Recenze (247)
Archiv (2020)
SPOILER: Film nám někde kolem 25.minuty sdělí, o čem že to hlavně bude. A první, co mě napadlo, že závěrečné odhalení bude stejné, jako ve filmu s Nicole Kidman. A taky že jo. Bohužel.
Na nože: Glass Onion (2022)
SPOILER ALERT: Rian Johnson zjevně nezná Škvoreckého. Jinak by věděl, že při psaní porušil jeden z bodů Hříchů pro pátera Knoxe - Nesmí se vyskytovat dvojčata nebo dvojníci. Čímž tak svůj scénář rovnou zařadil do kategorie šestákových detektivek, byť s "Áčkovým" obsazením a rozpočtem. Je to škoda.
Piklírna - Projekt Restart (2022) (epizoda)
Dobrej díl, ale až moc "vypůjčenej" z Ricka a Mortyho.
Eternals (2021)
Devianti jako MacGuffin v jedné z nejkřiklavějších podob za poslední roky. Tohle se vážně odvyprávět nepovedlo.
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizoda)
Pokud to bylo použití Unreal Enginu 5 v praxi, tak z toho akorát bolely oči. Byť teda animace je už v podstatě fotorealistická.
Hovadina! (2022) (pořad)
Vypínám po 20 minutách. Jednak to de facto glorifikuje schopnost lhaní, což je samo o sobě dost nízký (milé děti, a když budete lhát jako rusák, vyhrajete milion dolarů a to je cool ne?) a druhak je to prostě k smrti nudný.
Old Boy (2003)
prostřední část trilogie pomsty sem viděl jako první. no byl tuším první film z koejské provenience a hned takový nášup:) některé obrazy (třebas hned ten první, nad tím se rozplývám ještě dnes) prostě z hlavy nedostanu (nebo třeba ten z chobotnicí v puse:))) celkově krása. všechny ty tři filmy mají co říct, jsou stejné a přece jiné. tenhle je o tom, jak žít po vykonané pomstě. ten první je o tom, kdo má vlastně právo se mstít. no a třetí je, jak dojít odpuštění od těch, které naše pomsta ovlivnila... a všechny tři jsou zvládnuté s bravurou... 90%
Království nebeské (2005)
S odstupem nic vyjimečného, ale zase ne nic co bych si už nevybavil, což je plus:). Taková trošku zláštní story o jednom člověku, jednom městě, jednom obléhání, jednom Saladinovi, jednom nemocném královi, jednom jeho "Bushovském" nástupci a jednom království. Nic víc, nic míň... 80%
Donnie Darko (2001)
ufff... ten film sem moc nerozchodil už když sem ho viděl natož teď po roce a půl:) veliký králík, ok, spadnuvší motor letadla, který hlavního hrdinu nejdřív nezabije a na konci jo, vyprávění, které je jakékoliv jen ne lineární... ok, budu se muset podívat znova:) 80%
Špína Londýna (2002)
Tak po dlouhém roce a půl doplňuji komentář. Tak co dodat k filmu kde je hlavním motivem, srdce, jenž ucpalo záchod? Samotná hlavní zápletka je poněkud fádní (tedy ilegální obchod s orgány přistěhovalců, kteří mají hluboko do kapsy), byť provedení a rozuzlení je docela "vtipné" Na konci bych nechtěl být v kůži hlavního záporáka:) + jako obvykle nádherné oči Audrey...80%