poster

Krvavé zjevení

  • USA

    Exposed

  • USA

    Daughter of God

    (neoficiální název)
  • Slovensko

    Krvavé zjavenie

  • Velká Británie

    Exposed

Krimi / Drama / Mysteriózní / Thriller

USA, 2016, 102 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • AffectedFace
    ***

    Režisér byl tak trochu mimo, když natočil snímek, kterej má 102 minut a hodil do něho tolik zbytečného materiálu, přičemž by z toho byl nádherný kraťas v délce 30 minut. 33% procent filmu sice nesluší, ale takových 50% by si určitě zasloužil. Snímek do sebe ze začátku špatně zapadá a to mu nejvíc škodí, naopak dobrou věcí je, že se to na konci snaží zachránit a vysype na nás poměrně originální nápad na zakončení filmu. Reevs hraje celkem deprimující roli detektiva Galbana, kterej je zníčenej životem a po smrti (spoiler) sexuálně znásilňujícího parťáka a syna nikoho nemá (upřímně se mi tam po roli Johna Wicka a Matrixu vůbec nehodil a mohl ho nahradit klidně nějaký začátečník). Ana de Armas (Isabel) hraje zase docela opačně zajímavou roli, která je ze začátku víceméně šťastná, ale nakonec zjistí, že udělala něco, o čem ani nevěděla. Je to celkem zajímavý "vesmírný" trip do neznáma u kterýho si budete říkat "kurva, co jsem to právě viděl za film" a právě proto je to tolik procent kolik tu je. Celkem mě to bavilo jenom mi vadilo to zbytečné natahování snímku. U podobných filmů jako je tento je zapotřebí najít tu onou "temnou" stránku a co se nám vlastně scénárista (v tomhle případě i režisér) snažil/dokázal říci. 55%(4.4.2017)

  • Morholt
    *

    No to je teda veledílo. Film o dvou liniích, kriminální a podivně náboženské, které de facto nemají nic společného, pokud nepočítám to, že jsou obě podobně nezáživné. Keanu Reeves asi tušil, že se upsal naprosté hovadině, a podle toho jeho výkon vypadal a tak jediným pozitivem byla Ana de Armas, ale ta to mohla těžko vytrhnout. Ztráta času. 15%(4.2.2016)

  • George Stobbart
    *

    Keanu si na prezentáciu svojho starnutia vybral nešťastný projekt. Vidieť na tom celom, že štúdio to vzalo režisérovi z rúk a Reevesove „krimi“ scény sa dotočili iba pre komerčné účely. Ale dobre, lebo bez nich by táto pánbožkárska báchorka bola na odpad. Aj keď tak by som ju vlastne ani nepozeral. Proste tu máme 2 biedne filmy v 1 – prvý je otravná, otitulkovaná telenovela s močovkovo nažltlou kamerou, ktorá sa strieda s pozerateľne natočenou krimi, ktorá však nemá hlavu ani pätu a predstavuje len sled nesúrodých scén, kde Keanu sedí v kancli alebo buzeruje černochov. V závere sa tieto 2 utrpenia na minútu pretnú a pokúsia sa to uzavrieť – nie najhoršie, no vôbec nie tak dobre, aby to ešte niečo zachránilo. Dopozeranie je skúškou trpezlivosti.(24.1.2016)

  • Milan25
    *

    Vsadil bych se, že letos už nic blbějšího neuvidím, a to máme teprve únor. Zkoprnělý Keanu se tváří, že řeší případ, ale ve skutečnosti nedělá ve filmu vůbec nic a na nic nepřijde. Španělská linie je totální blaf, a už po čtvrt hodině jsem si říkal "WTF?!". Ana de Armas je hezká, ale to je asi tak jediné plus filmu. Nazhle...(9.2.2016)

  • tron
    *

    Najhorší Reevesov film od Reťazovej reakcie. Snové, nadprirodzené úkazy sú natoľko WTF, že zrejme i menej chápavému divákovi musí byť skôr alebo aspoň neskôr jasné, že sa naňho šije búda a na konci príde nečakaný twist. A veruže príde. Problém je v dvoch veciach. Prvá: prvých 90% filmu je neznesiteľných, v lepšom prípade krajne nudných, čudných, nezáživných a o ničom, takže ani najgeniálnejšia pointa sveta by ich, zrejme, spätne nespasila. Druhá: použitá pointa nie je najgeniálnejšia na svete. Od istej chvíle je jasné, že hrdinka má haluze a „interdimenzionálne stretnutia“ (s inak báječne nalíčenými a namaskovanými exotmi) sú obranným mechanizmom jej psychiky voči niečomu fakt príšernému, čo zažila. Proste ruky preč vážení. Ruky preč.(20.12.2016)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace