Reklama

Reklama

Obsahy(1)

31. května 2003 - je pár minut před desátou dopolední a na parkovišti v pražských Letňanech se tlačí více jak 3000 nedočkavých lidí. Mnozí z nich svírají igelitky, někteří jsou vyzbrojeni taškou na kolečkách. Moderátor z osvětleného pódia nabádá, aby lidé využili přistavené cisterny s pitnou vodou a napili se. Asistentky rozdávají kelímky. Z reproduktorů zazní ještě jednou hyperhymna ČESKÉHO SNU: Tak zkus se dívat jako dítě, spousta věcí omámí tě... Náhle na pódium vybíhají manažeři hypermarketu, vítají se se svými zákazníky a svižně přestřihnou blyštivou pásku. Ochranka odstraňuje kovové zábrany, dav se dává do pohybu. K hypermarketu zbývá ještě 300 metrů. Lidé se rozběhnou... Chvíli na to nejrychlejší z nich oněmí: hypermarket, ke kterému doběhli, je jen velká filmová kulisa... První česká filmová reality show ČESKÝ SEN je celovečerní film o hypermarketu, který nebyl. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (545)

flanker.27 

všechny recenze uživatele

Nejvíc se mi líbila ta scéna s hudebníkem, když popisuje, jak to složit, aby to působilo přesně na city. Vůbec celej ten popis reklamního světa, výzkumy zaměření pozornosti. I ta debata se Špidlou a přirovnávání reklamy na Unii s koupí zajíce v pytli. BTW slyšel jsem vyprávět jednu prodavačku v normální sámošce, jak dřív pracovala v jednom takovým nákupním centru s 24hodinovým provozem, jak běžně ve dvě v noci tam rodiče tahali svoje děti mezi regálama. Tak radši přešla do normálního krámu, aby tohle už nemusela vidět. ()

igi B. odpad!

všechny recenze uživatele

>Kýč se nes< . . . A blbost českého stáda? Pětihvězdičkově bezmezná - jak vidno i dle zdejších vysokých hodnocení a mnoha komentářů - žasnu! A hodnota tohohle >filmařského< počinu k odhalení oné? Nulová... Nechápu, proč tenhle VYKONSTRUOVANÝ(!) a z valné části HRANÝ (fakt to troubové nechápete? - nakonec to tam hoši bezděky přiznali) pamflet (...a pozor! proti "PAMFLETU" jako >žánru< ani Ň! - stačí se podívat třeba na M.Moora, že...) je nazýván "dokument" (?!) . . . A protože sám dělám "v (reklamní) branži", nechce se mi ani tady (zadarmo) ztrácet čas rozborem celé téhle pitomosti... Důležité snad je jen říct, že celebřitní protekční chlapci Remunda a Klusák a jejich kamarádi se při tom myslím pěkně napakovali (jak sami tvrdí z grantu ministerstva kultury a tímhle pořadem zjevně i z peněz televize veřejné služby) a od té doby vcelku příznačně (alespoň podle téhle databáze do doby napsání tohoto komentáře) udělali hovno. Ono totiž hovno z hovna vzejde... Každopádně (a nevím, co tu ti zde na čsfd vysoce hodnotící tak oceňovali? - Tu původní taškařici? - Nebo tenhle film? - Nebo to pro tu i vlastní hloupost vlastně ani neví?) tenhle konkrétní aranžovaný jakožeangažovaný pokrytecký PSEUDODOKUMENTÁRNÍ FILM jako ryze filmová materie JE stejně hloupá a falešná SRAČKA, jako to v obsahu rádobykriticky popisované a zasluhuje d.m.s.n. odpad. - - - P.S. Možná by chlapci mohli příští >dokument< natočit o provizích v českých reklamních agenturách, neřku-li při zakázkách z veřejných peněz... - - - P.P.S. A prosvištěte si trumberové diváčci a nucení poplatníci pozorně(!) závěrečné titulky! Komu je shůry dáno, s Českým snem fak nekoupí... Pochcat... ()

Reklama

Lhurgoyf 

všechny recenze uživatele

Sakra, to bola projekcia! Celé narvané kino bolo Českým Snom doslova strhnuté, schuti sa smialo a nadšene aplaudovalo trefným scénam. Po skončení filmu bol ešte dlho znieť potlesk, ktorý neutíchal ani počas príchodu Filipa Remundy a Víta Klusáka na javisko. Myslím, že tento fakt vám možno povie viac, než nejaký odborný komentár zosmolený zakomplexovaným recenzentom. Bravo chalani, ste super! PS: Najklutovejšia scéna je jasne tá, v ktorej osemdesiatročná babka o dvoch barlách doslova "valí" po lúke k vytúženej plachte priečelia hypermarketu. To sa musí vidieť. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Výborný nápad, bez debat. Ale zdá se mi, že si autoři slibovali mnohem, ale MNOHEM víc od rozhořčených reakcí napálených zákazníků a uměle vytvořená mediální causa na ose Lidové noviny-televize Nova-ODS jim posloužila jen jako o třídu slabší náhražka. To je škoda. Proces reklamní propagace Českého snu je hodně zajímavý a třeba nahrávání pateticky mírotvorné hymny supermarketu mi připomnělo jistou scénu z Vrtěti psem. :o) Ale čekal jsem víc. Kupříkladu hysterii, jakou musel ČS svými cenami vyvolat u konkurence. Nic takového tam není. 60% ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Na tohle jsem platil se svých daní?Abych se dověděl, něco o reklamním průmyslu nebo efektivnmí marketingové komunikaci, či o tom jak jsou češi z většiny konzumní ? To je to mínus tohoto filmu, jeho plus ježe to byl velmi dobrý nápad, ukázat to čechům. Klidně to Ti kluci můžou zkusit znova a jsem si jistý,že by to dopadlo obdobně, jen prosím opatrně s těmi státními finančními prostředky. Jediná ironie je v tom že tento dokument platili i ty lidi,kteří budili úsměv a ti studenti nikoli ! ()

Galerie (18)

Zajímavosti (18)

  • Projekt ovlivnil i velké firmy, které chtěli do této nové "sítě" obchodů distribuovat své zboží. Za režiséry s takovou nabídkou přišly mimo jiné i firmy Coca-Cola nebo Danone. (Rekpet)
  • Za účelem natáčení byla postavena obří kulisa hypermarketu 10 x 100 metrů. Plachtu představující průčelí věšelo 24 horolezců. (duklak2)
  • Projekt Českého snu vzbudil v zahraničí značný zájem. O fiktivním českém hypermarketu informovaly přední světové deníky a filmové časopisy: The Times, The Guardian, Financial Times, Economist, Screen International, nebo Variety, několik rozhlasových stanic včetně BBC a bezpočet internetových serverů. (ČSFD)

Reklama

Reklama