Reklama

Reklama

Krvavé zjevení

  • USA Exposed (více)
Trailer

Dívka Isabela žije v rodině svého přítele Joseho, který je právě v bojové misi v Iráku. Jednoho večera se Isabela vypraví s bratrem svého přítele, Manuelem, a jeho dívkou do místního klubu za zábavou. Isabela se však rozhodne odejít dřív. Manuel Isabelu doprovodí až k metru, kde ji ale samotnou nechá čekat na vlak. Isabela uvidí jakéhosi podivného albína, který stojí ve vzduchu, a pak odjede metrem. Isabela je přesvědčena, že viděla anděla. O několik hodin později na téže stanici metra vyšetřuje detektiv Galban vraždu svého bývalého kolegy, detektiva Galwaye. Tomu někdo vbodl nůž do zad a shodil ho do kolejiště, kde ho přejel vlak. Galban najde u mrtvého fotoaparát a na nástupišti ztracený prsten a ulomený dámský podpatek. Je to ten samý podpatek, který Isabela zlomila, když uviděla „anděla“. Také prsten patří Isabele. Galban se chytí jediné stopy, kterou má, fotek z fotoaparátu mrtvého. Na nich je Isabela a Manuel. Předtím však ještě najde informátora mrtvého detektiva a pod pohrůžkou zastřelením se z něho snaží dostat nějakou informaci. Informátor nic neví, a tak Galban odejde s nepořízenou. Jeho podezření, že je na správné stopě, však potvrdí následná vražda informátora, ze kterého Galban nic nedostal, a informátorovy ženy. Galban nechá zadržet alespoň místního šéfa drogových dealerů, Jonathana Blacka Jonese. Ten však tvrdí, že s vraždou nemá nic společného, a Galban proti němu nemá žádné důkazy. Zatím se Isabela, která je velmi nábožensky založena, dozvídá, že její přítel v Iráku padl. Isabela je v šoku, i z tohoto důvodu se ve školce, kde pracuje, snaží pomoci malé holčičce Elise, která pochází z problematické rodiny. Zanedlouho Isabela zjistí, že je těhotná. Protože se však s přítelem Josem už dlouho neviděla, je přesvědčena, že na ni sestoupil Duch svatý a stal se zázrak. Galban čelí tlaku svého velitele, aby vyšetřování případu svého kolegy nechal být. Objevují se informace, že mrtvý detektiv vydíral dealery a to by mohlo ohrozit vdovin důchod po mrtvém. Jenže skutečného vraha mrtvého detektiva hledá i Jonathan Black Jones. Ten dojde k přesvědčení, že vrahem je Manuel, a snaží se ho donutit, aby se policistům přiznal. Manuel to ale odmítá... (TV Prima)

(více)

Videa (6)

Trailer

Recenze (55)

dalziel 

všechny recenze uživatele

Radšej železnú reťazú po guloch als. ŽRPG ako toto znovu pretrpieť. Upútavky v telke vyzerali celkom OK. No pravda nemohla byť vzdialenejšia skutočnosti. Nikdy více !!! Plne podporujem začleňovanie  hendikepovaných ľudí do spoločnosti ,ale duševne chorým ľuďom by vážne nemali dávať režírovať  hollywoodske filmy. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Nedá se svítit, Keanu. I ty už máš film zralý na černá čísla. V tomhle filmu se podivně a nezáživně melou a bijí dvě dějové linie, o nichž jen scenárista ví, proč ve filmu jsou. Není jasné, proč je film veden ve dvou paralelních story. V jedné linii Keanu Reeves s prakticky koženým ksichtem vyšetřuje vraždu svého policejního parťáka, o kterém se dozvídáme, že nebyl příkladným policistou. Tahle dějová linie je tvořena z několika záhadných úmrtí (mimo záběr), se snahou rozdat si to s Mirou Sorvino a s návštěvami šéfa kriminálky v jeho kanclu. Tak nějak pořád dokola. Dalo se u toho nudou pojít. Druhá linie je o silně náboženské mladé ženě, která výhradně mluví rodnou španělštinou. Tuhle linii tvoří seznamování se s jejím početným příbuzenstvem, záhadné těhotenství, přeludy, modlitby a také setkání s malou holčičkou, kterou si nikdo nevyzvedává ze školy. I zde je děj neskutečně pomalý a film se zdá být nekonečným. Rozdíl mezi oběma nijak souvisejícími liniemi je ten, že story o mladé ženě vyvrcholí pointou, kdežto Keanu Reeves jen vyvrcholil z toho, že má na zaplacení složenek. Pozoruhodné na tomhle filmu je snad jen to, že se po roce opět setkal před kamerou s Anou de Armas, která ho tolik trápila v "Nebezpečném pokušení". Nezkušený režisér se pokusil o koexistenci thrilleru s nadpřirozenými prvky s krimi s psychologickými prvky. Určitě neudělal dobře. Krimi s Reevesem nemá čím zaujmout a ve filmu, v němž mají prim náboženské motivy, vyloženě překáží. Debutující Declan Dale si film špatně rozvrhl. Neměl podnikat žádná žánrová křížení. Pokud chtěl něco točit, měl zůstat u psychologicky laděného drama, které by ale stejně diváka příliš nevzrušilo. Do tohoto unylého díla se mu podařilo dostat celkem kvalitní herce. Jenže ani oni to ničím z té bídy nevytáhli. Film bez tempa, emocí i dobré režie. Vše je od začátku, s výjimkou asi poslední desetiminutovky, fatálně nezajímavé, neúnosně rozplizlé a plné NUDY. Keanu Reeves, Ana de Armas a Mira Sorvino zřejmě neodhadli, s jakým režisérem jdou točit. Reeves se na hraní vysral úplně. Ale byl to právě on, kdo zaujal svým jménem v titulcích. Absolutní propadák! 20% ()

Reklama

knoxwile100 

všechny recenze uživatele

Exposed by se dal teoreticky přirovnat ke stromu, na kterém již od počátku jara začnou všechna jablka hnít, až na jedno, krásně červné jablíčko, někde uprostřed mezi svými shnilými kolegy. Jablíčko se snaží mezi shnilými kolegy vydržet a udržet si v sobě svou šťávu a krásu co nejdýl to jen jde. Shnilá jablka začínají rychle, avšak postupně opadávat. Nakonec zbyde jen to jedinné krásně červené jablíčko. Jelikož ale každý vidí především hromadu shnilých sraček pod stromem, tak je nezbytné strom pořezat a spálit. Červené jablíčko je Ana de Armas a shnilá jablka jsou scénář, režie, hudba a ostatní kolegové herci. Je to fakt škoda, jelikož Ana hraje opravdu přesvědčivě, jenže ji opět umístily na špatný strom, jako bylo Nebezpečné pokušení. Snad dostane lepší příležitosti. ()

Acrobat odpad!

všechny recenze uživatele

Opäť si budem pripadať ako oplan, nedorobok, pokušiteľ, naháňač či niečo také, ale ten bod, hviezda je za Anu de Armas, z ktorej by som urobil asi 700 záberov na prvý krát (pre archívne účely, pre ministerstvo samozrejme). Dobre nasvietená, s fenomenálnym účesom a emotívnym hraním. Ostatné je šok. Nemá význam plávať proti prúdu a tvrdiť, že film je úderný, kvasný, nabitý porciami mysteriózna a serióznej krimi. Ohromná nuda nekončiacich rozmerov, kde dve dejové línie sú úplne nezávislé a nepretnú sa osudovo ako u Innaritua. Krimi v podstate ani nevedie nikam, aspoň tá nábožnosť sa v poslednej 5-10 minútovke mení na rozuzlenie. Ináč slabota, bez hudby, zvuku, strihu, kamery, réžie. Ten si naložil na plecia veľké sústo, ktoré nemohol ustáť. Nevedno odkiaľ všetko prišlo a nevedno kam smeruje. Nútenie, a to silové, kazí radosť z filmu. Všetko bez vysvetlenia, vyšumené do totálneho prázdna. Márna útecha. Ten záblesk dobrej idey tam je, námet nemusel byť zlý, len jeho bezduché spracovanie. Film v položke zabudnutia. (videné 18.04.2016, BDrip) ()

Dlubal David 

všechny recenze uživatele

V podstatě mi Tuax vzal všechna slova z huby, ale i tak napíšu pár vět. ■ Daughter of God je především drama a krimi/detektivní je až na druhém místě, i když to tak zprvu nevypadá. Mám rád filmy, u kterých musí člověk přemýšlet. Tento jím sice je, ale vše je do sebe tak zvláštně zakomponováno a efekt Šestého smyslu sice přijde v tu správnou chvíli, ale poněkud moc rychle a pak je de facto konec, kdyby byl ten konec trošičku více rozveden, tak bych byl spokojen. Na druhou stranu se mi líbilo, že je zde několik alegorií a režisér nechává diváka si utvářet své vlastní konspirace... ■ Trochu jsem s napětím očekával, že se z tohoto filmu vyklube podobná pecka jako Bright, náznaky tu byly. Pak mě napadaly myšlenky na Konec světa, ale i ty byly mylné. ■ Považuju Daughter of God za ztrátu času? Nikoliv! Za zklamání? Bohužel trochu ano. Ještě ani teď nevím, jaké tomuto filmu udělím hodnocení. Podobné dilema jsem řešil po zhlédnutí Inishiêshon rabu. ■ Jednoznačným tahounem celého filmu je Ana Celia de ARMAS. Jako postava i jako herečka. Všichni ostatní jsou upozaděni. V první třetině jsem to vůbec nechápal, ale pak bylo již zcela evidentní, že hlavní postavou celého příběhu je právě Isabel. ■ Chápu, že se mnohým tento film nelíbí a že jim přijde nudný. Mně nudný nepřišel... ◢ ■ ◣ (R) [74/100] ■ (K) [77/100] ■ (V) [66/100] ■ (H) Ana Celia de ARMAS CASO [90/100] ● Keanu Charles REEVES [60/100] ● Sandy TEJADA [55/100] ● Mira Katherine SORVINO [49/100] ● Jeanette DILONE [52/100] ■ (♫) [60/100] ■ (E) End of Days (1999) ● Bright (2017) ● Street Kings (2008) ● HomeSick (2015) ● Stigmata (1999) ● The Sixth Sense (1999) ● Tiempo sin aire (2015) ● Inishiêshon rabu (2015) ● Training Day (2001) ● Keane (2004) ● The Accused (1988) ● Without Name (2016) ● Paha maa (2005) ● Safe Haven (2013) ● Min så kallade pappa (2014) ● Reprise (2006) ● Blind (2014) ■ (Č) 1 ■ (P) [Středa, 30-V-2018; 19:50] [1080p] ϿϾ [PZ-cz] [71/100] ■ (CSFD) TuaxCybersilvest(C) [71/100] ()

Galerie (27)

Reklama

Reklama