Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

Peytl odpad!

všechny recenze uživatele

Vše bylo hrozné, šílené, trapné a nepochopitelně nezábavné, ale odhodlal jsem se poslat do piče až řadu tuto, vysílanou léta panny 2014, že je Liška šeredný dement není nutno dodávat, Réva bajker??? No, to mi poser záda. Každej buran z Dolní Kyselé Prdele prohánějící fichtla, je oproti těmto kretéNoidům Carlos Checa!!! Což mi připomíná, že v dalším díle by mohl vyrazit Honza Rossák, rodák z Urbína a devítinásobný vítěz videostopu. Co chtít od bývalé motocyklové velmoci, ve které dnes tlačí bajk moto GP taková nula bez koulí, jako je Asiat Kája Padája, asi už chci zemřít. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pořad vhodný snad pro motorkáře a zarputilé fanoušky zúčastněných herců. 1) Dobré jako video z dovolené. 2) Pokud se těšíte na informace o prostředí nebo dokonce zamyšlení nad životem, těšíte se marně. Pokusy o inteligentní komentáře jsou většinou neúspěšné. 3) Dílo ozvláštňují improvizované herecké etudy. 4) Viděl jsem a komentuji pouze sérii Kavkaz 2013. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Poměrně netradiční spojení českých celebrit s terénními motorkami. Exotická krajina, písek až v nose, autentické postřehy. Vše ale poněkud jednotvárně vedeno. V pohodě by stačil jeden ucelený dokument z výpravy do marocké pouště,Turecka a na Kavkaz. Jenže koncept si tvůrci zvolili natahovat a roztahovat to celé až do pověstného úmoru. Ať i méně zasvěcený divák pozná, jaké je to vláčet se pouští na nevyzpytatelném stroji, mít v zádech ostré slunce a stále si držet dobrou náladu. Partička sestavená ze známých osobností v pohodě. Díky ní jsem u toho vydržel. Být na jejich místech profesionální jezdci a jejich povídání, ani bych o to nezavadil. Moto disciplínám nehovím. Noidovi a spol. patří dík, že mně alespoň na pár okamžiků přivedli k těm dvěma kolům a řvoucímu motoru. Pocítil jsem jejich úsilí, jejich dřinu a námahu, ale nic mně to nedalo. Dokument z jejich cesty je nezáživně až amatérsky sestřihán, divácky to neladí, touha pokračovat s partou v jejich cestě je takřka nulová. Ale vydržel jsem. Písek mně do kvartýru nezanesli, olej a benzín mně dál smrdí a můj nezájem o motorky pokračuje. Nesnesitelný dokument to přímo není. Nicneříkající (mně osobně) ale ano. 40% ()

Aminochelat 

všechny recenze uživatele

První dvě epizody mě nebavili, ale od třetí už to má dobrý šmrc. Asi spojení Liška-Revai tomu dává smysl. Jak tady ostatní hejtujou, že to nejsou motorkáři a jak na tom neumí, to je věc názoru, ale aspoň mají na to ty koule se na takovou cestu vydat. Ono to totiž není žádná prd*l, jak si mnozí můžou myslet. Já se náramně bavil. Ukázka cílů pro opravdové motocestovatele. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • V původním složení týmu byl Daniel Hůlka, který ale během příprav z projektu odstoupil kvůli zranění zad. Dalším členem, který se zúčastnil příprav a výuky jízdy na velkém cestovním enduru, byl skladatel a hudebník Petr Malásek, který v prvním díle projekt opustil kvůli riziku zranění. V době natáčení neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo zpevněné komunikace, přesto však po 2 měsících zvítězil v amatérské navigační rallye v kategorii motocyklů do 800 ccm. (TomasTT)
  • Původně měl být pořad vysílán v České televizi, a proto všichni účastníci počítali s tím, že zvuk bude sestříhaný a žádná sprostá slova v obraze nebudou. TV Prima Cool naopak žádala co nejtvrdší slovní výrazy, což účastníci až do vysílání netušili a bylo to pro ně samé, jejich rodiny a příbuzné překvapení, zejména pak při vypjatých situacích ve třetí epizodě. (TomasTT)
  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)

Reklama

Reklama