Reklama

Reklama

Carter

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Vzbudil se, ale nic si nepamatuje. A tajemný hlas mu ze zařízení v uchu našeptává, aby vyrazil zachránit rukojmí. Za každou cenu. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (51)

coscarelli

všechny recenze uživatele

Neprispievam, keďže kvôli bole- a krúti-hlavu som rezignoval skoro v polovici. Chcel/nechcel byť Gareth a pod., nevyšlo mu to i keby nechcel byť. Okatejší strih by viac prospel, lebo "tancovačka" vyzerala slušne, no na chcený one-shot nepredviedol nič, len nepresvedčivo- chaotický cirkus. Točivá čalamáda kde mi vadilo tzv. Skoro VŠETKO! ()

JamesSi 

všechny recenze uživatele

Varování tenhle film nedoporučuje 10 z 10 lidí trpících epileptickými záchvaty. Martin Scorsese řekl, že Marvelovské filmy jsou horská dráha. Mistře Scorsesi, TOHLE je horská dráha. Carter je akční špionážní thriller natočený na jeden záběr se severokorejskými charakteristikami a pár zombíky na víc. Je to brak, totální brak. Režisér mě před pár lety potěšil Nelítosnou, která měla skvělé akční scény (autobus, motorky a úvod z pohledu první osoby), ale dost průměrný příběh. Jsem rád, že se vydal směrem, kdy příběh je naprosto nonsenc, ale akce je mnohem víc. Tajná severokorejská vakcína, zombie apokalypsa, plastická chirurgie, CIA a FBI a spol. Je v tom všechno. Vlak do Busanu? Tenhle film je spíš vlak do Pusanu, protože bych mu chtěl dát pusu na čelo za dobře odvedenou práci. Myslím si, že kdyby hoši z Wakaliwoodu dostali obří Netflixovský rozpočet, tak by jejich film vypadal přesně takhle. A ano mluvím i o tricích. Film, který i přesto, že je na jeden záběr, střihne během jedné sekundy z dronu na gopro a pak tŕeba na filmovou kameru. Běžný divák si možná toho nevšimne, ale ten digitální hnus-zoom poznáte na míle daleko. V nejlepších momentech připomíná film Crank Natalina a Taylora v nejhorších se blížíme k Birdemicu a filmům od The Asylum. Ve výsledku jsou ale ty akční nápady fakt boží. Jako například, když třeba hlavní hrdina použije jeřáb, aby chytil člověka slaňujícího z helikoptéry a stáhl tu helikoptéru i sním. Carter je film, který je totálně nevyvážený až amatérský. Ale je to kurva jízda. ()

Reklama

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Marně přemýšlím, kdy (a jestli vůbec někdy) jsem viděl aspoň přibližně srovnatelný akčňák, jako je tenhle. Téměř nepřetržitá prvotřídní akce, ca stovka (možná stovky) mrtvol, zběsilé tempo, neskutečně nápaditá choreografie bojových i akčních scén (nutno podotknout, že taky bestiálně nereálných), včetně neskutečně nápadité kamery, a to vše navíc jakoby nasnímáno v jednom jediném dlouhém záběru. Samozřejmě počítačové triky jsou brutálně znát, zápletka je dost krkolomná, tempo na mě bylo až příliš kokainistické a z hysterické kamery mě už po chvíli bolely oči, až jsem musel občas pauzovat. Méně by bývalo bylo asi více. Ale v rámci akčních filmů je tahle korejská adrenalinová šílenost bez debaty první liga. ()

FrankSusta 

všechny recenze uživatele

Víte, kvalitu filmu poznáte dle počtu vyslovených otázek a jejich různorodosti. Dle hrubého výpočtu jsem jich u tohoto filmu různorodého typu pronesl zhruba 50. A to není dobré. Rozhodně ne u o otázek typu neznících typem ,,Kdo je tenhle herec?'',,Co tenhle režisér ještě natočil?''. Ne, mám na mysli otázky typu ,,Co to je za p*čovinu?!?'' (to jsem řekl v mnoha obměnách tak 15x). Ale především věci příběhu a vizuální stránky. Třeba jakože to, že v jeden kamžik nemá jedna postava vlasy a po dalším střihu (mimochodem se má jednat o film jednozáběrový) je zase má. A následně je zase nemá. A to se v době dvou a čtvrt hodiny stane tak, odhadem, 132krát? Spíše to vynásobte dvěma. Protože co jiného Vám u filmu jako je tento zbývá? Na to se prostě nedá koukat tiše, nebo bez dělání nějakých jiných čiností... zkrátka bez něčeho, co by Vaši mysl odvedl někam daleko od děje a vizuálu, a Vy si nakonec řekli: ,,Hele, jako nebylo to špatný.'' Já jsem kupříkladu tento film sledoval na tři etapy, protože; 1. neměl jsem čas, 2. pokoušel jsem se použít tuto mou teorii a díky těmto etapám a pauzám mezi nimi zapomenout na všechny ty p*čoviny a chyby, které tento film přinesl. Nakonec musím říct, že pro plný takový efekt bych ten film musel sledovat měsíc, abych snad dokázal zapomenout na všechny ty chyby a jít alespoň na tři hvězdy. Protože takhle v tom filmu vidím úplně všechno špatného. A to tak že všechno. Třeba jakože mají lidi s nebezpečným útočným virem (panebože, podkulturní narážka nebo též jinotaj!!!) zavřený za nějakym cukrovym sklem, do kterýho stačí ve správný okamžik uhodit a oni se okamžitě dostanou ven. Bohužel takové nedostatky mají i akční scény, které jsou debilním CGI a úplně debilní (jednozáběrovou) kamerou tak nepřehledný a lidově řečeno na hovno, že asi nějaká nápaditost se v tom plně ztrácí, pakliže tam tedy byla. O čemž se dá velice snadno pochybovat. A navíc to má dvě a čtvrt hodiny!!! Tomu se prostě nedá říkat jinak než utrpení! Korejci to můžou klidně považovat za umění překonávající rádoby filmařinu zahraničních rádoby sotva filmářků, ale ostatní... to budou považovat za srdeční záležitost ve smyslu, dostal jsem infarkt, abych na to nemusel koukat. Abych to shrnul, debilní kamera a debilní CGI, špatná akce, neoriginální příběh s myšlenkou někoho co ztratil paměť (ale umí bojovat a plyně anglicky), takže dávám 3/10 ()

Trustme 

všechny recenze uživatele

Přijde vám, že jste dlouho neviděli opravdu akční film, co by byl opravdu akční? Myslíte, že v akčním filmu jste už vše viděli? Zkuste něco od Korejců. Protože  Carter je takový hurikán jaký svět neviděl. Metoda scény, akce točené jakože na jeden záběr se už tu a tam objevila. Někdy je to desetiminutovka, jindy i odvážně delší. Tady máme celý film. Trochu to vypadá jako by jste odehráli PC akční hru za dvě hodiny a prošli, procestovali desítky kilometrů v mapě hry. Tady na rozdíl od Hardcorového Henryho to je však third person shooter pohled. Už jen to, že se musel nějak vymyslet postup, dramaturgie obrazosledu, postupné kladení záběrů, tak aby nebyl skok v obraze a kamera vždy jen a pouze švenkovala, létala - je obdivuhodné. Samozřejmě, že ve filmu je několik míst, které tvoří maskování střihu (tma, kouř), ale většina záběrů je šikovně napojených do stále cválajícího děje. A protože jsme u Korejců, tak to bude špionážní, epidemio(ne)logické a hlavně Jih proti Severu. Takový zkrátka Jason Bourne Identity. Film má několik unikátních mezníků, kterými zřejmě atakuje pozici nejkomplexnější akční film za... za x roků, století..? Pravděpodobně nejvíc zlikvidovaných nepřátel jedním člověkem (totální smrt ověřená diváckým lékařem asi u 1500 nepřátel z 20 000) a to konvenčními zbraněmi nebo údery. Použití většiny dopravních prostředků známých u akčních filmů a to do originální variace a wau efektu. Nejdelší a nejakčnější film, který má maximálně 6 minut neakčních, dialogových scén. Jelikož se vše odehrává v reálně ubíhajícím čase, je obdivuhodné, co vše hlavní hrdina vydrží a stále má sílu a žije. Film pro většinu smrtelníků bude: 1) nesnesitelně hyper akční. 2) nesrozumitelně hektický. 3) extrémně mučivě nelogický a nereálný. Pokud to ovšem myslíte s asijským akčním filmem vážně - je Carter vstupenkou do světa vyšší ligy tohoto žánru. A jen tak budete připraveni na ligu nejvyšší a nejextrémnější - Indické akční filmy. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (3)

  • Aby ukázal naléhavost a zmatenost Carterovy (Won Joo) situace, vyhnul se choreograf bojových svcén Gwi-deok Kwon známé produkci souboje jeden na jednoho a vymyslel způsob, jak ukázat několik postav propletených v nebezpečné situaci současně. (mikki089)
  • Režisér Byeong-gil Jeong poznamenal: „Snažil jsem se udělat nemožné možným. Kaskadérské kousky byly skutečně reálně natáčeny. Nejedná se o CGI.“ (mikki089)
  • Won Joo (Carter) kvůli filmu nabral celkem 7 kg svalstva. Prošel také tří až čtyřměsíčním intenzivním výcvikem v provádění kaskadérských kousků a akčních scén, včetně automobilových honiček a zacházením s motocykly. (mikki089)

Reklama

Reklama