Reklama

Reklama

Jsem matka

  • angličtina I Am Mother (více)
všechny plakáty
Trailer 1

VOD (1)

Po masové zkáze lidského pokolení se dospívající dívce vychovávané o samotě mateřským droidem obrátí celý svět vzhůru nohama, když se setká s jiným člověkem. (Netflix)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (181)

Lofrod 

všechny recenze uživatele

Neviem, neviem. Spracovanie fajn, film stale kladie otazky, preco toto? preco tamto? a toto je co? ano, fajn. ale ziadne odpovede. Uz ma prestava bavit tato moda filmov, ktore vas uvrhnu do deja po xxxx rokoch po nejakej katastrofe (vid. Quiet place, Bird box, Road, Cloverfield atd. ) pride mi to ako scenaristicka chyba s cestovanim v case. Pretoze poucka hovory ak nevies napisat scenar zakomponuj do neho cestovanie v case a vsetci ti zrazu uveria aky si genius. Z tohoto stylu pisania scenarov sa nam stava novy time traveling. ()

Paity 

všechny recenze uživatele

Zhruba čtvrté sci-fi z Netflixu, co jsem viděl a musím konstatovat následující zjištění. 1) Nečekejte od Netflixu nějaké významnější bojové scény 2) Do vesmíru jako takového se vůbec nepouští 3) Většinou se jedná o konverzační sci-fi drama 4) Očekávejte, že hlavní postava je něčím uvedena od začátku v omyl, aby se pak na konci vše převrátilo 5) Ve filmu se vždy dotknou nějak rasové multikulti (bílá žena, černý můž; bílá žena, černé dítě; hispánec, běloška; lidstvo, geneticky upravený člověk) se stále stejným poselstvím, že jsme si všichni rovni a že rozmanitost je to nejlepší co nás může potkat. ()

Reklama

radekgfx 

všechny recenze uživatele

Kde nepomůže casting, pomůže Weta Digital a animatronika. Schématický mix Ulice Cloverfield 10 (2016), Nevědomí (2013), Moonu (2009) a videoherní Somy (2015) drží nad vodou hlavně výtvarná stránka. Nebýt designu humanoidních robotů a vizuální stylizace kulis, jednalo by se o další nevýrazný přírůstek v kategorií minimalistických dystopických a apokalyptických sci-fi filmů. Sympatický, leč nikterak objevný děj se točí kolem samonosného tématu interakce lidské rasy a umělé inteligence. Je to právě vizuální stránka (a rozhodnutí o míře využití praktických efektů), jež filmu propůjčuje určitý prvotní punc uvěřitelnosti. Šanci tak dostane i scénář, který ale film nikam dál neposune. Zůstane tak pár potemnělých koridorů, příjemná klaustrofobní atmosféra a ospalé čekání na závěrečnou pointu. ()

Vabr 

všechny recenze uživatele

Další hodně dobrý Netflix film, který jsem viděl. Tenhle druh sci-fi mám rád. Už podle traileru jde poznat, že to bude dobré a u dvou hodin podívané nebude nuda a opravdu nebyla. Velmi hezký námět, zpracování, vztahy mezi postavami, dialogy a efekty. Na Austrálii mega pokrokové. Prostředí mě úplně šokovalo, jak bylo náramně zpracované a hezké. Zápletka je dobrá. Chování postav mi přijde popravdě hodně chytré. Vzhled robotů je hezký. Zápletka s útěkem se mi líbí a film oživí. Postapokalypsa provedená taky suprově. Bohužel to není na 5, ale jsou to hodně dobré 4 hvězdy. VYHODNOCENÍ: JAKO BY TO MĚLO NĚJAKÝ ÚČEL. AŽ DO TEĎ. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Kdybych byl absolutně nepolíbený sci-fi žánrem, zřejmě bych chrlil superlativy, jenže...to samozřejmě nejsem. Sci-fi jako žánr mám velmi rád a v minulosti jsem jej hodně načetl a později i nakoukal. Jsem matka umí potěšit nějakou tou napínavější scénou, neustálou tajemnou atmosférou, kdy divák přesně netuší kdo je kdo a co se vlastně skrývá venku, ale na můj vkus je zbytečně dlouhé, často trošku lacině působící a chybí nějaký zásadnější moment překvapení. Na jedno zkouknutí ovšem bezproblému zabaví. 60% ()

Galerie (21)

Zajímavosti (2)

  • Celosvětová premiéra proběhla 25. ledna 2019 na Sundance Film Festival v Utahu (USA). (BMW12)
  • Působivý futuristický bunkr filmu, natočený téměř výhradně v Adelaide Studios v Jižní Austrálii, byl postaven na zvukových scénách zařízení a v dílně Set Construction Workshop, které se nachází na předměstí australského města Adelaide nazvaného Glenside. (Trajektt)

Reklama

Reklama