Recenze (667)
Duna: Část druhá (2024)
Po spíše komorní jedničce přichází naprosto nekompromisní jízda!
Duna (2021)
Takový spíše artový, komorní film s velmi mizernými počítačovými efekty a nesympatickými, nevýraznými postavami, snad krom Barona, ten me asi jako jediný bavil. Lucas Dunu slusne vykradl, az na dren.
Černý telefon (2021)
Už dlouho jsem neviděl nic tak strašně hloupého a nudného, Scott u mě definitivně skončil. Sinister musel točit někdo jinej, nebo od tý doby měl imrvére namočenej nos v kokosu, jinak si to neumím vysvětlit.
Einstein a bomba (2024)
Méně toho tam o Einsteinovi a bombě už snad být ani nemohlo. Já bych to pojmenoval třeba chata v Norfolku, ale co nám tím autor chtěl vlastně říct, je mi záhadou.
Asteroid City (2023)
100x vidět to samé se jednomu časem přejí.
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (pořad)
Sem tam dobrej vtip, sem tam slabší, ale jako celek dobrý.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Upsinky, vydržel jsem tedy jen hodinu, úplně jsem se lekl, že mám stále nějaký dlouhý dojezd po poslední párty - tady v tom “filmu” je úplně všechno špatně, je to vykrádačka snad úplně všeho, ale tak strašně nudná, impotentní, třeskutě hloupá, trapná, naprosto postrádající jakoukoliv logiku, že i hodina kterou jsem u toho vytrpěl byla horší než si nechat vypíchnout oči a do análu si nechat vrazit deštník a tam si ho nechat otevřít. Zlaté a milované Star Wars, Blade Runnere a nebo z novějších Strážci Galaxie, odpusťte mi tuto hodinovou herezi! Všichni s IQ nad 90 od tohohle škváru ruce pryč, hrozí, že vykrvácíte z očí a z konečníku, nebo tam lupnětě aspoň papíra ať z toho něco máte.
Mazací hlava (1977)
Jeden z nejlepších filmů všech dob!
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Sovy nejsou tím, čím se zdají být!
Divoch (1953)
Na dnešní dobu spíše úsměvné..