Reklama

Reklama

Maska zrcadla

Trailer

Bílá královna upadla do hlubokého spánku a jen tak se neprobudí. Celé její království pokryl černý stín. Rovnováha mezi temnotou a světlem byla narušena a znovu nastolit ji dokáže pouze Maska zrcadla. A tak se Helena, sama uprostřed neznámé země, vydává na dlouhou cestu za ztraceným šperkem, který musí nalézt dříve, než temnota zahalí Svět snů navždy. Autorem scénáře je držitel mnoha ocenění v oboru fantasy Neil Gaiman a i jeho zásluhou se z Masky zrcadla – díky kombinaci hraných scén a animací - stala lahůdka pro oči i duši. Poznejte zvláštní a tajemná stvoření v neuvěřitelném světě fantazie, k jehož dokonalosti přispívají i působivé obrazové prostředky a nekonečná představivost výtvarníka a režiséra Davea McKeana. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (192)

Hogun 

všechny recenze uživatele

Prišlo mi to celé ako psychadelická zmes Nekonečného príbehu a Alenky v ríši divov natočená za výraznej podpory psychotropných látok. Vynikajúca, úletovo "ubalená" vizuálna stránka spolu s depresívne ladenou hudobnou prímesou a nevýraznou príchuťou príbehu vyvolali u mňa pocit prázdnoty a horkosť v ústach. A nepomohli ani svieže myšlienkové "tik-taky" vo forme vtipných dialógov a nápaditých "maskobyvateľov". Ďakujem, ale na tomto "nefičím". 7/10 ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Zpracování dospívání dívky, která řeší svůj vztah ke světu i matce a najednou se ocitá ve zlomové situaci, je nápadité výtvarně. Odehrává se ve snu. Na můj vkus to však bylo příliš depresivní, výtvarná stránka mě nijak neoslovila, celé to byla jedna velká haluz a pod tím vším temně okrovým obrazovým balastem to byl dost fádní příběh, který byl mnohem lépe popsán v Alence za zrcadlem (a to ještě střeleněji) i zobrazen ve Faunůvě labyrintu (s mnohem větší logikou a vypravěčskou odvahou nevyjít vstříc divákovi). SHRNUTÍ: Depresivní Alenka v temné díře. ()

Reklama

venalce 

všechny recenze uživatele

Mám ráda ujeté fantasy, fakt že jo, ale tohle byl jen zrcadlový odraz daleko lepších filmů. Celou dobu jsem měla pocit, že se mi tvůrci snaží dokázat, jak moc je ten film skvělý. Ale to tedy nebyl, byl maximálně dobrý. Jako bych všechno viděla už někde jinde a daleko lépe provedené. Celek byl přeplácaný a jaksi nedotažený. ()

Adrian 

všechny recenze uživatele

Výtvarno-scenáristická spolupráca McKean-Gaiman postúpila na ďalší level -> režia-scenár. McKeanove charakteristické prvky jeho výtvarne nezameniteľnej tvorby ostali zachované, dokonca prechodom na iné médium boli výrazne posilnené v kombinácii s neustálou ruchovou audiostopou a na prvý posluch možno disharmonickým hudobným podfarbením, čo však spolu s obrazom vytváralo sled hypnotických sekvencií, v ktorých nebola núdza o nenápadné prechody od ambientných skladieb až k jazzovej roztopašnosti varietných trúbiek. Aj napriek tomu, že sa nosná časť deja odohráva v obrazovo rozpitom svete "snov", kde nad prísnou logickou nadväznosťou vládne iracionalita s koncentráciou na náladu a samotné pocity, je Gaimanov scenár až príliš jednoduchý a na autorove pomery plocho "uhladený". ()

Slartibarkfast 

všechny recenze uživatele

Pěkné britské fantasy o imaginárním alternativním světě. Dvě slečny si tu prohodí role. Ale abych nic neprozradil.. Mně se překvapivě líbil a český dabing mi tam velice seděl. Takový oddychový film, u kterého se snad nebudete nudit. Tak trochu šílenost, ale to nemění nic na tom, že je to roztomilá a někdy děsivá šílenost. 70% ()

Galerie (9)

Zajímavosti (8)

  • Původní počítače, které se používaly pro práci na filmu, byly pojmenovány po Beatles - John, Paul, Ringo a George. Později se dokoupil pátý, který dostal jméno Yoko. Krátce nato spadla síť a nemohla být pořádně obnovena (počítače spolu odmítaly komunikovat). Byl tedy pořízen nový server a zakoupeny nové počítače, které tentokrát dostaly jména po The Ramones - Joye, Jonny, DeeDee a Tommy. Neil Gaiman k tomu potom řekl: "Škoda, že jsem nevěděl víc o historii The Ramones, počítače fungovaly perfektně, byly zvučné a umřely předčasně." (HappySmile)
  • Na začátku filmu je během stavění cirkusu krátký záběr na ruku balancující a točící sadou 4 krystalových koulí. Tento kousek se nazývá "Contact Juggling", vytvořil a poprvé jej předvedl Michael Moschen. Poprvé se objevil ve filmu Labyrint režiséra Jima Hensona, kterým je část tohoto filmu inspirovaná. (HappySmile)

Související novinky

Gaiman jede – chystá se Nikdykde

Gaiman jede – chystá se Nikdykde

25.08.2007

Fantasy Hvězdný prach se v zámořských kinech kdovíjak nedaří, ale recenze nešetří chválou, a tak se pozvolna začíná uvažovat o adaptaci další knížky Neila Gaimana. Tentokrát by šlo o Nikdykde,… (více)

Reklama

Reklama