Reklama

Reklama

Dívka Isabela žije v rodině svého přítele Joseho, který je právě v bojové misi v Iráku. Jednoho večera se Isabela vypraví s bratrem svého přítele, Manuelem, a jeho dívkou do místního klubu za zábavou. Isabela se však rozhodne odejít dřív. Manuel Isabelu doprovodí až k metru, kde ji ale samotnou nechá čekat na vlak. Isabela uvidí jakéhosi podivného albína, který stojí ve vzduchu, a pak odjede metrem. Isabela je přesvědčena, že viděla anděla. O několik hodin později na téže stanici metra vyšetřuje detektiv Galban vraždu svého bývalého kolegy, detektiva Galwaye. Tomu někdo vbodl nůž do zad a shodil ho do kolejiště, kde ho přejel vlak. Galban najde u mrtvého fotoaparát a na nástupišti ztracený prsten a ulomený dámský podpatek. Je to ten samý podpatek, který Isabela zlomila, když uviděla „anděla“. Také prsten patří Isabele. Galban se chytí jediné stopy, kterou má, fotek z fotoaparátu mrtvého. Na nich je Isabela a Manuel. Předtím však ještě najde informátora mrtvého detektiva a pod pohrůžkou zastřelením se z něho snaží dostat nějakou informaci. Informátor nic neví, a tak Galban odejde s nepořízenou. Jeho podezření, že je na správné stopě, však potvrdí následná vražda informátora, ze kterého Galban nic nedostal, a informátorovy ženy. Galban nechá zadržet alespoň místního šéfa drogových dealerů, Jonathana Blacka Jonese. Ten však tvrdí, že s vraždou nemá nic společného, a Galban proti němu nemá žádné důkazy. Zatím se Isabela, která je velmi nábožensky založena, dozvídá, že její přítel v Iráku padl. Isabela je v šoku, i z tohoto důvodu se ve školce, kde pracuje, snaží pomoci malé holčičce Elise, která pochází z problematické rodiny. Zanedlouho Isabela zjistí, že je těhotná. Protože se však s přítelem Josem už dlouho neviděla, je přesvědčena, že na ni sestoupil Duch svatý a stal se zázrak. Galban čelí tlaku svého velitele, aby vyšetřování případu svého kolegy nechal být. Objevují se informace, že mrtvý detektiv vydíral dealery a to by mohlo ohrozit vdovin důchod po mrtvém. Jenže skutečného vraha mrtvého detektiva hledá i Jonathan Black Jones. Ten dojde k přesvědčení, že vrahem je Manuel, a snaží se ho donutit, aby se policistům přiznal. Manuel to ale odmítá... (TV Prima)

(více)

Videa (6)

Recenze (51)

tron 

všechny recenze uživatele

Najhorší Reevesov film od Reťazovej reakcie. Snové, nadprirodzené úkazy sú natoľko WTF, že zrejme i menej chápavému divákovi musí byť skôr alebo aspoň neskôr jasné, že sa naňho šije búda a na konci príde nečakaný twist. A veruže príde. Problém je v dvoch veciach. Prvá: prvých 90% filmu je neznesiteľných, v lepšom prípade krajne nudných, čudných, nezáživných a o ničom, takže ani najgeniálnejšia pointa sveta by ich, zrejme, spätne nespasila. Druhá: použitá pointa nie je najgeniálnejšia na svete. Od istej chvíle je jasné, že hrdinka má haluze a „interdimenzionálne stretnutia“ (s inak báječne nalíčenými a namaskovanými exotmi) sú obranným mechanizmom jej psychiky voči niečomu fakt príšernému, čo zažila. Proste ruky preč vážení. Ruky preč. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

No to je teda veledílo. Film o dvou liniích, kriminální a podivně náboženské, které de facto nemají nic společného, pokud nepočítám to, že jsou obě podobně nezáživné. Keanu Reeves asi tušil, že se upsal naprosté hovadině, a podle toho jeho výkon vypadal a tak jediným pozitivem byla Ana de Armas, ale ta to mohla těžko vytrhnout. Ztráta času. 15% ()

Reklama

George Stobbart 

všechny recenze uživatele

Keanu si na prezentáciu svojho starnutia vybral nešťastný projekt. Vidieť na tom celom, že štúdio to vzalo režisérovi z rúk a Reevesove „krimi“ scény sa dotočili iba pre komerčné účely. Ale dobre, lebo bez nich by táto pánbožkárska báchorka bola na odpad. Aj keď tak by som ju vlastne ani nepozeral. Proste tu máme 2 biedne filmy v 1 – prvý je otravná, otitulkovaná telenovela s močovkovo nažltlou kamerou, ktorá sa strieda s pozerateľne natočenou krimi, ktorá však nemá hlavu ani pätu a predstavuje len sled nesúrodých scén, kde Keanu sedí v kancli alebo buzeruje černochov. V závere sa tieto 2 utrpenia na minútu pretnú a pokúsia sa to uzavrieť – nie najhoršie, no vôbec nie tak dobre, aby to ešte niečo zachránilo. Dopozeranie je skúškou trpezlivosti. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Nedá se svítit, Keanu. I ty už máš film zralý na černá čísla. V tomhle filmu se podivně a nezáživně melou a bijí dvě dějové linie, o nichž jen scenárista ví, proč ve filmu jsou. Není jasné, proč je film veden ve dvou paralelních story. V jedné linii Keanu Reeves s prakticky koženým ksichtem vyšetřuje vraždu svého policejního parťáka, o kterém se dozvídáme, že nebyl příkladným policistou. Tahle dějová linie je tvořena z několika záhadných úmrtí (mimo záběr), se snahou rozdat si to s Mirou Sorvino a s návštěvami šéfa kriminálky v jeho kanclu. Tak nějak pořád dokola. Dalo se u toho nudou pojít. Druhá linie je o silně náboženské mladé ženě, která výhradně mluví rodnou španělštinou. Tuhle linii tvoří seznamování se s jejím početným příbuzenstvem, záhadné těhotenství, přeludy, modlitby a také setkání s malou holčičkou, kterou si nikdo nevyzvedává ze školy. I zde je děj neskutečně pomalý a film se zdá být nekonečným. Rozdíl mezi oběma nijak souvisejícími liniemi je ten, že story o mladé ženě vyvrcholí pointou, kdežto Keanu Reeves jen vyvrcholil z toho, že má na zaplacení složenek. Pozoruhodné na tomhle filmu je snad jen to, že se po roce opět setkal před kamerou s Anou de Armas, která ho tolik trápila v "Nebezpečném pokušení". Nezkušený režisér se pokusil o koexistenci thrilleru s nadpřirozenými prvky s krimi s psychologickými prvky. Určitě neudělal dobře. Krimi s Reevesem nemá čím zaujmout a ve filmu, v němž mají prim náboženské motivy, vyloženě překáží. Debutující Declan Dale si film špatně rozvrhl. Neměl podnikat žádná žánrová křížení. Pokud chtěl něco točit, měl zůstat u psychologicky laděného drama, které by ale stejně diváka příliš nevzrušilo. Do tohoto unylého díla se mu podařilo dostat celkem kvalitní herce. Jenže ani oni to ničím z té bídy nevytáhli. Film bez tempa, emocí i dobré režie. Vše je od začátku, s výjimkou asi poslední desetiminutovky, fatálně nezajímavé, neúnosně rozplizlé a plné NUDY. Keanu Reeves, Ana de Armas a Mira Sorvino zřejmě neodhadli, s jakým režisérem jdou točit. Reeves se na hraní vysral úplně. Ale byl to právě on, kdo zaujal svým jménem v titulcích. Absolutní propadák! 20% ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Film, z ktorého som ostal nadmieru sklamaný. A čo za to môže? Absolútne zavádzajúci marketing, ktorý tento film prezentoval ako krimi film s možnou dramatickou zápletkou. No výsledne je to podľa mňa len maximálny bordel, ktorý absolútne nevie kam sa vo filme správne posúvať a všetko sa snaží nejako symbolicky zabaliť do niečoho, čo nedáva absolútne žiadny zmysel. A napriek tomu všetkému som začal pomaly všetko to nejako rozmotávať a snažiť sa do toho chaosu priniesť aspoň ako-taký zmysel a samozrejme, že som všetko uhádol. Keanu Reeves je vo filme maximálne nevyužitý, atmosféra filmu je absolútne nulová a všetko to dokáže len jediné a to je nudiť. Mám pocit, že chceli urobiť film niečo v štýle ako bolo Enemy alebo Twin Peaks, ale oba filmy podľa mňa povedali svoje myšlienky lepšie a zrozumiteľnejšie. A tvrdím to napriek tomu, že Twin Peaks bol podľa mňa tiež viac bordel než reálny príbeh. Tu ten pocit ale nemám nikdy. A ten mystery nádych tu vôbec nepasuje. Veľké sklamanie. Hodnotenie: D ()

Galerie (27)

Reklama

Reklama