Obsahy(1)
Z dílny LudovicoFilm vylezla tato zajímavá upoutávka, která potěší jak milovníky a milovnice čtení, tak milovníky a milovnice hororů. Režisér Josef Blažek, který má na svém kontě mimo jiné i hororové kraťasy Cyborg Cheerleader: Fuckdown in Hockey Mask Camp (2007), Tělo (2006) a Casa Carnivora, natočil v rámci projektu čtenářství.knihovna.cz zajímavé čtenářské video Nebojte se do knihovny inspirované italským subžánrem giallo. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (15)
V knižniciach sa dá zažiť kadečo - vidieť opitých zriadencov, extatické slečny, zlodeja, čo si pod huňatý sveter zastrkáva vybraté kúsky a iné. Vždy sa však rád vraciam na tieto miesta - medzi kamošov, čo nezradia. Hrdinovia knižiek z regálov a políc občas vyzývavo mávajú - "Poď, zober si nás, aj my sme tu! Máme pre Teba úžasné dobrodružstvá, vyberané lahôdky podané skvostnou formou!". Inokedy smutne mávajú spoza zavretých stránok knihy, keď opúšťajú čitateľa odovzdaním do rúk knihovníčky. Trošku som odbočil - dvojminútová pozvánka do knižníc má príbeh čaro aj svojský humor. A hoci stavia pointu na odlíšení medzi temnými skladmi a bezpečnými priestormi knižnice, nijako by nevadilo, keby bolo verejnosti prístupné všetko. ()
Pointa je pravdivá. Navíc je to o boskovické knihovně, téměř jako by tvůrce u nás byl pečenej vařenej. ;-) ()
Začať čítať knihy by ma tento krátkometrážny film nedonútil (nie, že by som nečítal) - 50%. ()
Bojím se bojím do knihovny. Bojím se bojím dalších kraťasů. Poslední dobou na ně nemám štěstí.20% ()
Já to říkám pořád, že knihovníci, knihovnice a archiváři/archivářky jsou šílené a divné entity, je třeba před nimi být neustále na pozoru|! Tenhle film si jistě zadali na objednávku právě oni, ilumináti jsou proti jejich tajemným knihovním čachrům klub pokerových důchodců z domu pro seniory v Dolní Ředkvi! ... Má-li to být lehce ironická reklama, je to dobrá reklama, na nuznost rozpočtů nehledě. ()
Zjemněná hra na Saw. :) https://www.youtube.com/watch?v=ItfFf6Zv4DI 3*, 22.8.2014, pc ()
Nebezpečné jsou jen knižní sklady, do nich se naštěstí málokdo dostane, takže nebezpečí přepadení zde tolik nehrozí. Takže do knihoven se bát lidi chodit nemusí, to vše je pravda. Myslím, že jako upoutávka na propagaci knihoven, kde tleje spousta knížek to odpovídá pobídnutí občanů, aby tam občas zašli. ...Co se týče filmové práce - světla, zvuk, prostředí, vše zde je na jedničku. Film je ale příliš krátký, aby bylo co více rozebírat, takže to na mě působí jako delší reklama na objednávku. ()
Za normálních okolností by to bylo na betélnou triplstárku, ale s finální pointou a v celkovém konceptu je to na amatérský poměry naprosto špičková práce.Herečka mohla být trošku přesvědčivější (já bych řval jak Rimmer, když má platit voběd), ale to je jen malichernost nad celkovou kvalitou, kterou mě Pepé docela šokoval, tohle je totiž jeho nejlepší film.85%. ()
Jako člověk z oboru musím říct Ano, toto je náš denní chleba. A vy si z toho vyberte, zda myslím mordování nadbytečných čtenářů nebo práci ve skladu... Mimochodem sklad, který jest k vidění v tomto videu, je ukázkový, možno až moderní, to kdyby natáčeli v těch našich skladech.. byl by to takový horor, že.. by to ani nemohlo jít na YT ;-) ()
Ale jo. Tentokrát chlapcům z (LudovicoFilm) nemám ani moc co vytknout. Po těch počátečních průserách typu Cyborg Cheerleader se začínají postupně zlepšovat. Casa Carnivora už byla průměrnou záležitostí, na kterou se dalo dívat a tato krátká „reklama“ z knihovny rovněž pobavila. Takže si to průměrné hodnocení Josef Blažek určitě zaslouží. Pokud budou tvůrci i nadále pokračovat v podobném duchu, začnu mít jejich tvorbu snad i rád. ()
Zajímavé, svižné, krátké a celkem originální. Od teď budu každou knihovnu obcházet obloukem... ()
prevedenie výrazne amatérske, ale pointa pekná. ()
Dost kratke, ale malo to nejaku atmosferu zo strachu o zivot. Ze by to aj malo pkracovanie? Usudzujem tak podla konca filmiku. ()
Já myslím, že dobrý. Co se dá udělat na koleně za pár šupů a ne jako některé bláboly, které dokáží natočit za X milionů. :-) Pěkné spestření filmového světa. ;-) ()
Reklama