Režie:
Guy RitchieScénář:
Guy RitchieKamera:
Alex BarberHudba:
Michel ColombierHrají:
Madonna, Jeanne Tripplehorn, Elizabeth Banks, Bruce Greenwood, Adriano Giannini, David Thornton, Yorgo Voyagis, George Antoni, Patrizio Rispo (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Amber je hezká, bohatá a arogantní čtyřicátnice, která nemá děti a v ničem nenachází štěstí. Její manžel, hodný a pasivní Tony, by jí rád udělal radost a proto jí připraví překvapení dovolenou na soukromé lodi plavící se z Řecka do Itálie. Na palubu pozve ještě dva páry, ale věčně nespokojená Amber si svou agresivitu vylévá na všech nejvíc však na lodivodovi, který se jmenuje Giuseppe. Mladý rybář jen těžko snáší nadutost amerických klientů, a hlavně Amber, jež ho přesto přitahuje, má brzy plné zuby. Když však její vinou loď ztroskotá a moře vyplivne dvojici trosečníků na opuštěném ostrově, role se nečekaně obracejí. Teď je pánem situace Giuseppe a Amber je na něm zcela závislá (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (146)
Můžeme to brát jako příklad, když chlapovi bouchnou hormony a v nekritickém obdivu ke své ženě, mizerné herečce, pro ni udělá cokoli, například natočí slátaninu, přestože jinak je ceněný režisér. _____ Nebo to může být tak, že si Guy s Madonnou chtěli udělat hezkou dovolenou v Řecku, a když už s sebou měli kameru, tak něco natočili. ____ Anebo můžeme přihlouplý romantický příběh o ztroskotání u řeckých břehů brát jako ironický pohled na vztah muže a ženy, i kapitalismu a komunismu. _____ Už titulky s kaviárem, vínem v broušených sklenicích a kýčových zlatých špercích dávají návod, že tohle je záměrně přímočará parodie. Což se stupňuje časem, když bohatá panička na lodi psychicky terorizuje a ponižuje nebohého rybáře. Na ostrově se role otočí, ona už není tím, kdo má moc v rukou, protože její peníze zde nic nezmůžou. Náhle jsou bohatstvím fyzická síla a schopnost šikovně přežít. ____ Žena má nad mužem převahu postavením a penězi, muž má nad ženou převahu fyzickou silou. Když mohou, oba svých výhod využijí a poníží toho druhého. ___ Jen v zemi nikoho, bez tlaku společnosti, může dojít k dočasnému smíření i okouzlení, což je ale dočasná záležitost. Po návratu do civilizace se musí oba vrátit ke svým společenským rolím. ____ Kapitalista potřebuje dělníka, dělník potřebuje kapitalistu, ale vždy to bude vztah plný vzájemného opovržení a přitom i závislosti. ()
ze začátku to vypadalo jako pěkná blbost, nesympatická mužatka madonna, a úchylní italský týpci, ale postupem se mi to začalo líbit, madonna dostávala přes držku... a to bylo fakt vtipný, celkový ladění dost trapný, scéna z chatrče, kde si oba předvádějí filmové citace je vykradená z Leona, konec této stupidní story byl taky trapnej, končilo to taky jako blbost, přesto mně ta spousta stupidit docela bavila. ()
Takto to dopadne keď režisér začne myslieť niečím iným ako hlavou. Je to jasné prečo to natočil, to je bez debaty. Ale mohol sa zvoliť aspoň iný žáner. Napríklad hudobno -biografický alebo podobne niečo. Táto nudná zlátanina ukazuje len krásne prostredie kde sa nakrúcalo a to je asi tak všetko. Keby to bol nemý film a do toho by pustili nejakého staršie madonine songy so zábermi na more bolo by to viac pozerateľnejšie ako toto pseudočudo, ktoré snáď nemá ani dej. ()
Madonna je úžasná zpěvačka, ale snad nejhorší herečka všech dob! Já být jejím manželem, tak se především snažím o to, aby se dál ve svých hereckých pokusech neztrapňovala a ne jí ještě podstrkovala svoje mizerný dílka, který jí nikterak nepomůžou. Vždyť ten film byl úplně postavenej proti lidskýmu myšlení, ty dialogy, ten naprosto otřesnej scénář, ta trapnost nad trapnost....no hrůza! ()
Bleh, takovou šovinistickou smršť jsem už dlouho neviděl, a to říkám jako chlap. Madonna nejdřív vyvádí voloviny, ale pak si uvědomí, že jakožto trosečnice je její přežití zcela závislé na přítomném spolutrosečníkovi, takže ten si z ní udělá svou poslušnou zkrocenou otrokyni, která poslouchá na slovo. Bože... Klasické Ritchioviny mám rád, tentokrát však šlápl úplně vedle. Příště by to chtělo před natáčením nastudovat třeba Bohové musejí být šílení 2 nebo alespoň Šest dní, sedm nocí. ()
Galerie (23)
Zajímavosti (9)
- Hlavní mužskou roli hraje Adriano Giannini, což je syn Giancarla Gianniniho, který hrál v (téměř úplně stejném) původním filmu stejnou roli. (Radiq)
- Jedná se o první a zatím i posledním společný snímek Madonny a jejího druhého manžela Guye Ritchieho. (hippyman)
- Film sa nakrúcal na Sardínii a Malte. (JančiBači)
Reklama