Režie:
Chris SmithScénář:
Chris SmithHudba:
Jason HillHrají:
Billy McFarland (a.z.), Ja Rule (a.z.), Ron Funches (a.z.), Elsa Hosk (a.z.), Chanel Iman (a.z.), Emily Ratajkowski (a.z.), Lais Ribeiro (a.z.) (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Festival Fyre byl představován jako luxusní hudební zážitek na soukromém ostrově. V rukou namyšleného podnikatele ale všechno nabralo jiný směr. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (71)
Billy je (byl- na svobodě) pošuk, ale nelze mu upřít jednu věc: K tomu mega průseru se postavil čelem. Ukázal se těm rozlíceným návštěvníkům festivalu a byl s nimi ochoten diskutovat. Kolik procent podvodníků se chová tímto způsobem? Podle mě to svědčí o tom, že pro FYRE udělal všechno, co bylo v jeho silách, směrem k fanouškům neměl důvod k výčitkám svědomí. Jiná kapitola jsou investoři- tam není o čem... Dokument mě zaujal, ale hlavně ze začátku mi přišel totálně nezáživný. Pak jsem se i kolikrát upřímně zasmál. Klientele festivalu FYRE by se Billy nezavděčil nikdy, ale my, kteří jsme se opakovaně brodili v bahně na Bojišti v Trutnově, bychom si uměli vychutnat i vlhký stany a muziku z repráku. Přitom moc nechybělo a byl z toho nejlepší fesťák ever. Billy to dělal hlavně pro sebe a podle toho to taky vypadalo... ()
Kam se hrabe Český sen, když můžete mít ten americký. Dokument ukazující všechno, co je špatně se samozvanými marketingovými guru typu českého MajkJePan, kteří sice přijdou se zajímavou vizí a shrábnou cash, ale v momentě, kdy je potřeba se ponořit do tvrdé rutinní práce a realizace, velmi rychle dají ruce pryč. Holt každý není Jobs nebo Musk a už vůbec ne každý si uvědomuje, kolik dřiny a potu jejich "vizionářství" stojí. Jelikož se profesionálně v marketingu pohybuji, bohužel vidím, kolik potenciálních McFarlandů se v branži vyskytuje a jak ostražitý člověk musí být, aby se nenechal zvábit iluzorním světem kdejakého pomatence, který vás po nezdaru nechá s ledovým klidem utopit v žumpě.. Objektivnější obraz poskytuje Fyre Fraud, nicméně tento dokument obsahuje interní záběry z průběhu příprav festivalu. Předpokládám proto, že FuckJerry jakožto agentura pro soc. sítě festivalu (tedy spoluviník) je také producentem tohoto dokumentu a na videomateriál vlastní práva.. ()
Billy McFarland má teda žaludek. Dokonalé přesvědčení sebe sama o dokonalém Billym na dokonalé párty. Jednou se zase objeví a řekne, že to bylo všechno jen big experiment..média a veřejnost mu to opět sežerou a on obere další hromadu lidí o čas a peníze. Lidi nebuďte blbý a nevěřte všemu, co se píše na internetu. 70% ()
Dokument o neobyčejné party na ostrově Pabla „narkobarona“ Escobara, která se zvrtla ještě před tím, než vůbec začala. Osobně jsem ve svém životě absolvoval pouze jeden festival s přespáním a musím říci, že močení na stan ze strany opilích účastníků festivalu bylo příjemnější, než se trmácet na Bahamy a nedostat postel a kus žvance. Já měl alespoň stan. Z části nepromokavý. 82 % ()
Vím, že je po bitvě každý generál. Ale nemůžu uvěřit tomu, že se na první pohled exemplárnímu případu sociopata, který se obklopuje výhradně jedinci, u kterých si je jistý, že je dokáže zmanipulovat, podařilo v tak velkém měřítku rozjet tak šílenou akci. Zhruba polovina dokumentu je příšerná nuda, protože se tam nic neděje. Spousta gayů a feťáků žvaní stále dokola ty samé nesmysly a je to hrozně uspávající. Je to takové gentlemanské chození kolem horké kaše bez palčivých otázek na tělo. Ocenil bych více autentických záběrů a méně bezobsažných rozhovorů. Nicméně, od okamžiku, kdy se na ostrově místo luxusních vil objevují promočené stany, na poslední chvíli se začíná něco budovat, dějí se další šílenosti a vůbec se formuje obrázek nám, kteří jsme o tomto festivalu nikdy neslyšeli, jsem na dokument koukal s otevřenou hubou a nekonečným úžasem. Šílená doba, kdy se dá takhle zpropagovat i ta největší píčovina. Překvapuje mě, že se našlo tolik dementů, kteří s Billym šli do úplného konce. Přijde mi neuvěřitelné, že lidé z branže naletěli na jeho permanentní úsměv a prázdné fráze, když byl tento projekt nereálný od prvopočátku. [69 %] ()
Zajímavosti (2)
- Mary Ann Rolle vytvorila GoFundMe kampaň, z ktorej chcela zaplatiť jej zamestnancov a ľudí z ostrova Great Exuma, ktorí pracovali na festivale. Už po 9 dňoch mala kampaň na konte cez $260,000. (Real Tom Hardy)
- V skutočnosti ostrov Norman's Cay nikdy Pablo Escobar nevlastnil. (Real Tom Hardy)
Reklama