Reklama

Reklama

Dům u hřbitova

  • Itálie Quella villa accanto al cimitero (více)
Trailer 2

Kdysi dávno prováděl doktor Freudstein v domě u hřbitova zrůdné experimenty na svých lidských obětech. Dnes, desítky let po jeho smrti, se sem nastěhovala tuctová americká rodina. Dům ožívá její přítomností a zlo se probouzí. Už není úniku pro ně ani jejich přátele, kteří se jim snaží pomoci. Smyčka smrti se začíná stahovat s nevídanou brutalitou, při níž detailní záběry krvavých masakrů otřesou i tím nejtvrdším obdivovatelem hororů. Lucio Fulci, považovaný za umělce smrti, opět dokazuje své hrůzné mistrovství. (Filmexport Home Video)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (159)

BoredSeal 

všechny recenze uživatele

Asi nejlepší film od Fulciho, díky tomu, že má něco jako příběh. Takový ten zvláštní pocit, co mívá divák při sledování italských hororů nadabovaných anglicky, sice nezmizí a máte pocit, že si někdo půjčuje nápady z jiných filmů. ale je to fajn. Učebnicový příklad toho, co to znamená Fulci: oblíbená herečka Catriona MacColl + zvrácená brutalita + snové sekvence, vize nebo halucinace + temná strašidelná atmosféra + minimálně jedna nervydrásající sekvence (tady je to kluk, který se nemůže dostat ze sklepa) + hudba. A ten parchant je na zabití. ()

topi 

všechny recenze uživatele

K dušičkové náladě je tento flák vynikající volbou. Co k tomu více dodat? Po každém shlédnutí si film zamiluju skrz jeho úžasnou atmosféru a nádhernou varhanní hudbu. Pořádně hutné gore scény mistra Giannettiho De Rossiho jsou mimořádnou ozdobou. Konečně jsem si mohl vychutnat remasterovanou verzi. Tenhle snímek je esence Fulciho režie, on byl bůh evropského hororu. Bez debat. Z toho přímo teče jeho láska k pokleslému žánru. Ani tady nesmí chybět záběry na tváře a na oči, nedovedu si bez nich představit žádnej Fulciho biják. A musím uznat, že ten prcek, co zde ztvárnil hlavní roli, dostával pěkně zabrat, scény mordů a běhání mezi mrtvolami musel pak asi těžce rozdýchávat. Miluju Fulciho WTF momenty, zde to byl krvelačný netopýr :). Každopádně tohle je KLASIKA!! ()

Reklama

K.I.N.G. 

všechny recenze uživatele

"Nikdo neví, zda jsou děti zrůdami nebo zrůdy dětmi"..A nikdo neví, jestli se ještě někdy narodí režisér, který bude točit horory přesně podle mých představ, plné hrůzy, krve, temného a skličujícího prostředí a vždy ho nějak okoření, aby dostal tu špičkovou chut'. Dr. Jacob Tess Freudstein je neskutečně úžasná hororová postava, zaslouží si obdiv stejně jako tento film pro svou genialitu. Krásné splynutí atmosféry 19. století do osmdesátkové současnosti :). Srdce mně bije ještě ted'.. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Jeden dobrý hudební motiv někde zpočátku, stylizace amerického vnitrozemského podzimu. A potom už nic. Triky jsou zoufalé, dialogy děsné, scénář bez nápadu a úplně nejhorší je zpracování těch "děsivých" scén - pořád se akorát řve, nikdo není schopen nic udělat. Šla z toho možná udělat detektivky, kdyby místo nadpřirozeného monstra vraždil například ten divný knihovník. Ztráta času, a já váhám nad odpadem. ()

Ten Druhy 

všechny recenze uživatele

Ponurá atmosféra a prostredie starého domu v blízkosti zanedbaného cintorína - miesto, ktoré je opradené obskúrnou povesťou - to sú dobré predpoklady pre dobrý horor. V tomto nádherne gotickom prostredí sa okamžite pretnú dva svety: svet mŕtvych zo suterénu, ktorý je prepojený s cintorínom so svetom živých z domu, ktorí sú tým pádom v smrteľnom ohrození. Fulci nenechá nič na náhodu a prakticky od začiatku zobrazuje násilie a vraždy veľmi explicitne. Niektoré gore naozaj treba predýchať a myslím, že by obstáli aj v súčasnosti. Tempo príbehu plynie pomaly, ale iste. A smerom k záveru je nezadržateľne vygradované. Navyše, Fulci až do konca pracuje s tajomstvom. Svoju nezastupiteľnú úlohu zohráva aj obsedantná hudba W. Rizzatiho. Herec Paolo Malco v roli dr. Boyla je charizmatický, Catriona MacColl ako jeho manželka sa pre tieto filmy jednoducho narodila. ()

Galerie (72)

Zajímavosti (27)

  • Film bol natočený na mieste v Concorde, meste neďaleko Bostonu. Vila Boyle bola v skutočnosti školou pre postihnuté deti. Exteriéry boli natočené v New Yorku, zatiaľ čo interiéry boli vyrobené v Ríme, v štúdiách De Paolis. Natáčanie filmu sa začalo 16. marca 1981 a skončilo v máji 1981. (Arsenal83)

Reklama

Reklama