Reklama

Reklama

Film sleduje “dlouhý život ikonického podnikatele, od výroby traktorů na začátku jeho kariéry, přes vytváření vojenských vozidel během druhé světové války až po navrhování a výrobu automobilů Lamborghini, které v konečném důsledku definovaly jeho hluboký odkaz”... Příběh se odehrává  na pozadí poválečné Itálie a odráží složitou proměnu jeho vlasti. Lamborghini začínal skromně výrobou traktorů, během druhé světové války se věnoval vojenským vozidlům a když navrhl a začal vyrábět  automobily Lamborghini, jeho jedinečná genialita z něj udělala skutečnou ikonu automobilového průmyslu. Nechvalně proslulá byla jeho rivalita s Enzem Ferrarim. V osobním životě však zažíval citový zmatek, vášeň, romantiku i tragédii.. (JOJ Cinema)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (46)

italka63 

všechny recenze uživatele

Tady čtu ty vcelku negativní komentáře, ale mám to nastavené trochu jinak. Samozřejmě, že bych brala více scén s auty, neboť tahle značka, která má ve znaku býka, je v mých očích číslo jedna. Tedy nikdy ji mít nebudu, leč mohu ji obdivovat. Tak tedy vidíme v kostce životní pouť člověka, který se vypracoval z velmi skromných poměrů mezi světovou elitu. A Frank Grillo to dal báječně, toho snílka, fantastu, také sobce a sukničkáře. Závěr filmu se slušnou muzikou a vy tak trochu hádáte, jestli byl  Lamborghini opravdu šťastný. A dále, Ferrari čeká! ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Bohatý život priekopníka, ktorý stvoril jeden z rýchlikov na cestách, no tvorcovia akoby presne takto z rýchlika chceli zobraziť jeho život. Až hanebne rýchlo a plocho. Najzaujímavejší je na filme ostáva teda jeho názov, zvyšok nedoriešené osobné situácie, ktoré z neho urobili len nesympatického pomaďáka s malou úctou k ženám. Alebo úctou len nakrátko a jednu miloval mŕtvu. ()

Reklama

luka4615 

všechny recenze uživatele

Na tento snímek jsem se jako vášnivý petrolhead velmi těšil, byť mi bylo hned jasné, že o žádný precizní velkofilm opravdu nepůjde. Očekával jsem komorní životopisný snímek o vzniku jedné z nejznámějších automobilových značek, který poodhalí roušku zákulisních machinací a zčásti rozkryje osobnost Ferruccia Lamborghini. Je tedy vážně velká škoda, že Lamborghini je ve finále velmi nudně načrtanou freskou, po níž jakékoliv hlubší emoce jednoduše "stékají" mimo záběr. Celý snímek je i přes svou střídmou stopáž podivně roztěkaný a odtažitý, takže si k postavám zkrátka nedokážete vypěstovat ani náznak jakýchkoli sympatií. Jedinými pozitivy zde tedy pouze zůstávají nádherná auta a Frank Grillo, jehož bych chtěl v podobně laděných vážných rolích vídat mnohem častěji. Avšak ani tyto atributy opravdu nestačí ani na průměrnou podívanou. Je to zkrátka škoda. „You buy a Lamborghini when you are somebody.“ ()

Ex_Machina 

všechny recenze uživatele

Ferrari si kúpite keď chcete byť niekto, Lamborghini si kúpite, keď ste niekto.“ Tŕnitá cesta pána Lamba od výroby traktorov až po výrobu legendárnych superšportov s býkom v znaku. Lamborghini Miura bolo vyhlásené za najkrajšie auto svojej doby. Škoda že sa to nedá povedať aj o tomto filme. Pretože životopis o takomto skvoste na 4 kolesách by si zaslúžil určite viac. ()

ViktorS 

všechny recenze uživatele

Je to taký Béčkový film, ale na Talianske pomery myslím dobrý. Film bol pomerne krátky a tak sa v ňom nedal zhrnúť celý život Ferruccia Lamborghini. Boli to len tie najväčšie míľnik jeho kariéry. Ale aj tak bola táto snímka lepšia ako som čakal keďže som o nej predtým vôbec nič nepočul, len raz náhodou videl trailer. Takže pokiaľ vás zajíma, čo sa skrýva za touto značkou, tak nie je chyba si tento film pozrieť. ()

Galerie (102)

Zajímavosti (6)

  • Když se narodí dítě Clelie (Hannah van der Westhuysen) a Ferrucciovi (Frank Grillo), je vidět, že má dokonale zahojený pupík, když ho lékaři vyzvedávají. Takto by žádný pupík u právě narozeného dítěte nevypadal. (Johnny.ARN)
  • V závodě z roku 1948 jede Mercedes Benz SL. První závod, kterého se SL zúčastnil, se konal v roce 1952. (Johnny.ARN)
  • Ve filmu je naznačeno, že Ferruccio Lamborghini (Frank Grillo) odmítl první návrh designu Franca Scaglioneho (Andrea Bruschi) ve prospěch konvenčnějšího designu, který se měl stát modelem 350 GT, prvním sériovým Lamborghini. Ve skutečnosti vypadal úplně první prototyp Lamborghini, 350 GTV, přesně jako „odmítnutá“ designová skica ve filmu. Byl představen na autosalonu v Turíně v roce 1963, tedy daleko před Ženevským autosalonem v roce 1964, kde bylo podle filmu představeno první Lamborghini. (Johnny.ARN)

Reklama

Reklama