Obsahy(1)
Voyer sleduje dalekohledem, jak muž zavazuje botu cyklistce, která mírným vykasáním sukně poodhaluje nožku, čehož si ovšem její partner všimne a na problém je neodvratně zaděláno. (zdeny99)
Recenze (17)
Pravěká peep show s morálním poučením jasným jako facka. A taky jedno z raných užití střihu. ()
S point-of-view Smith nadále pracuje i v dalších krátkometrážních filmech. Chlapce vystřídal postarší muž, lupu teleskop a zájem se tentokrát upíná na laškování mileneckého páru (přesněji hlazení kotníčku). Milenec si ovšem takovou nehoráznost nenechá dlouho líbit a jedním dobře mířeným políčkem vyčastuje nebohého voyeura. ()
Představení technického vynálezu tzv. "Teleskop". Starší pán v černých šatech a kloboukem, sleduje milenecký pár skrz teleskop. Vidí, jak chlápek dívce, která stojí vedle něj hladí kotníky (milostná scéna). Potom oba odejdou směrem k pánovi v černém a milenec ho za to sledování skvěle mířenou ranou praští po hlavě. :-) ()
(bez hodnocení) ()
Lechtivá tématika 19. století, aneb zavazování ženské botky s odhaleným kotníčkem. To, co na Courbetových obrazech z počátku 80.let pobuřovalo, se o dvacet let později troufale objevuje ve filmu. (FNŘ 2010) ()
Niekto sa musel riadne nudiť, je to však mierne vtipné. ()
Nedochovalo se to zrovna v nejlepší kvalitě, takže já moc co obdivovat neměl a i ta minuta mi přišla moc. Ale jinak je to zajímavé a na svou dobu ještě poměrně odvážné. 3* ()
Až na ten dubbing dobrý :-D ... ne dělám si srandu, .. .je až s podivem, kolik se toho dá dát do jedné minuty... ()
Má to myšlenku. Příběh. Atmosféru. (Nad)časové vyjádření lásky... Zlo je po zásluze potrestáno (= Happy end). Přestože jde o jednominutový test technologií, troufám si toto dílo označit za první plnohodnotný film. Počátek kvalitních romantických snímků. A že jich je jako šafránu. ()
zde už je vidět určitý pokrok ve snaze natočit příběh a myslím si že se to i povedlo. Krásný úsměvný příběh a dokonce i kvalitně sestříhané ... ()
roztomilé špehování ()
Roztomilá záležitost, už je mi jasné, kde Hitchcock čerpal inspiraci k Oknu do dvora... :-) ()
Sledování zavazování střevíčku mi ani vzhledem k době nepřijde nikterak zajímavé. Alespoň tedy ten sympatický pohlavek na závěr. ()
Celkem povedený a na tu dobu odvážný kousek. ()
G. A. Smith patří k nejvýznamnějším tvůrcům počátku kinematografie. Líbí se mi, jakými nápady dokáže své filmečky vyšperkovat. Jasně, někteří rozumbradové to tu zlehčují, ale uvědomme si, že se bavíme o přelomu 19. a 20. století, a na tu dobu jsou jeho filmy neskutečně nadčasové. Zde máte subjektivní kameru, voyerismus, záběr na odhalený kotníček dámy a i ten políček na závěr je tu vtipnější než v chaplinovských groteskách (protože ho vůbec nečekáte, narozdíl od grotesek). ()
Trošku odvážnější než ostatní snímky.Ale jinak to vidím za tři ()
Líbí se mi jak v dřívější době bylo vše jednodušší :o)) ()