poster

Psí dny

  • Rakousko

    Hundstage

  • slovenský

    Psie dni

  • anglický

    Dog Days

Drama

Rakousko, 2001, 121 min

  • DDT
    ****

    Film příjemný jako skřípání polystyrénu o sklo. S žádnou postavou se nemůžete ztotožnit, nikomu nelze fandit, všichni jsou fyzicky i psychicky oškliví. Ale je to jeden z filmů, na které hned tak nezapomenete. Víc takových filmů v našich kinech!!!(9.3.2003)

  • Fr

    TYHLE HORKÉ PSÍ DNY NECHTĚJÍ SKONČIT. JESTLI JSTE CILTLIVĚJŠÍ, PŘIPRAVTE SE NA BOLESTI HLAVY...... /// Vedro, že si i bobra musej chladit větrákem! Mrdá z něj spoustě lidí (né z bobra, z vedra!). Tak třeba ta píča, co leze lidem do aut a mele neskutečný sračky – TO MUSÍTE VIDĚT! (seš si jako jistej…jo?) Ale jsou tady další osoby a vlastně každá je nějak úchylná. Móc krásnej příběh! Vlastně soráč – žádnej není. Ulrich Seidl je magor (a ať už si o mým (jeho) příspěvku myslíte cokoliv, někdy se na jeho druhej kousek mrknu!). Kam se sere Trier, jehož filmy maj patu a někdy i hlavu. Chcete, aby vám z nějakýho filmu praskl čurák? Tak jste tady správně! Tohle by totiž mohlo trvat klidně 6 (i pět) hodin a vyřešilo by se úplný hovno. Ale nepopiratelně se vryje do paměti! P.S: NEHODNOTÍM, PÁČ NEVÍM JAK! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Hledám největší píču evropskýho filmu. 2.) Místo grupáče preferuju skupinový sezení zvracejících. 3.) Miluju ,,mature“ bobry. 4.) Thx za titule ,,entitka“. /// PŘÍBĚH * nebo **** HUMOR * nebo *** AKCE ne nebo ne NAPĚTÍ * nebo **(28.1.2013)

  • nascendi
    **

    Nudný a trápny film o tom, aká ľudská háveď prežíva vo vyčačkaných domčekoch s bazénom a upraveným trávnikom. Som presvedčený, že určitý ohlas mu nezabezpečilo meno režiséra Ulricha Seidla, ale pornografická pasáž na začiatku. V spojitosti s týmto filmom ma zaujíma iba odpoveď na jedinú otázku - načo bol nakrútený.(13.2.2014)

  • Madsbender
    *****

    Petronius a Richard Linklater točia film o rakúskom národe... Vlastne nie, to si len persóna menom Ulrich Seidl, pasujúc sa do role odosobneného komentátora doby, vypožičiava charakteristické prvky ich jazyka. Jeho postavy sú ohavné, odpudivé, alebo prinajmenšom nudné a bezcieľne prežívajú v poloprázdnom svete, ktorý sa svojou nečinnosťou rúti do záhuby. Monotónne tempo, nekonečná každodenná rutina, ubíjajúca ťažkopádna repetícia zobrazovania strohej reality, prerušovanej len emócií zbavenými erotickými, násilnými a grotesknými výjavmi, smerujúcej od ničoho k ničomu. Stereotyp povýšený na princíp, škaredosť a zvrátenosť na jediný vonkajší prejav ľudí pod vplyvom extrémne teplého leta. Popkultúrne vplyvy sa jemne odrážajú v náznakoch a detailoch, dekadencii, hudbe a rebríčkoch istej stopárky, ktorú by ste nechceli stretnúť ani v tej najhoršej nočnej more. Jednoducho film o tom, akí sme. Než som pochopil autorský zámer a stoickú réžiu, zžieralo ma nutkanie film okamžite vypnúť a pri jednej scéne sa mi chcelo zvracať. Teraz som napriek všetkému (a predovšetkým znechuteniu a vnútornej podlomenosti ťažkopádnosťou) presvedčený, že sa k Hundstage i Ulrichovi Seidlovi opakovane vrátim. 100% P.S.: Spolu s Angst a domácou tvorbou Michaela Hanekeho zrejme jeden z najvýznamnejších rakúskych filmov vôbec.(5.12.2014)

  • eLeR
    *****

    Nemôžu byť všetci pekní a príťažliví a žiť nádherný a dokonalý život podľa katalógu, niekto musí žiť aj ten "obyčajný" život. Mne osobne sedela najviac slečna stopárka, aj keď chúďa, ona jediná bola asi naozajstný adept na zápis diagnózy do zdravotnej karty. Ostatní ... no nemám slov. Úplne súhlasím s prvou vetou od sochokinga. FILMOVÁ RULETA 2017(10.2.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace