuhrají, a tak nasadili skoro surrealistický vzhled scén, podivné barvy skoro jako z hororu. Jen vedení scénáře nechali stejné, tedy povrchně bleskové (rozuměj jako z deníku Blesk), nepřinášejí nic nového ani objevného. Dokonce zde mají chybu, kdy novinářce v kabelce zazvíní telefon - v roce 1993! ()

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

.. stále ve stejném módu značky nuda, nicméně pokud se tvůrcům podaří přehodit výhybku žánru do naznačeného horor psycho trhilleru jak naznačuje závěr, tak začnu sázet hvězdy. Ale na to nemají tvůrci dost kuráže ... PS: Pochvala za jedinou zajímavou postavu v podání Jana Jackuliaka. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (2)

  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)
  • Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)

Reklama

Reklama