Recenze (589)
Defendor (2009)
Viac dráma, ako komédia. Woody vie nádherný detský úsmev.
Triangle (2009)
Znova a znova, stále dokola tie isté scény z rôznych uhlov. Únavné, nudné a značne iritujúce sledovanie neustále sa opakujúceho priblblého správania hlavnej hrdinky.
BTK: Nejnepolapitelnější sériový vrah světa (2004) (TV film)
Dokument je z väčšej časti zložený z opakovaní tých istých údajov, pocitov zúčastnených a postrehov nevalnej dôležitosti. Vrah BTK (nie eSeMZet, ako zbytočne preložili spolu s menom obete, ktorú premenovali na Kateřinu), Dennis Rader, bol zatknutý nasledujúci rok po natočení dokumentu, vo februári 2005 a následne odsúdený na 10 doživotných trestov s možnosťou prepustenia po 175 rokoch. Chvíľu si posedí, kým ho v roku 2180 pustia.
Vražedná hra (2008)
Adresujem tvorcovi otázku použitú vo filme (v tomto prípade ide o eufemizmus) "Ty hnusný bastard, prečo to robíš?" Na druhej strane, musím obdivovať aj jeho mega odvahu, ktorú bezpochyby potreboval na vypustenie takých tupých postáv a ich pekelných dialógov do sveta.
Morganovi (2009)
Nebola to až tak taká tragédia, aj keď zastrelenie Meryl Morganovej by som rozhodne považovala za happyend.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Peklo peklovité. Každý pohyb, každý pohľad vlhkého oka a každá vetička, ktorá opustila ústa tých tragicky netalentovaných mladých ľudí, mi intenzívne pila krv (zámer?), ale zároveň ma aj nesmierne pobavila, takže toľko k mojej zhovievavosti.
Harry Brown (2009)
Smutné a surové.
Bílé maso (2008)
Nebyť tej policajnej grotesky (čakala som, kto ako prvý hodí tortu), išla by som s hodnotením vyššie.
Legie (2010)
Aj keď je Légia zlepenec zhovadilostí a dementných dialógov, celkom ma pobavila.
Čtvrtý druh (2009)
Asi nebol dobrý nápad sledovať Fourth Kind tesne pred spaním. Veľmi nepríjemné.