Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Policajná dôstojníčka je pred veľkým odhalením zastrelená v reštaurácii. Na miesto činu prichádza jej milenec, ktorý sa ihneď ujme prípadu. Prichádza aj jej manžel, ktorý sa púšťa do vyšetrovania na vlastnú päsť. Podarí sa mu vypátrať a zatknúť nájomnú vrahyňu, avšak čoskoro ho čaká nemilé prekvapenie. Namiesto polície, ktorú zavolal, prichádzajú zamaskovaní strelci s jasným cieľom - zbaviť sa všetkých svedkov, ktorí by mohli odhaliť totožnosť skorumpovaných policajtov. (muti)

(více)

Recenze (13)

ladynka 

všechny recenze uživatele

Anglický název je On the Run a jde o jeden z tzv. "hongkongských noir" (Stephen Teo). Hlavní atrakcí zde není čistá akce jako např. u Johna Woo, ale ve středu pozornosti je město, v němž se děj odehrává. Je využito lokací k rozehrání jednoduchého, ale dynamického příběhu. Má také patřičně temnou noirovou atmosféru a nejednoznačné postavy, kde potěší např. uvěřitelný a tentokrát do lidí nekopající Yuen Biao. PS: Probouzí se tu také strašák roku 1997. ()

muti 

všechny recenze uživatele

policajt, ktory odhali skorumpovanych policajtov sa da dokopy s najomnou vrahynou (Pat Ha), ktora zabila jeho manzelku (he?). zabijacka ma zalubu vo vystrelovani oci, nedajte sa pomylit jej vyzorom poslusnej manzelky z 50. rokov. scenky nocneho neonoveho HK boli super, ale to film asi u mna nezachrani pri celkovom jemne nadpriemernom hodnoteni ()

Reklama

Vavča 

všechny recenze uživatele

Uhrančivý, syrový thriller a heroic bloodshed zároveň, který je proti svým bratříčkům někdy značně reálnější, atmosféra neustálého nebezpečí smrti v nočním Hong Kongu málokdy vypadala dokonaleji. Příběh má pořádný spád, zajímavé, rozporné postavy. Yuen Biao tentokrát nikoliv jako bojový expert, ale jako relativně obyčejný policista, zcela ho však zastiňuje Pat Ha, jako málomluvný zabiják z Thajska, se svým retro účesem alá Jaqueline Kennedy, nonšalancí je prostě neodolatelná. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Je to dost nekompromisna kriminalka, ktora vela divakom navodi depresivne pocity. Yuen Biao dokazuje, ze nie je len tym tretim šašom z legendarnej akcno-komedialnej trojky Jackie Chan - Sammo Hung - Yuen Biao a v tomto filme predvadza kvalitny dramaticky vykon. Este pôsobivejsi je Charlie Chin v ulohe super slizkeho zaporaka. Prvykrat ma presvedcil, že je skutocne kvalitny herec a nie len predstavitel jednorozmernych krasavcov. Akcnych scen je minimum a rozhodne necakajte prestylizovane prestrelky v style Johna Woo a ani akrobaticky vymakane bitky ake pozname z ostatnych Biaovych filmov. Prestrelky su kratke a zasadne sa tu ludia strielaju do hlav. Jedina bitka, ktora tu je, je hnusna neohrabana a neskutocne brutalna. Fanusikovia drsnych kriminaliek budu rozhodne spokojni. Ja mam s filmom dva velke problemy. Nesedela mi tá noirova atmosfera, ktora mi vadi napriklad u väcsiny filmov z produkcie Milkyway. Na môj vkus je to prilis umelecke, co ma dost rušilo. A potom mi vadilo, co vsetko musi hlavny hrdina vytrpiet. Bolo toho tak strasne vela, ze od istej chvile som s nim uz nedokazal sucitit, ale iba neveriacky a s usmevom na tvári som sledoval, ktoreho dalsieho pribuzneho mu zabiju. Vdaka tomu na mna nepôsobila depresivna atmosfera a finale v ktorom si tak grandiozne vychutna svoju pomstu ma uz po emocionalnej stranke uplne minulo. 6/10. ()

Artran 

všechny recenze uživatele

On the Run Alfreda Cheunga stojí poněkud bokem známějších kriminálek Johna Woo, Ringo Lama nebo společnosti Milkyway. Ani sám Cheung už na kvality svého nihilistického opusu bohužel nenavázal a přiřkl mu tak osud spíše náhodného diváckého objevu. Hlavní postava, detektiv Ming, je do problémů vtažen vraždou exmanželky, aby se po vzoru obdobných archetypů ocitl na seznamu podezřelých. Po zabijákovi, ze kterého se vyklube svůdná femme fatale, se rozhodne pátrat na vlastní pěst, ale díky tomu vyvolá řetěz násilností, které se zcela nemilosrdně nevyhnou jeho přátelům ani rodině a udělají z něj pronásledovaného štvance. Nálada snímku se zcela poddává tomuto osudovému překročení mezních hranic a tónové ladění plné opulentní barevnosti nočního Hong Kongu expresivně dokresluje rozpoložení postav a deziluzivní pohled na policejní instituci. S přibývajícími mrtvými Ming nabývá čím dál tím většího vykořenění, které v závěru vrcholí masakrózní pomstou proti čtveřici padouchů jsoucí téměř na hranici nadsázky. Právě konec svou exploatačností poněkud narušuje impresionisticky budovanou atmosféru zániku a magického genia loci nočního velkoměsta, o kterém píše ladynka (a které patří k tomu nejlepšímu, co jsem dosud z hongkongské produkce viděl), a nechává diváka v poněkud nejistém rozpoložení. Možná však pouze zakládá prostor pro druhé a o to zajímavější zhlédnutí. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama