poster

Staying Alive

  • Česko

    Zůstat naživu

  • USA

    Staying Alive

Hudební / Drama

USA, 1983, 93 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • majo25
    ***

    Napriek tomu, že hudobno-tanečné filmy vonkoncom nevyhľadávam a na podobné predstavenie (na Brodwayi alebo kdekoľvek inde) by som nešiel ani zadarmo, nie je film zlý. Má to príbeh, aj keď v mne neatraktívnom prostredí, ktorý ale funguje. Emócie sú dobre zahrané a dokonca aj pop-rocková hudba sa dala počúvať. Stallone sa nemá za čo hanbiť, aj keď sa ťažko zvyká na to, že sa na podobný žáner podujal...aspoň z neho nespravil komédiu.(27.7.2019)

  • Han22
    ***

    Staying Alive není takový průser, jak je tu hodnocený. Je to celkem fajn film na který se dobře kouká, ale bohužel pokračování dokonalé Horečky, která byla o několik tříd lepší, měla krásný příběh a na konci to vypadalo, že Tony dospěl a bude žít se svoji láskou. Teď ji podvádí, ničí a chová se jako totální hajzl a to se mi vůbec nelíbilo. Navíc ta hudba a tanec... taneční čísla mě prostě nebavila, nebyla v tom energie a totéž s Bee Gees, kteří byli v Horečce na vrcholu s stvořili nesmrtelné hity, ale to co tu pouští je jen třetiřadý odvar bez nápadu. Finální šou s šílenými kostými a choreografií však opravdu stojí za to. PS: Jak přišel Travolta k takovým svalům? Zfleku by mohl do nějakého akčního filmu.(26.3.2009)

  • Visáč
    **

    Pokračovanie Horečky sobotní noci sabotuje disproporcia medzi scenárom (ktorý je regulérna zlátanina aj na dobové pomery) a réžiou. Tá je typicky "po stallonovsku" osemdesiatkovo vymazlená, t.j. s dôrazom na efektný vizuál: výrazné nasvietenie, eklektický strih a prepálené montáže. Story namachrovaného frajírka o dobytí broadwayskej muzikálovej scény je prekvapujúco unylá a chýba jej ten mladícky drajv originálu. Disko malo v 83-om po funuse a songy Bee Gees tú módnu bezradnosť iba podtrhujú. Sú to iba neškodné popíky a v kolaborácii s opakovanými detailami na Travoltov (vysmiaty alebo spotený) fejs pôsobia divne. Aj to Slyove hitchcockovské cameo vypadá jak učebnicový ego-trip.(27.8.2017)

  • Godhaj
    **

    ,,You got attitude! You got strenght!“ V pokračování Travoltova šlágru chybí přesně to, co jsem na prvním dílu měl rád. Chybí zde atmosféra špinavého Brooklynu, nejsou zde scénky z diskoték a nejsou tu ani ty nejlepší hity od Bee Gees. Místo toho režisér Stallone vsadil na podobný princip jako v sérii Rockyho, což v tanečním světě moc nefunguje. Travoltovi tak nezbývá nic jiného, než se poprat sám se sebou a prorazit na Broadwayi. Příběh je takový mdlý a nijaký, jedinou zábavu mně dělaly srandovní kostýmy a vlasové kreace.(17.9.2013)

  • kobejn
    **

    Stallone natočil muzikál podle šablony Rockyho a s "rambovsky" vypadajícím Travoltou...výsledek je spíše nechtěně komický a takovej celkově nemasntnej neslanej, hudební čísla nemaj moc grády, akorát Slajův brácha Frank si tam docela přišel na svý, když moch předvádět ty svoje šíleně ukvičený eitýs songs...Travolta tam fur balí takovou krafku, přitom good girl má u nosu, ale tak to zřejmě v životě chodí u někoho...nakonec je z celýho filmu nejlepší až závěrečnej travoltův walk out of frame neboli exit in the final credits za zvuku hudby bídžís a konečně zazní titulní skladba...jinak je ale celej ten film fcelku o ničem....Stallone režijně docela šedej průměr. Jo a Páťa Swejzy tam fakt nehraje, jen nějakej týpek, co se tam mihne je mu lechce podobnej, ale fakt to neni von.(31.8.2010)

  • - 6 měsíců před natáčením si Stallone vzal do parády Travoltovo tělo. Sestavil mu jeden ze svých speciálních cvičebních programů. Travolta musel cvičit 6 dnů v týdnu, 14 hodin denně. (McLushi)

  • - Sylvester Stallone si strihol malé cameo v scéne, keď na ulici vrazí do Tonyho (John Travolta). Odohráva sa to v čase 10:36. (Paldiny)

  • - Film snadno překonal 60% tržeb Horečky sobotní noci a stal se jedním z nejkasovnějších filmů roku. (McLushi)