Režie:
Dan FogelmanScénář:
Dan FogelmanKamera:
Brett PawlakHudba:
Federico JusidHrají:
Oscar Isaac, Olivia Wilde, Antonio Banderas, Annette Bening, Mandy Patinkin, Jean Smart, Olivia Cooke, Sergio Peris-Mencheta, Laia Costa, Àlex Monner (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Od univerzitního románku po manželství a narození prvního dítěte, mladý pár z New Yorku zažívá na své cestě nečekané zvraty, které se odráží jako ozvěna napříč kontinenty a životy ve snímku Life Itself. Režisér a scénárista Dan Fogelman ("Tohle jsme my") zkoumá radosti i strasti každodenního života v multigenerační sáze s hvězdným obsazením včetně Oscara Isaaca, Olivie Wildeové, Antonia Banderase, Annette Beningové, Olivie Cookeové, Sergia Peris-Menchety, Laiy Costové, Alexe Monnera a Mandyho Patinkina. Film, který se odehrává v New Yorku a španělské Carmoně, oslavuje lidský život s humorem, bolestí i láskou. (Cinemax)
(více)Videa (6)
Recenze (37)
Po scénáristické stránce jsem spokojená až na ten konec, kterým si Dan podrazil kolena a hned se to projevilo v hodnocení, což chápu. Jinak po herecké stránce nemám žádných výtek, pochopitelně se mně líbila ta část s Oscarem Isaacem, kvůli kterému jsem do toho šla. Jinak ta provázanost bylo přesně to, co se mně také líbilo i když jsem ke konci už ztrácela trochu nit. Ubrat o jednu časovou linii míň, tak je to super. Nicméně já to do průměru to nehodím. ()
Měla jsem trochu problém v úvodu, byl na mě příliš „divoký“, nicméně postupně jsem začala rozplétat mozaiku událostí kolem osudové nehody, od které se vše odvíjí a vtáhlo mě to.. Když jsem se konečně začala houpat na filmové vlně a k postavám získala jakési sympatie, tvůrci to zazdili takovým závěrem, že mě v podstatě „hodili přes palubu“.. Takže moje hodnocení je dnes velmi rozpačité.. Zvláštní filmek, zvláštní.. ()
Ubulené melodrama o tom, kterak si ženské vybírají špatné a slabošské partnery – filmem ovšem prezentované jako ideály. Takže chlapíci ženy opouštějí při první příležitosti a ani se neohlídnou, případně si ženu rovnou koupí, což je zde zobrazeno jako hluboká láska. Ke všemu zde hraje mně nesympatický Oscar Isaac. Nadějí jsem se nadechla jen v okamžiku, kdy si Antonio Banderas zálibně prohlížel postavu statného sběrače oliv, leč z tohoto mráčku nezapršelo, ba ani neukáplo. Takže je to celé ucajdané, neoriginální, trapně se snažící o citové vydírání. A dost hloupé. SHRNUTÍ: Když máte chuť si vyzkoušet, jestli vás dojme laciný kýč. ()
Největší plus Life Itself slyším v srdcervoucí písni Boba Dylana Make You Feel My Love, co se všemi těmi větvemi line v různých aranžích jak zlatá nit a kdyby příběh z olivovníků nebyl jak kýčovitá telenovela, kdoví, šla bych na pět, možná i dík Oscaru Isaacovi, kterej se mi sice jako chlap vůbec nelíbí, ale poslední dobou mi nějak nadbíhá a vždycky jdu z jeho herectví do kolen. ()
Scenárista Bláznivé, zatracené lásky, Dan Fogelman, který již delší dobu slaví úspěch s „realistickým“ seriálem o obyčejných lidech This is Us, se rozhodl rozorat pole nedůvěryhodného vypravěče a přichystal si příběh o dvou rodinách, jejichž osudy se až šokujícím způsobem neustále propojují. Zatímco první třetina zaujme parádním výkonem Oscara Isaaca a všeobjímajícím cynismem, postupně se film zvrhne do červené knihovny jako z mexické telenovely, za což si od zámořských kritiků vysloužil označení letošního Collateral Beauty: Druhá šance. A to vážně není pochvala. Zamrzí hlavně silně nevyužitá Olivia Cooke z Ready Player One: Hra začíná. ()
Reklama