Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
Film, kde v ZOO chovají krokodýli Lacoste, tučňáky z Linuxu, výběh pro lva vypadá jako logo MGM a policajti (Michelin pneumatiky) honí teroristu (Ronald McDonald), který nejprve přejede na přechodu dvě lentilky M&M's a chce vystřílet bistro, kde sedí zdrcený panáček z brambůrků Pringles a panenca ECCO... Opravdu neobyčejný a hodně originální animák hýřící nápady je vkusnou satirou na (nejen) americkou konzumní společnost. ()
Dokonala logo party. Je sice fakt, ze story neni nic extra, ale vzhledem k tomu, ze se stejne celou dobu snazite pochytat co nejvetsi mnozstvi z tech 2500 pouzitych znacek, tak je to vlastne jedno. Nejvetsi radost mi udelal Ableton Live, Pink Floyd The Wall, Slurm, Linux tucnaci, pritepleny Mr. Proper a Pringles knirac namluveny Davidem Fincherem. McDonald je neskutecne evil! 8/10 ()
Výborný nápad, ktorý nebol dotiahnutý do úplného konca. Nebudem hodnotiť, či si to OSCARa zaslúži alebo nie, každopádne by ma zaujímalo, podľa čoho autori vyberali, ktoré značky sú na strane zla, ako McDonald, alebo neposlušný Haribo. Ak by niekto chcel, tak k videniu na www.garagetv.be/video-galerij/buzzing_bees/De_kortfilm_der_logo_s.aspx . ()
Perfektní přehlídka firemních log, která musí pobavit každého, kdo žije na téhle planetě. Aspoň na severní polokouli. Poprvé jsem ani moc nevnímal příběh (věřím, že tady nehraje velkou roli) a jenom jsem na každém rohu hltal další a další značky velkých společností. Všichni píšou, že režiséři chtěli ukázat, jak zkaženě žijeme a že oni sami rozhodně zkažení nejsou. Kecy! Já sám taky konzumní styl života nemám rád, ale 21. století prostě tohle je. Nevím, jestli tenhle filmek měl nějaké poselství, ale v 16 minutách toho ukázal fakt hodně. 91 % ()
zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
Reklama